Tsjah Nederlandersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Collega is snotverkouden. Had vorige week al discussie met de manager torn ik het was en heb gezegd ik kom niet.
Nu sta ik morgen met haar en zij heeft diezelfde discussie en zegt "ik kom gewoon als er iets gebeurd is het zijn schuld". Ja lekker, ben ik straks ook ziek, heb ik er niks aan dat het zijn schuld is.
Kan nu ook niet met hem in discussie gaan hierover want dan krijg je helemaal een vreemde situatie natuurlijk wat betreft vertrouwen en onderling praten.
Moet toch brood op de plank komen directeur.quote:
Verschrikkelijk. Het zijn dan wel oudere mensen die (meestal) al andere klachten hadden, maar wie weet hadden ze anders nog wel een paar mooie jaren gehad.quote:
Ik ook. Valt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
1705 vind ik eigenlijk best wel respectabel. Het is net iets minder dan 21% toename. Ik had echt wel 1850 of 1900 verwacht.
Iedereen maakt weleens fouten, kijk maar naar het RIVM.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goede journalistiek maat:
https://www.bredavandaag.(...)en-op-franse-snelweg
Nou dan moet je maar even keihard voor jezelf opkomen, want dit is echt volslagen idioot en onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Collega is snotverkouden. Had vorige week al discussie met de manager torn ik het was en heb gezegd ik kom niet.
Nu sta ik morgen met haar en zij heeft diezelfde discussie en zegt "ik kom gewoon als er iets gebeurd is het zijn schuld". Ja lekker, ben ik straks ook ziek, heb ik er niks aan dat het zijn schuld is.
Kan nu ook niet met hem in discussie gaan hierover want dan krijg je helemaal een vreemde situatie natuurlijk wat betreft vertrouwen en onderling praten.
hoeveel doden heeft hij straks op zijn geweten? ook mensen die jij kentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vent is hartstikke ziek, maar doodstraf is ook wat zwaar niet?????
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In Frankrijk ook, gaan ze vrachtwagens beroven.
Een Nederlandse welteverstaan.
twitter:Niels49362818 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:50:42Regio Parijs worden Nederlandse chauffeurs aangevallen en beroofd midden op de snelweg. https://t.co/Mo3euuqLVn reageer retweet
snot is geen symptoom van corona.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Van de 17 miljoen mensen valt het best mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef skysherrif het volgende:
wat boeien die aantal toename in cases nou we testen niet meer
er is bijna een verdubbeling in het aantal doden...
~19% is meer dan een verdubbeling iedere 4 dagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
1705 vind ik eigenlijk best wel respectabel. Het is net iets minder dan 21% toename. Ik had echt wel 1850 of 1900 verwacht.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke Carnaval is de oorzaak waarom het nu zo hard gaat in Nederland. Dat had nooit doorgang moeten vinden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef skysherrif het volgende:
wat boeien die aantal toename in cases nou we testen niet meer
er is bijna een verdubbeling in het aantal doden...
Over twee weken weet je pas hoeveel besmettingen er werkelijk zijn. En dan heb je nog de mensen met milde of geen klachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |