twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:01:30Hand op hand. Leve de zorgverleners!
👏👏👏
#applausvoordezorg https://t.co/WyNhxx8waG reageer retweet
Dat was vast de huisarts die zichzelf een hart onder de riem stakquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Klapje gehoord in Nunspeet. In de verte, van zo te horen één paar handen.
Zo, coronavirus is weg nu
ADquote:De Franse gezondheidsautoriteiten meldden 27 nieuwe sterfgevallen als gevolg van het coronavirus, tot een totaal van 175, of een stijging van ongeveer 18 procent.
Tijdens een persconferentie zonder journalisten zei de directeur van de gezondheidsdienst, Jerome Salomon, dat het aantal besmettingsgevallen was gestegen tot 7730, tegen 6633 op maandag. Dat is een stijging van 16,5 procent in 24 uur tijd.
Salomon zei dat 699 mensen in een ernstige toestand verkeren en levensondersteuning nodig hebben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij RTL4 zag ik een hele meute bij elkaar staan. Alles voor het cameramomentje.
Zo ken ik t ook, ff oude fragmentjes dak klapte (Wrs sta ik ook ergens minimaal in die video) en het is gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:01:30Hand op hand. Leve de zorgverleners!
👏👏👏
#applausvoordezorg https://t.co/WyNhxx8waG reageer retweet
twitter:debroervanroos twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:03:40tuurlijk! https://t.co/UbX6obDhOH reageer retweet
Ken ook wel wat ZZpers die hier wel een slaatje uit zullen slaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Let maar op: alle grote bedrijven gaan met dat geld uit het noodpakket aan de haal. Kleine bedrijven en ZZP'ers kunnen verrekken.
Wij doen nu in feite wat ze in China (Hubei uitgezonderd) al weken doen. Wel aan het werk maar het sociale leven ligt plat. Alleen in plaats van afstand houden dragen ze daar mondkapjes. Wij slaan slechts de lockdown periode over.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het niet zo is, geldt het voor all die andere EU landen, het beleid van NL staat haaks op dat van het WHO en diverse online doctors, zoals Campbell
persco over België (lockdown waarschijnlijk)quote:
Of een apple, Microsoft en Unilever ed legen ineens ook hun zakken, al wordt het dan wel echt heel griezeligquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Let maar op: alle grote bedrijven gaan met dat geld uit het noodpakket aan de haal. Kleine bedrijven en ZZP'ers kunnen verrekken.
Die vissen achter het net.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ken ook wel wat ZZpers die hier wel een slaatje uit zullen slaan.
Nee, er is geen gras genoeg. Hier is de wei een modderpoel. Ruwvoer (hooi) bijvoeren is een must.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met het overschot aan groenten
En deels kan je ze ook naar buiten sturen, gras genoeg, lente en zomer.
Ja maar waar kijk jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Fukushima het volgende:
[..]
persco over België (lockdown waarschijnlijk)
je hebt gelijk misschien! komt nu een push berichtquote:
twitter:EricOffereins twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:02:26Een welverdiend #applausvoordezorg in Rotterdam. https://t.co/MQEM1SGmJd reageer retweet
Die woont te ver weg om te kunnen horen hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was vast de huisarts die zichzelf een hart onder de riem stak
#steepenthecurvequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Salina het volgende:
Nou, iedereen heeft lekker geklapt. Bedankt! Ik zie de filmpjes dalijk wel verschijnen op Facebook en Instagram. Sla jezelf eens goed op je borst. Heb je verdiend.
Morgen een welverdiend dagje uitrusten met zijn allen in het park, winkelcentrum of speeltuin.
Fuck social distancing.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ze over een week of twee nog wel eens horen. Dan gaan ze zich pas echt te pletter werken. Dan wil ik meeklappen.
Misschien kunnen ze ipv dat achterlijke geklap eens wat voor zorgmedewerkers achterlaten in de supermarkt. Hypocriet kutvolkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Salina het volgende:
Nou, iedereen heeft lekker geklapt. Bedankt! Ik zie de filmpjes dalijk wel verschijnen op Facebook en Instagram. Sla jezelf eens goed op je borst. Heb je verdiend.
Morgen een welverdiend dagje uitrusten met zijn allen in het park, winkelcentrum of speeltuin.
Fuck social distancing.
Beetje vertrouwen (met controle natuurlijk) is op zijn plaats.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ipv dat achterlijke geklap eens wat voor zorgmedewerkers achterlaten in de supermarkt. Hypocriet kutvolk
Compleet kansloos inderdaad. Zie mijn reacties mbt klappen in de 2 klaptopics in COR. Het is om te janken. Hou je geklap voor je. De ziekenhuizen kunnen het nog goed aan nu, het is zelfs een soort van rustig omdat zoveel mogelijk leeg gemaakt is en afgezegd is. Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Salina het volgende:
Fuck social distancing.
Zijn ze het ook een keer eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)en-zzp-ers~a3523299/
Lekker politiek bedrijven over de rug van mogelijk 50.000 dode Nederlanders. Anders flikker je ff opquote:
DIT dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Compleet kansloos inderdaad. Zie mijn reacties mbt klappen in de 2 klaptopics in COR. Het is om te janken. Hou je geklap voor je. De ziekenhuizen kunnen het nog goed aan nu, het is zelfs een soort van rustig omdat zoveel mogelijk leeg gemaakt is en afgezegd is. Stilte voor de storm.
Klap maar voor ze als ze al weken iedere dag weer voor de onmenselijke keuze staan wie er een kans krijgt om te overleven en wie in een hoekje geschoven wordt om een eenzame dood te sterven en daarna gecremeerd te worden zonder dienst. Dat alles onder een groot te kort aan persoonlijke beschermingsmiddelen en volstrekt overwerkt, maar toch onvermoeibaar doorgaan tot ze er letterlijk bij neer vallen.
Dát zijn de momenten waarop we onze waardering kunnen laten blijken. Nu slaat het nergens op.
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef VeX- het volgende:
Nederland mag niet op slot want straks gaan mensen nog inzien dat die verandering veel beter is voor de Nederlanders. De mogelijkheid dat Wilders en Baudet het misschien toch bij het juiste eind konden hebben mag natuurlijk nooit van de EU en haar Nederlandse regenten van het kabinet verkend worden.
Het valt me op dat veel dingen die zogenaamd nooit konden en desastreus zouden zijn, in crisistijd wel gewoon 123 worden genomen. De overvloed aan asielzoekers weren, grenzen (gedeeltelijk) dicht, een overheid die voor haar burgers zorgt en sociaal ingrijpt, geld voor de gezondheidszorg, moskeeen dicht, eigen mensen eerst. Zaken die veel Nederlanders gewoon ook normaal willen zien! Is dit een keerpunt, gaan we inzien dat we al jarenlang keihard worden bedrogen?
Sterkte. Gelukkig geen 40.45 @Zipportalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Duitse vriend nu opgenomen in ziekenhuis met inmiddels 41,2Ik vind het maar eng. Gek genoeg voelt hij zich niet ziek.
Kan met terugwerkende kracht ingehaald worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef falling_away het volgende:
Oh de oproep voor het geklap heb ik dan helemaal gemist
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Salina het volgende:
Fuck social distancing.
41,2 dat is wel hoogquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Duitse vriend nu opgenomen in ziekenhuis met inmiddels 41,2Ik vind het maar eng. Gek genoeg voelt hij zich niet ziek.
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterkte. Gelukkig geen 40.45 @:Zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |