SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hoe ik mijn boekenkast opruimde: ik stel mezelf bij ieder boek de vragen:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh !
Tnx voor het inkijkje @:Bluessucces!
Maak je je zorgen Loon? Wij vermoeden eigenlijk wel dat oma ( 95) dit OOK wel weer overleefd.. en als dat niet gebeurd is het ook wel goed.. het arme oude besje is nu echt dement en herkent mn moeder niet meer..
Verder een loop neus, keelpijn en last van mn oren.. als Corona niet bestond dan zou ik denken aan m'n zoveel-jaarlijkse keel/holte ontsteking.. we zien wel hoe dit af gaat lopen maar van K. mag ik de deur niet meer uit..
Dus plannen voor vandaag/deze dagen:
- kijken of ik thuis kan werken ( connecties etc)
- Online yoga uitzoeken ( nu echt)
- Borduren
- Recepten uitzoeken bij de "voorraad" die we hebben
- Netflix
- fotoalbum van Kazachstan-reis maken ( eindelijk)
- de boekenkast opruimen ( iemand tips? Hoe bepaal je welke boeken blijven en welke weg kunnen? )
- vinted app installeren en kleding er op zetten
- online shoppen
- videobellen met de 2 bruidsfotografen op onze shortlist
- grondige schoonmaak van alle kasten
- met een beetje mooi weer de deuren in huis schuren ( als we nog genoeg schuurpapier hebben)
- gereedschap sorteren en goed opbergen in de berging
- gitaar leren spelen
Voorlopig nog genoeg te doen..
Wat zijn jullie plannen?
Niet hoe ik mijn leven leefquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon omdat je je aankleed als je uit je nest komt.
Ga je verhuizen ja? Leuk!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet hoe ik mijn leven leef
Ik vond de boekenkast opruimen echt een soort van bevrijdingIk zou me niet te druk maken om een actieplan van te voren. Je wordt er zo enthousiast van dat je je grenzen steeds verder verlegt.
Nu ga ik wel aanzienlijk kleiner wonen, dus dat maakt het misschien makkelijker, maar toen ik eenmaal los had gelaten dat puur het hebben van dat boek iets betekende voor me, ipv het verhaal oid, dat altijd nog wel beschikbaar blijft, ging het snel.
quote:
Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dingdong!
Postbode aan de deur met pakketje.
Of ik even wilde tekenen voor ontvangst.
Mag dat nog?
Ja hoor
Ik ga Post NL maar eens op FB aanspreken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde paar jaar geleden boeken wegdoen, wegens geen plek. Mocht niet van mijn moeder. 'Dan neem ik ze wel mee en zet ik ze op zolder'
Ja, uh, oke prima.
Maar nu gaan mijn ouders verhuizen, zegt ze dit weekend 'hier, ik heb nog dozen met jouw boeken'
Ja godver.
Dit is wel echt heel erg typisch voor mijn moeder.quote:
Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dingdong!
Postbode aan de deur met pakketje.
Of ik even wilde tekenen voor ontvangst.
Mag dat nog?
Ja hoor
Ik ga Post NL maar eens op FB aanspreken.
Haha Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doe dat even -na- mijn pakje is bezorgd, waar ik voor moet tekenen aub.
PostNL is typisch zo'n club van " Ohw okay, dan sturen we alle pakjes waar voor getekend moet worden terug naar de afzender" ipv een oplossing te realiseren.
Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij DHL vraagt de bezorger toestemming om zelf te mogen tekenen. Lijkt me voor nu een goede oplossing.
Dingen waar de klant last van heeft? Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haha Haha
Jij denkt dat dit binnen een dag wordt opgepikt door hen?
Zie edit ik kom er net achter dat ik een domme bezorger heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling dat Postnl dat doet? Heb ik tenminste gelezen...
@:Lonaavoor je 36 uur
Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effectquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf. Ik heb een appelallergie. Maar geschilde appels wil wel. Ik had honger en ik heb appels. Dus appeltje geschild. Nu tintelen mijn lippen en tong heel onaangenaamBlijkbaar is bij een elstar appel ook schillen niet voldoende meer.
De KPD slowchat is verderop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen dure middeltjes voor dat effect
Die is wegens coronarisico's stilgelegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |