dat was al tijden zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen mensen die zo ernstig aan toe zijn dat ziekenhuisopname dreigt worden nog getest, dus we krijgen wel heel gunstige cijfers zo
lekker manipulerenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen mensen die zo ernstig aan toe zijn dat ziekenhuisopname dreigt worden nog getest, dus we krijgen wel heel gunstige cijfers zo
Dat is vet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik had vroeger een motor die was gespoten naar voorbeeld voorkant, met die stijgerende motor en kruizen op de zij kappen Honda 750cc
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zie geen gunstige cijfers
+50 % opnames +90 procent doden
Ja zo krijg je de werkelijke besmettingen niet meer te horenquote:
dan maak i kme geen zorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Echt een kut virus
https://www.gelderlander.(...)r-een-hel~a62fb1457/
Zo las ik het ook hoor Hema.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ik
waarom zouden we gunstige cijfers krijgen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ik
krijg je toch niet. want niet elke besmetting wordt gemeld. Mensen die geen tot lichte symptomen hebben worden al niet gemeldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo krijg je de werkelijke besmettingen niet meer te horen
Beter toch.quote:
Omdat het aantal officieel geregistreerde geinfecteerde gevallen dan lager zijn dan daadwerkelijk, is het nu al, maar straks nog meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom zouden we gunstige cijfers krijgen dan?
Cijfertjes worden gehilfenquote:
Valsche taktik.quote:
Ja, maar de cijfers die er echt toe doen zijn de opnames en de doden en die zullen geen vertekend beeld gaan geven door het minder testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het aantal officieel geregistreerde geinfecteerde gevallen dan lager zijn dan daadwerkelijk, is het nu al, maar straks nog meer
nicht sara corona die setz am quarintienquote:
Ach hemel, is dat nog steedsquote:
Typhusdingen,te piepen.quote:
Haha, ja voeren uitlaten etcrquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Typhusdingen,te piepen.
Ze heeft er nu 15.
Ja, normaal let ik niet snel op dat soort dingen maar nu zag ik het, dacht maak even een fotoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh omdat het geen sperziebonen zijn? XD
Strawberryfields forever.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef skysherrif het volgende:
let me take you down cause im going to
Maar 2 die nu aan zijn zeg maar. Een tamagotchi IdL en een Tamagotchi On. De on is wel heel leuk. Is met genen enzo. Je voed een tamagotchi op tot volwassen, dan kies een iemand anders zijn tamagotchi om mee te paren en dan krijg je een baby met een combinatie van die genen.quote:
Jij bent duidelijk zeer scherp vandaag!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, normaal let ik niet snel op dat soort dingen maar nu zag ik het, dacht maak even een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |