abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:43:56 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192089720

SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192089923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh !

Tnx voor het inkijkje @:Blues _O_ succes!

Maak je je zorgen Loon? Wij vermoeden eigenlijk wel dat oma ( 95) dit OOK wel weer overleefd.. en als dat niet gebeurd is het ook wel goed.. het arme oude besje is nu echt dement en herkent mn moeder niet meer..

Verder een loop neus, keelpijn en last van mn oren.. als Corona niet bestond dan zou ik denken aan m'n zoveel-jaarlijkse keel/holte ontsteking.. we zien wel hoe dit af gaat lopen maar van K. mag ik de deur niet meer uit..

Dus plannen voor vandaag/deze dagen:
- kijken of ik thuis kan werken ( connecties etc)
- Online yoga uitzoeken ( nu echt)
- Borduren
- Recepten uitzoeken bij de "voorraad" die we hebben
- Netflix
- fotoalbum van Kazachstan-reis maken ( eindelijk)
- de boekenkast opruimen ( iemand tips? Hoe bepaal je welke boeken blijven en welke weg kunnen? )
- vinted app installeren en kleding er op zetten
- online shoppen
- videobellen met de 2 bruidsfotografen op onze shortlist
- grondige schoonmaak van alle kasten
- met een beetje mooi weer de deuren in huis schuren ( als we nog genoeg schuurpapier hebben)
- gereedschap sorteren en goed opbergen in de berging
- gitaar leren spelen

Voorlopig nog genoeg te doen..
Wat zijn jullie plannen? :+
Hoe ik mijn boekenkast opruimde: ik stel mezelf bij ieder boek de vragen:
- Heb ik concrete plannen om dit boek te herlezen? --> ja = houden
- Zo nee, kan ik dit boek opnieuw kopen mocht ik over X jaar het weer willen? --> ja = wegdoen
- Zo nee, hoe groot acht ik de kans dat ik exact dit boek over X jaar weer wil hebben? --> kleine kans = wegdoen

Ik heb nu ongeveer een meter aan boeken, waar ik eerst het driedubbele had. Ik had een hoop detectives, die ik niet meer herlees want blij word ik er niet van en ik weet al hoe het afloopt --> weggedaan.
pi_192089965
Ik heb ook een paar boeken die ik niet weg kan doen. Maar dat zijn m'n sprookjesboeken, favoriete versleten kinderboek en Harry Potter boeken. :D
pi_192090052
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gewoon omdat je je aankleed als je uit je nest komt. :P
Niet hoe ik mijn leven leef :D

Ik vond de boekenkast opruimen echt een soort van bevrijding :@ Ik zou me niet te druk maken om een actieplan van te voren. Je wordt er zo enthousiast van dat je je grenzen steeds verder verlegt.

Nu ga ik wel aanzienlijk kleiner wonen, dus dat maakt het misschien makkelijker, maar toen ik eenmaal los had gelaten dat puur het hebben van dat boek iets betekende voor me, ipv het verhaal oid, dat altijd nog wel beschikbaar blijft, ging het snel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192090088
Ik wilde paar jaar geleden boeken wegdoen, wegens geen plek. Mocht niet van mijn moeder. 'Dan neem ik ze wel mee en zet ik ze op zolder'
Ja, uh, oke prima.

Maar nu gaan mijn ouders verhuizen, zegt ze dit weekend 'hier, ik heb nog dozen met jouw boeken'

Ja godver. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192090129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet hoe ik mijn leven leef :D

Ik vond de boekenkast opruimen echt een soort van bevrijding :@ Ik zou me niet te druk maken om een actieplan van te voren. Je wordt er zo enthousiast van dat je je grenzen steeds verder verlegt.

Nu ga ik wel aanzienlijk kleiner wonen, dus dat maakt het misschien makkelijker, maar toen ik eenmaal los had gelaten dat puur het hebben van dat boek iets betekende voor me, ipv het verhaal oid, dat altijd nog wel beschikbaar blijft, ging het snel.
Ga je verhuizen ja? Leuk!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192090145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ga je verhuizen ja? Leuk!!!
*O* betere locatie *O*

Pending kurona natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192090240
Dingdong!

:?

Postbode aan de deur met pakketje.
Of ik even wilde tekenen voor ontvangst.

Mag dat nog?

Ja hoor :Y

Ik ga Post NL maar eens op FB aanspreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:16:44 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090375
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dingdong!

Mag dat nog?

Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.

PostNL is typisch zo'n club van " Ohw okay, dan sturen we alle pakjes waar voor getekend moet worden terug naar de afzender" ipv een oplossing te realiseren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192090439
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde paar jaar geleden boeken wegdoen, wegens geen plek. Mocht niet van mijn moeder. 'Dan neem ik ze wel mee en zet ik ze op zolder'
Ja, uh, oke prima.

Maar nu gaan mijn ouders verhuizen, zegt ze dit weekend 'hier, ik heb nog dozen met jouw boeken'

Ja godver. :')
:D Te komisch gewoon :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192090469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Te komisch gewoon :D
Dit is wel echt heel erg typisch voor mijn moeder. :') :D

Schatje is het O+ En soms heel vermoeiend.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192090471
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dingdong!

Mag dat nog?

Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.
pi_192090489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.

PostNL is typisch zo'n club van " Ohw okay, dan sturen we alle pakjes waar voor getekend moet worden terug naar de afzender" ipv een oplossing te realiseren.
Haha Haha
Jij denkt dat dit binnen een dag wordt opgepikt door hen?

Edit: ze hebben wel heldere, goede richtlijnen ^O^
Ik had een domme bezorger -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:23:19 #14
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_192090507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.
Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...

@Lonaa *O* voor je 36 uur
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:25:10 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090550
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Haha Haha
Jij denkt dat dit binnen een dag wordt opgepikt door hen?
Dingen waar de klant last van heeft? Ja.

Dan gaan ze je versteld doen staan.

Afgelopen weken 3 pakjes met "24 uurs bezorging" gehad, die er alle 3 vier dagen over hebben gedaan. Blaatverhalen over sorteercentra, volle vrachtwagens, niet kloppende planning.

Maar de verzendende partij deed niets anders dan anders, PostNL wist het gewoon 3 keer te verkloten. Op rij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192090565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...

@:Lonaa *O* voor je 36 uur
Zie edit ik kom er net achter dat ik een domme bezorger heb. ;(
pi_192090645
Hmpf. Ik heb een appelallergie. Maar geschilde appels wil wel. Ik had honger en ik heb appels. Dus appeltje geschild. Nu tintelen mijn lippen en tong heel onaangenaam :{ Blijkbaar is bij een elstar appel ook schillen niet voldoende meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:31:44 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf. Ik heb een appelallergie. Maar geschilde appels wil wel. Ik had honger en ik heb appels. Dus appeltje geschild. Nu tintelen mijn lippen en tong heel onaangenaam :{ Blijkbaar is bij een elstar appel ook schillen niet voldoende meer.
Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effect *)
pi_192090693
Ben ik weer na m'n digitale koffie moment met collega's. Allemaal aangekleed :P en niemand liet z'n huis zien. Al ben ik wel nieuwsgierig naar het huis van een van de collega's. Hij woont in een verbouwde school uit 1851 op de bovenste etages. Je ziet allemaal intrigerende balken en een raam op een aparte plek. Ga me daar na al deze toestanden maar eens uitnodigen.

En wat Fietsie zegt, even wachten met Postnl aanspreken, vanmiddag krijg ik een pakketje, daarna mag het.

En de moeder van @Lonaa _O- , dat deed de mijne ook, die kwam ze, onaangekondigd, brengen.

En boeken opruimen ging hier best makkelijk. Vooraf bekeken welke ik wilde houden, meer sentimenteel dan om te herlezen (want lettertjes te klein om te lezen of boeken te zwaar om vast te houden) en zo gingen 18 verhuisdozen weg. En ik zit er erg over te denken om veel van de overgebleven boeken ook weg te doen.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:32:22 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192090696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effect *)
De KPD slowchat is verderop.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:33:15 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090710
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De KPD slowchat is verderop.
Die is wegens coronarisico's stilgelegd.
pi_192090718
Ben ik al op mijn eigen laptop begonnen zodat ik niet tijdens een piek moment probeer in te loggen, is het nu alsnog drama.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:36 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192090739
Wat denken die landen die dit soort spuiterij doen eigenlijk te bereiken?

dinsdag 17 maart 2020 @ 10:34:53 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192090747
Bij ons klapte de VPN er net uit. Maar goed, gisteren met 18000 man ging wel goed 14.gif
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:38:58 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192090837
Zoom is gefixt bij iedereen en kunnen nu gewoon vergaderen. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')