Ik ben één van die mensen die zichzelf geen zorgen maakt t.a.v. besmetting, echter ik hou mij wel aan de gewenste contactregels door anderen niet op te gaan zoeken en mogelijk zo bij te dragen aan het besmetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
....
Sommige mensen denken na gisteren gewoon "Oh, als we dan toch allemaal besmet gaan raken maakt het niet uit. Ik ga mij niet aan de regels houden".
...
Nee, 4 dagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar hiervoor was het een verdubbeling elke 3 dagen als ik me niet vergis.
Dat is de koe in de kont kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
limburg heeft buitencarnavalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoe verklaar je het verschil tussen Brabant en Limburg?
Net iets meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
19% is toch juist precies een verdubbeling?
MOETEN EEN PETITIE STARTEN!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Minimunt het volgende:
WE MOETEN GEWOON HET HELE LAND DICHT GOOIEN. MENSEN SNAPPEN DE ERNST NOG ECHT NIET.. jezus hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Dat roep ik al jaren, gewoon aan Vlaanderen schenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Noord Brabant nog weggeven?
Supermarkten doen idd geen reet en vooral die honden van Ahold. Its all about the moneyyyyyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef freaky40 het volgende:
En nog steeds wordt er geplunderd in de supermarkten die er vervolgens ook zélf niets aan doen door klanten te verbieden zoveel van een zelfde product te kopen!
de besmettelijkheid van personen met het virus wisten ze toen ook al of hadden ze moeten wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.
1.19^4 is ongeveer 2quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
19% is toch juist precies een verdubbeling?
Kans was nihil dat het in NL zou komen en carnaval vier je in kleine groepjesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
Tot recent zaten we op een verdubbeling per 4 dagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
1705 vind ik eigenlijk best wel respectabel. Het is net iets minder dan 21% toename. Ik had echt wel 1850 of 1900 verwacht.
Verstandig. Je hele economie donderstraalt in elkaar genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren, gewoon aan Vlaanderen schenken.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:10:43Coronavirus updates:
- Germany: 702 new cases, 3 new deaths
- Netherlands: 292 new cases, 19 new deaths
- Malaysia: 120 new cases, 2 new deaths
- Portugal: 117 new cases
https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Correctie: dat verwachtten de mensen die verantwoordelijk zijn voor de volksgezondheid en een hoop lekenjojo's met hen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.
In Nederland gaat de economie voor de gezondheid van de mensen, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Supermarkten doen idd geen reet en vooral die honden van Ahold. Its all about the moneyyyyy
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij wel. Maar de experts wisten het beter zei iedereen toen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |