Typhusdingen,te piepen.quote:
Haha, ja voeren uitlaten etcrquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Typhusdingen,te piepen.
Ze heeft er nu 15.
Ja, normaal let ik niet snel op dat soort dingen maar nu zag ik het, dacht maak even een fotoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh omdat het geen sperziebonen zijn? XD
Strawberryfields forever.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef skysherrif het volgende:
let me take you down cause im going to
Maar 2 die nu aan zijn zeg maar. Een tamagotchi IdL en een Tamagotchi On. De on is wel heel leuk. Is met genen enzo. Je voed een tamagotchi op tot volwassen, dan kies een iemand anders zijn tamagotchi om mee te paren en dan krijg je een baby met een combinatie van die genen.quote:
Jij bent duidelijk zeer scherp vandaag!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, normaal let ik niet snel op dat soort dingen maar nu zag ik het, dacht maak even een foto
Je bolkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar 2 die nu aan zijn zeg maar. Een tamagotchi IdL en een Tamagotchi On. De on is wel heel leuk. Is met genen enzo. Je voed een tamagotchi op tot volwassen, dan kies een iemand anders zijn tamagotchi om mee te paren en dan krijg je een baby met een combinatie van die genen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Typhusdingen,te piepen.
Ze heeft er nu 15.
mijne nietquote:
Mwa valt wel mee, door die blauwe bord zag ik hetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zeer scherp vandaag!
Die blauwe, oke toch niet zo heel scherpquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, door die blauwe bord zag ik het
Die blauwe bord.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, door die blauwe bord zag ik het
quote:
man3quote:
Ieder z'n eigen fetish he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk. Ik wil die van jurassic park nog graag.
jij hebt eten, soul heeft tamagotchiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |