Ja oke het is de schuld van carnaval! Verbieden dan maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk even naar het aantal gevallen per provincie en de gemiddelde leeftijd op de IC in Brabant.
Klinkt als een dier naar mijn hartquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:07 schreef Nizno het volgende:
twitter:Naturanotitia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:33:48Slaapmuis doet zijn naam eer aan want hun winterslaap kan wel tot 6/7 maanden duren. https://t.co/Bp1p0hohdT reageer retweet
Ik heb nooit gezegd dat Carnaval verboden had moeten wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja oke het is de schuld van carnaval! Verbieden dan maar.
Ook graag verbieden ivm eventuele toekomstige uitbraken:
ADE
Gay-pride
Koningsdag
Bioscopen
Theaters
Musea
En niet te vergeten: het OV.
Zo beter?
[..]
Klinkt als een dier naar mijn hart
Ik ga gewoon beneden zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
Geldt dat ook bij thuiswerk???
dan is het gewoon een broodje kaas tussendoor..
Ik heb het niet eens gevierd. Vind het "schuld zoeken" gewoon stuitend en erg dom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Carnaval verboden had moeten worden
Je reageert wel heel erg fel voor een fucking feestje.
Beter jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mijn bureau staat in mijn woonkamer..
Voordeel van vrijgezel zijn..
Ik vind scheiding wel belangrijk, ik zit ook op een andere plek dan waar ik normaal zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mijn bureau staat in mijn woonkamer..
Voordeel van vrijgezel zijn..
kat naait de boel ook alleen maar op, niet zo bokkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gevierd. Vind het "schuld zoeken" gewoon stuitend en erg dom.
Daarnaast waren er nog geen berichten dat het met carnaval zou verspreiden, dus is het heel gemakkelijk om nu achteraf wijs te gaan liggen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Carnaval verboden had moeten worden
Je reageert wel heel erg fel voor een fucking feestje.
Ik zou dan nooit in de woonkamer zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind scheiding wel belangrijk, ik zit ook op een andere plek dan waar ik normaal zit.
Ik hap wel makkelijk vandaag ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kat naait de boel ook alleen maar op, niet zo bokken
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja was om 1730 naar uden geknald, daar 5 gr gehaald. Dezelfde avond nog bij een thuiskweker geweest voor 12gr tegen normale prijs. Was bang dat de prijzen op zouden lopen dus had maar meteen ingeslagen.
Deze jongen komt iig niet zonder wiet
O das nie bestquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hap wel makkelijk vandaag ja.
Ben ook wel een beetje chagrijnig denknik
ja neem een broodje, dat hapt lekkerderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hap wel makkelijk vandaag ja.
Ben ook wel een beetje chagrijnig denknik
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig hoe je die Brabanders er zo makkelijk uit kan pikken.
Ja die liggen te hoestenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig hoe je die Brabanders er zo makkelijk uit kan pikken.
Goed hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is prachtig weer. Dadelijk lekker wandelen
Das heul mooiquote:
quote:
Man man manquote:
Kijk, die had ik gemist vandaagquote:
quote:
Rustig ademhalen, tot tien tellen, blokje om, tegen een willekeurig iemand hoesten voor wat humor en dan weer FOK!enquote:
Is het nu wel mooi weer voorquote:
Is wat klein voor een koe.quote:
Steek wel een jointje opquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, tot tien tellen, blokje om, tegen een willekeurig iemand hoesten voor wat humor en dan weer FOK!en
quote:
je geheugen is niets mis meequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]kan je gelijk de urine drinken schijnt volgend de Hindostanen goed te zijn tegen corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |