Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi wil per se zijn gelijk hebben
Heel irritant is dat.
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.
Nu al 12,9 in Borne. Antigenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat leuk, een nieuw soort kaartje.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
daar zijn er momenteel al veel vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
maxi vrindquote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
Beste Kapo,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maxi vrindw
[..]
Wat zei hij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |