Dus dat had je vooraf af moeten lassen toen er nog niks aan de hand was?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is Brabant er veruit het ergst aan toe en zijn vooral jongeren daar op de IC beland
Erg die oplichters, zal in staat zijn om hun hersens in te slaan. Geen woord aan gelogenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:00 schreef Dotteke het volgende:
o o o o er zijn al mensen die langs deuren gaan om boodschappen voor ouderen te doen en dan vervolgens de pinpas leegtrekken
Er is een medicijn tegen corona aan 4 mensen toe gediend om te testen
Ja maat net 17 gram thuisliggenquote:
Wat heeft de jeugd er mee van doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kutje
Gisteren een hele discussie gehad met mijn schoonmoederdie vond het de schuld van de jeugd
Ja te triest voor woorden Plym echt heel triest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Erg die oplichters, zal in staat zijn om hun hersens in te slaan. Geen woord aan gelogen
Ik leg de schuld bij het Corona-virus zelfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft de jeugd er mee van doen
Ik leg de schuld bij de vakantie gangers
Ik zie ze nog in een interview op het nieuws of ze niet bang waren het virus tijdens de vakantie op te lopen.
is het ook. zuipschuren in twente zijn ook een brandhaardquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kutje
Gisteren een hele discussie gehad met mijn schoonmoederdie vond het de schuld van de jeugd
Jouw schuldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dus dat had je vooraf af moeten lassen toen er nog niks aan de hand was?
Aldus degene die loopt te janken omdat hij nu niet met een balletje in het water kan spelen
ik leg de schuld bij de eerste dodequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik leg de schuld bij het Corona-virus zelf
Die pandemie was er toch wel gekomen.
Had zelf wat plantjes staan hier achter v d zomer. Olie van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maat net 17 gram thuisliggen
Dus komende weken ben ik gesettled
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maat net 17 gram thuisliggen
Dus komende weken ben ik gesettled
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het ook. zuipschuren in twente zijn ook een brandhaard
En dat heeft wat met carnaval te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw schuld
Er was al heel veel aan de hand, het minste wat ze hadden kunnen doen is terugkerende vakantiegangers uit Italië in quarantaine kunnen plaatsen direct toen daar 300 gevallen bij kwamen op een dag.
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw schuld
Er was al heel veel aan de hand, het minste wat ze hadden kunnen doen is terugkerende vakantiegangers uit Italië in quarantaine kunnen plaatsen direct toen daar 300 gevallen bij kwamen op een dag.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik leg de schuld bij de eerste dode
een arts die gewoon met het covidvirus aan het experimenteren is geweest en zo de 19 variant heeft gemaakt en dat brak uit bij hem
Als dat zo is, zeer zeker. Maar is nog niet bewezen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik leg de schuld bij de eerste dode
een arts die gewoon met het covidvirus aan het experimenteren is geweest en zo de 19 variant heeft gemaakt en dat brak uit bij hem
Ja was om 1730 naar uden geknald, daar 5 gr gehaald. Dezelfde avond nog bij een thuiskweker geweest voor 12gr tegen normale prijs. Was bang dat de prijzen op zouden lopen dus had maar meteen ingeslagen.quote:
nee maar wel verdacht hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is, zeer zeker. Maar is nog niet bewezen toch?
Kijk even naar het aantal gevallen per provincie en de gemiddelde leeftijd op de IC in Brabant.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
En dat heeft wat met carnaval te maken?
Ik vier al zo'n 30 jaar geen carnavalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw schuld
twitter:Naturanotitia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:33:48Slaapmuis doet zijn naam eer aan want hun winterslaap kan wel tot 6/7 maanden duren. https://t.co/Bp1p0hohdT reageer retweet
Tja, zijn zoveel gezonde die ineens dood zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar wel verdacht he
hij was gezond vitaal en alles en toch ging hij dood
ik geloof niet in toeval
Ik vond al die paniek overdreven, maar ook toen al vond ik iedereen die net uit Italië kwam en carnaval ging vieren gewoon een idioot puur sang.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vier al zo'n 30 jaar geen carnaval
En dat weet je niet met open grenzen. Dan had je de grens dicht moeten gooien.
Je praat wel ineens heel anders dan een week geleden.
Das langquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:07 schreef Nizno het volgende:
twitter:Naturanotitia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:33:48Slaapmuis doet zijn naam eer aan want hun winterslaap kan wel tot 6/7 maanden duren. https://t.co/Bp1p0hohdT reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |