En hoe verklaar je het verschil tussen Brabant en Limburg?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
Eigenlijk zou er een meldpunt opgericht moeten worden voor dit soort werkgevers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Collega is snotverkouden. Had vorige week al discussie met de manager torn ik het was en heb gezegd ik kom niet.
Nu sta ik morgen met haar en zij heeft diezelfde discussie en zegt "ik kom gewoon als er iets gebeurd is het zijn schuld". Ja lekker, ben ik straks ook ziek, heb ik er niks aan dat het zijn schuld is.
Kan nu ook niet met hem in discussie gaan hierover want dan krijg je helemaal een vreemde situatie natuurlijk wat betreft vertrouwen en onderling praten.
Gaat hardquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef KingRadler het volgende:
RIVM
@:rivm
·
Sinds de vorige update zijn 292 mensen positief getest op #COVID-19. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 1.705. Er zijn sinds gisteren 19 patiënten overleden. #COVID19 #coronavirus
Ik lees hier nog onzinnige posting.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kap eens met je onzinnige posts hier..
Wat enorm veel mensen overleden (t.a.v. bv ZK)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
19 patiënten overleden, 292 nieuwe patiënten, in totaal 1705 positief geteste personen
Dat zei ik ook tegen haar, maarja zij doet dat niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou dan moet je maar even keihard voor jezelf opkomen, want dit is echt volslagen idioot en onverantwoordelijk.
Daar is ook carnaval gevierd toch. Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoe verklaar je het verschil tussen Brabant en Limburg?
Precies, dat zegt toch genoeg? Gewoon gefaseerd een lockdown starten, te beginnen bij Brabant en Limburgquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Mammietje het volgende:
19..... En dat met alle goeie zorg die nu nog wel voor handen is!!
Ja, maar hiervoor was het een verdubbeling elke 3 dagen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~19% is meer dan een verdubbeling iedere 4 dagen.
We gaan dus sneller op het moment. Tot afgelopen donderdag zaten we wel op die koers.
Idd. Daar mag de Corona-inspectie wel ff op bezoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een meldpunt opgericht moeten worden voor dit soort werkgevers.
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
Volgens het RIVM niet, oh wachtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt je lichaam niet automatisch meer snot aan als je een virus te pakken hebt?
19% is toch juist precies een verdubbeling per 4 dagen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~19% is meer dan een verdubbeling iedere 4 dagen.
We gaan dus sneller op het moment. Tot afgelopen donderdag zaten we wel op die koers.
twitter:omroepbrabant twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:09:00Tachtig nieuwe coronabesmettingen in Brabant, teller staat op 634 https://t.co/ka4Nr6UzSE reageer retweet
Wij wel. Maar de experts wisten het beter zei iedereen toen in dit topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien.
Er zijn niet genoeg bedden als er nog 100 gevallen bij gaan komen. We hebben 1100 bedden en 35% is beschikbaar, rest is voor bevallingen etc etc. Dusja als de pleuris uitbreekt hebben we een PROBLEEM.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zouden ze alleen nog het aantal doden moeten melden. En of er nog genoeg IC bedden zijn.
Toen was corona ook nog niet besmettelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar dat konden we toen ook niet voorzien. Toen verwachtten we dat er maar weinig Nederlanders besmet zouden raken.
Corona-inspectie; kunnen de mensen uit de horeca nu mooi aan de slagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Daar mag de Corona-inspectie wel ff op bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |