Nee johquote:
Ooi tochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Ja zal de komenden weken ook niet minder worden denk ik Plym
Mensen zitten thuis he
helaasquote:
als je maar 1.5 afstand houdtquote:
Luister 538quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen muziek luisteren.
[ afbeelding ]
Ik had vroeger een motor die was gespoten naar voorbeeld voorkant, met die stijgerende motor en kruizen op de zij kappen Honda 750ccquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen muziek luisteren.
[ afbeelding ]
ik zie geen gunstige cijfersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen mensen die zo ernstig aan toe zijn dat ziekenhuisopname dreigt worden nog getest, dus we krijgen wel heel gunstige cijfers zo
dat was al tijden zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen mensen die zo ernstig aan toe zijn dat ziekenhuisopname dreigt worden nog getest, dus we krijgen wel heel gunstige cijfers zo
lekker manipulerenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is vet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik had vroeger een motor die was gespoten naar voorbeeld voorkant, met die stijgerende motor en kruizen op de zij kappen Honda 750cc
we KRIJGEN gunstige cijfers zei ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zie geen gunstige cijfers
+50 % opnames +90 procent doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |