Ja, maar hiervoor was het een verdubbeling elke 3 dagen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~19% is meer dan een verdubbeling iedere 4 dagen.
We gaan dus sneller op het moment. Tot afgelopen donderdag zaten we wel op die koers.
Idd. Daar mag de Corona-inspectie wel ff op bezoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een meldpunt opgericht moeten worden voor dit soort werkgevers.
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
Volgens het RIVM niet, oh wachtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt je lichaam niet automatisch meer snot aan als je een virus te pakken hebt?
19% is toch juist precies een verdubbeling per 4 dagen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~19% is meer dan een verdubbeling iedere 4 dagen.
We gaan dus sneller op het moment. Tot afgelopen donderdag zaten we wel op die koers.
twitter:omroepbrabant twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:09:00Tachtig nieuwe coronabesmettingen in Brabant, teller staat op 634 https://t.co/ka4Nr6UzSE reageer retweet
Wij wel. Maar de experts wisten het beter zei iedereen toen in dit topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien.
Er zijn niet genoeg bedden als er nog 100 gevallen bij gaan komen. We hebben 1100 bedden en 35% is beschikbaar, rest is voor bevallingen etc etc. Dusja als de pleuris uitbreekt hebben we een PROBLEEM.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zouden ze alleen nog het aantal doden moeten melden. En of er nog genoeg IC bedden zijn.
Toen was corona ook nog niet besmettelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.
Corona-inspectie; kunnen de mensen uit de horeca nu mooi aan de slagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Daar mag de Corona-inspectie wel ff op bezoek.
Ik ben één van die mensen die zichzelf geen zorgen maakt t.a.v. besmetting, echter ik hou mij wel aan de gewenste contactregels door anderen niet op te gaan zoeken en mogelijk zo bij te dragen aan het besmetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
....
Sommige mensen denken na gisteren gewoon "Oh, als we dan toch allemaal besmet gaan raken maakt het niet uit. Ik ga mij niet aan de regels houden".
...
Nee, 4 dagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar hiervoor was het een verdubbeling elke 3 dagen als ik me niet vergis.
Dat is de koe in de kont kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
limburg heeft buitencarnavalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoe verklaar je het verschil tussen Brabant en Limburg?
Net iets meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
19% is toch juist precies een verdubbeling?
MOETEN EEN PETITIE STARTEN!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Minimunt het volgende:
WE MOETEN GEWOON HET HELE LAND DICHT GOOIEN. MENSEN SNAPPEN DE ERNST NOG ECHT NIET.. jezus hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Dat roep ik al jaren, gewoon aan Vlaanderen schenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Noord Brabant nog weggeven?
Supermarkten doen idd geen reet en vooral die honden van Ahold. Its all about the moneyyyyyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef freaky40 het volgende:
En nog steeds wordt er geplunderd in de supermarkten die er vervolgens ook zélf niets aan doen door klanten te verbieden zoveel van een zelfde product te kopen!
de besmettelijkheid van personen met het virus wisten ze toen ook al of hadden ze moeten wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |