Hier benieuwd naarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zit het dan met mensen die worden of zijn ontslagen van hun werk. Ik vraag er even op los. Hoor de laatste dagen zoveel ontslagen mensen
Tender Love and carequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef TLC het volgende:
Ik heb besloten om veel minder corona nieuws te gaan volgen, corona mag niet je leven gaan beheersen want dan ga je bijkans gek worden. Zelf snap ik ook niet waarom steeds die aantallen gegeven worden, zonder pandemie hoor je toch ook niet dagelijk van zoveel mensen zijn overleden aan de griep, bij verkeersongelukken, door roken, kanker enz.. ? (al die aantallen zijn nog steeds vele malen hoger dan corona) dan heb je toch ook geen leven meer om iedere dag die cijfers aan te horenAngst mag nooit je leven beheersen dus ik dit geval ga ik dat ook niet toelaten
Gewoon elkaar de ruimte geven en goede persoonlijke hygiene en dan kom je al n heel end
ja normaal 200 aanvragen per jaar nu 78.000 in een week.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Hier worden tientallen miljarden verbrand. Enorme misbruik ligt op de loer.
We konden beter huren en hypotheken opschorten.
Mensen hebben meer aan het behoud van hun baan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Staatsschuld loopt op.quote:
WW, zonder inkomstenbelasting. Dat is veel hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zit het dan met mensen die worden of zijn ontslagen van hun werk. Ik vraag er even op los. Hoor de laatste dagen zoveel ontslagen mensen
Die gast loopt al de hele dag te trollen. Lekker negeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen hebben meer aan het behoud van hun baan.
Dan kunnen ze naast de huur ook nog de elektriciteit, zorgverzekering en boodschappen betalen
WW'tje he.quote:
Mee eens. 20 miljard kost dit geintje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
In Frankrijk hebben ze die kosten ook allemaal opgeschort, behalve boodschappen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan kunnen ze naast de huur ook nog de elektriciteit, zorgverzekering en boodschappen betalen
Dacht dat bijstand iets van 800 wasquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aanvulling tot sociaal minimum. Lekker voor 1500 ekkies per maand je bed uit.
Sociaal minimum vanaf 1 januari 2020 (Toeslagenwet)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat bijstand iets van 800 was
Eenmanszaak kvk inschrijving gok ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Hoe gaan ze controleren of je zzp’er bent?
snel jezelf inschrijven!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Denk dat er weinig landen zijn waar ze dit niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze die kosten ook allemaal opgeschort, behalve boodschappen natuurlijk.
En de rest niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Eenmanszaak kan ook personeel hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eenmanszaak kvk inschrijving gok ik?
Door bedrijven te redden, behouden mensen hun baan en kunnen ze gewoon hun huur of hypotheek betalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Kvk nummer? Omzet van verleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Hangt er vanaf hoe hoog dat basisinkomen is. Als je het afkapt op zeg 1000 euro pm per volwassene en alle subsidies en toeslagen tegelijkertijd afschaft zou het wel kunnen vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Daar mag je nog een nul achter plaatsen.
En wc papierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die past zich goed aan aan zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Bert zegt net op tv dat het niet erg is...
[ afbeelding ]
Heftigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Duitse vriend van ons zit nu met 40.7 in het ziekenhuis. Voelt zich vreemd genoeg niet echt ziek.
Hoop dat het snel bijtrekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Duitse vriend van ons zit nu met 40.7 in het ziekenhuis. Voelt zich vreemd genoeg niet echt ziek.
Bekijk het zo: iedereen krijgt sowieso het sociaal minimum zonder inkomstenbelasting, dus 1.653,65.quote:
Leg uit. Ik niet snappenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
WW, zonder inkomstenbelasting. Dat is veel hoor.
quote:19:17
Bedrijven hoeven de komende drie maanden ook nog geen belasting te betalen. Ondernemers die nu al in de problemen zitten kunnen uitstel van belasting aanvragen, de invordering stopt dan direct.
quote:19:14
Bedrijven die zwaar getroffen zijn door de coronacrisis kunnen 4000 euro tegemoetzien van het kabinet. Onder meer de horeca en de cultuursector kunnen daarop aanspraak maken, zegt minister Eric Wiebes (Economische Zaken). De tegemoetkoming is onderdeel van een noodpakket voor de economie.
quote:18:56
Ook de zzp'ers 'laten we niet in de kou staan'. Zzp'ers kunnen voor een periode van drie maanden een aanvulling krijgen in het levensonderhoud. Het is een aanvulling tot het sociaal minimum. Dat geld hoeft niet terug te worden betaald. Er wordt ook niet gekeken naar het inkomen van de partner of naar spaartegoeden.
quote:18:53
Bedrijven die werktijdverkorting hebben aangevraagd voor hun personeel krijgen 90 procent van hun loonkosten vergoed. Zelfstandigen en mensen met een nul-urencontract krijgen sneller en voor ten minste drie maanden een bijstandsuitkering.
Ik vraag me wel eens af wat jouw persoonlijke situatie is, als je er blijkbaar totaal geen last van gaat krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
de tering... het lijkt wel of er een meteoriet op ons afkomt... alle zakken leeg....
er komt een ramp aan
iets met KvK, voor (of ws achteraf) omzet / aangifte belastindienst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Dank je. Is met iemand met Corona in aanraking geweest. Dus voelt de bui al hangen. En dat nadat hij daarvoor in quarantaine is geweest na met iemand anders met Corona in contact te zijn geweest. Goed door de quarantaine gekomen en nu alsnog de klos waarschijnlijk.quote:
kom ik zo over dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat jouw persoonlijke situatie is, als je er blijkbaar totaal geen last van gaat krijgen.
Ja, van die toeristen die denken "oh, leuk, naar de Waddeneilanden, daar is geen corona".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Waddenburgemeesters: 'Toeristen niet meer welkom'
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ten-niet-meer-welkom
Arts in dit filmpje zei dat ook:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Zo heel moeilijk is dat niet voor te stellen. Als je onder de veertig bent met een kantoorbaan en zonder kinderen, heb je tot op heden nog echt niet zo gek veel last van de situatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat jouw persoonlijke situatie is, als je er blijkbaar totaal geen last van gaat krijgen.
Ja heftig. Hij is gisteren overigens getest maar de uitslag is er nog niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef Pumpalov het volgende:
Hoop dat het snel bijtrekt.
40.7 kan niet fijn zijn en is wel redelijk tegen de limiet aan.
En dat - ff snel inschrijven voor de centen ter misbruik van broodnoodwetten - heeft niemand in de gaten ?quote:
KvK en factuurtjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Definieer hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:21 schreef Pumpalov het volgende:
Hier gaat een hele stad op slot (skiresort). Alle buitenlanders die daar nu zijn hebben 24 uur om begeleid het land te verlaten naar land van herkomst. Rest van de stad 14 dagen in quarantaine.
Nu bezig een wet er doorheen te krijgen die het verbiedt om met meer dan twee volwassenen samen te scholen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |