De dames vallen immers zelf onder de categorie waar de meeste klappen vallen hé.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik lees nu ook t telegraafbericht beter
ik had de hoop dat ze echt niet uitzonden
twitter:Leelovable twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:01:11Er vindt hier momenteen een heel andere oubreak plaats in huis. Het online lesrooster van de “vakantie” vierende puber is bekend. https://t.co/X4KWKhoPXo reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lessen van een half uur jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Leelovable twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:01:11Er vindt hier momenteen een heel andere oubreak plaats in huis. Het online lesrooster van de “vakantie” vierende puber is bekend. https://t.co/X4KWKhoPXo reageer retweet
de puber is boos
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:56 schreef Nizno het volgende:
het is niet zonder reden dat brabant het ergst er aan toe is he
carnaval voerders zijn egoïstenIk wist nog niet eens dat er al risico was tijdens carnaval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook het bericht van het RIVM gemist? Kun je dat doorsturen dan waarin wordt gewaarschuwd voor Corona?
Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven hè.
Owja haha een spelfout!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Hoe ga je dat doen als je meerdere kinderen hebt die les moeten volgens via de computer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Leelovable twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:01:11Er vindt hier momenteen een heel andere oubreak plaats in huis. Het online lesrooster van de “vakantie” vierende puber is bekend. https://t.co/X4KWKhoPXo reageer retweet
de puber is boos
niet zo in de verdediging, ik dol maar wat hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik wist nog niet eens dat er al risico was tijdens carnaval.
Heb ook het bericht van het RIVM gemist? Kun je dat doorsturen dan waarin wordt gewaarschuwd voor Corona?
Hoe voer je dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Filosoofert het volgende:
En wel allemaal wc papier gehamsterd zeker?
Beetje de schuld geven aan Carnaval
Makkelijk hoor als je altijd in zelfquarantaine zit op je zolderkamer
Corona was er sowieso wel gekomen
En nee, ik heb geen carnaval gevoerd, ik moest gewoon werken.
Had toch wel gekomen hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
MAAR DE SHOP IS WEER OPENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daarom is Brabant er veruit het ergst aan toe en zijn vooral jongeren daar op de IC belandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Filosoofert het volgende:
En wel allemaal wc papier gehamsterd zeker?
Beetje de schuld geven aan Carnaval
Makkelijk hoor als je altijd in zelfquarantaine zit op je zolderkamer
Corona was er sowieso wel gekomen
En nee, ik heb geen carnaval gevoerd, ik moest gewoon werken.
weet ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je meerdere kinderen hebt die les moeten volgens via de computer?
NIet meerdere computers in huis hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je meerdere kinderen hebt die les moeten volgens via de computer?
Flesje bier.quote:
Kinderen zonder eigen computerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kutjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo in de verdediging, ik dol maar wat he
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kinderen zonder eigen computer
IPad valt voor het gemak ook onder computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |