Ja zo krijg je de werkelijke besmettingen niet meer te horenquote:
dan maak i kme geen zorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Echt een kut virus
https://www.gelderlander.(...)r-een-hel~a62fb1457/
Zo las ik het ook hoor Hema.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ik
waarom zouden we gunstige cijfers krijgen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ik
krijg je toch niet. want niet elke besmetting wordt gemeld. Mensen die geen tot lichte symptomen hebben worden al niet gemeldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo krijg je de werkelijke besmettingen niet meer te horen
Beter toch.quote:
Omdat het aantal officieel geregistreerde geinfecteerde gevallen dan lager zijn dan daadwerkelijk, is het nu al, maar straks nog meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom zouden we gunstige cijfers krijgen dan?
Cijfertjes worden gehilfenquote:
Valsche taktik.quote:
Ja, maar de cijfers die er echt toe doen zijn de opnames en de doden en die zullen geen vertekend beeld gaan geven door het minder testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het aantal officieel geregistreerde geinfecteerde gevallen dan lager zijn dan daadwerkelijk, is het nu al, maar straks nog meer
nicht sara corona die setz am quarintienquote:
Ach hemel, is dat nog steedsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |