abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192089960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Rendabel is op dit moment niet het belangrijkste. Het OV moet open blijven om mensen met essentiële beroepen op het werk te krijgen
Dit dus. Daarnaast hebben ze de afgelopen jaren ontzettend lopen cashen, mogen nu wel eens wat reserves gaan gebruiken.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:56:34 #252
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192089973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:55 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Dit dus. Daarnaast hebben ze de afgelopen jaren ontzettend lopen cashen, mogen nu wel eens wat reserves gaan gebruiken.
Reserves lijken anno 20xx echt een vies woord te zijn geworden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:57:44 #253
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192089996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Uiteraard van groot belang.. maar dit is toch geen houdbare situatie lijkt me?
Wordt uiteindelijk toch opgevangen met publiek geld. Economisch belang is daarbij echt 0,0.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:57:46 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192089997
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:47 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Tegen je voorhoofd ja. Er is geen enkele reden om nu naar de IKEA te gaan :').
:') _O-
pi_192089998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Van wat ik heb gelezen zijn de doden die wij op dit moment hebben gehad allemaal nog ouderen geweest en mensen met onderliggende ziektes. Past ook bij wat tot nu toe nog is verteld. Niet dat het niet erg is, maar vind het minder erg dan dat er gezonde jonge kinderen massaal overlijden.
Is het dan toch uiteindelijk een kwestie van: Ouderen opofferen voor de economie. Heel veel politici hebben het steeds over "Laten we zorgen voor de ouderen". Maar alles heeft zijn prijs. Mondjesmaat accepteer je toch een bepaald percentage "gesneuvelde ouderen/zieken en jonge carnavalvierders" omdat de economie na een aantal maanden toch ook weer moet draaien. Bij GeenStijl en DDS (De dagelijkse standaard) hoor je die geluiden wél bij sommige reaguurders. Maar ja, we accepteren ook elk jaar een paar honderd verkeersslachtoffers. Maar bij het laatste heb je het in de hand. Bij Corona weet je niet wat er komt.
Ik vergelijk het een beetje met het van een afgrond naar beneden fietsen. Constant ietsje remmen, maar ook weer niet te veel. Terwijl het een bochtig parcours is waarbij je nooit weet hoe stijl het na de volgende bocht naar beneden gaat.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192090004
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef phpmystyle het volgende:

Dit is een ernstige situatie, het land ligt nog maanden plat, mensen worden ziek, zitten thuis zonder werk, zonder inkomen. Weer anderen werken met klanten waarvan ze aan de buitenkant niet kunnen zien of die ziek zijn.

Kan me best voorstellen dat mensen oprecht bang zijn. En dan niet eens zozeer voor het virus maar wel de directe gevolgen.

[ Bericht 22% gewijzigd door capricia op 17-03-2020 09:58:24 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 09:58:47 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192090012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:53 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Mwah, er hoeft geen vergelijking te worden gemaakt.

Dat ik het psychisch zwaar vind is een ding. Dat ondernemers en zzp’ers omvallen is weer een ander (en gruwelijk) ding. Mooi dat ik sommige nog een beetje kan helpen dan! 👍🏻👍🏻
Uiteindelijk help je niemand als jij er voor zorgt dat er straks meer mensen dan nodig ziek zijn en de ziekenhuizen vollopen.

Het lijkt er eerder op dat "ik help de ondernemer" een manier is om het goed te praten.

Nogmaals, ik vind hierbij ook dat de overheid schuld heeft door niet alle niet essentiële winkels te sluiten.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:59:08 #258
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_192090017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Is het dan toch uiteindelijk een kwestie van: Ouderen opofferen voor de economie. Heel veel politici hebben het steeds over "Laten we zorgen voor de ouderen". Maar alles heeft zijn prijs. Mondjesmaat accepteer je toch een bepaald percentage "gesneuvelde ouderen/zieken en jonge carnavalvierders" omdat de economie na een aantal maanden toch ook weer moet draaien. Bij GeenStijl en DDS (De dagelijkse standaard) hoor je die geluiden wél bij sommige reaguurders. Maar ja, we accepteren ook elk jaar een paar honderd verkeersslachtoffers. Maar bij het laatste heb je het in de hand. Bij Corona weet je niet wat er komt.
Ik vergelijk het een beetje met het van een afgrond naar beneden fietsen. Constant ietsje remmen, maar ook weer niet te veel. Terwijl het een bochtig parcours is waarbij je nooit weet hoe stijl het na de volgende bocht naar beneden gaat.
Heb ik ook al over gedacht. De verzorgingsstaat en gezondheidszorg boven alles? Er zijn grenzen. We zullen het merken de komende tijd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192090031
Kunnen ziekenhuizen de druk nog wel aan?

Het is extra druk in ziekenhuizen; zo wordt de intensive care extra belast. Er zijn maatregelen getroffen om in totaal vijftienhonderd bedden op de ic te creëren. Mogelijk komen daar later nog eens vijfhonderd bedden bij. Normaal zijn er 1.115 ic-bedden beschikbaar.

In veel ziekenhuizen worden niet-spoedeisende operaties afgezegd, bleek uit een rondgang van de NOS. Ook worden er soms patiënten overgeplaatst naar ziekenhuizen waar het rustiger is.

/////-----

Maar 1500 IC bedden dus in totaal in Nederland.

Dat kan betekenen dat er mensen geweigerd moeten gaan worden die IC zorg nodig hebben.

Bron;

https://www.nu.nl/coronav(...)na-in-nederland.html
pi_192090036
stuk drukker dan op kantoor dit, beetje proberen op FOK! bij te lezen. rapporten uitwerken van werk.
kinderen beide bezig houden op snappet.

en de buurman die een badkamer aan het plaatsen is

en dit gaat nog weken duren waarschijnlijk pfff
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:00:33 #261
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192090042
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

Het is extra druk in ziekenhuizen; zo wordt de intensive care extra belast. Er zijn maatregelen getroffen om in totaal vijftienhonderd bedden op de ic te creëren. Mogelijk komen daar later nog eens vijfhonderd bedden bij. Normaal zijn er 1.115 ic-bedden beschikbaar.

In veel ziekenhuizen worden niet-spoedeisende operaties afgezegd, bleek uit een rondgang van de NOS. Ook worden er soms patiënten overgeplaatst naar ziekenhuizen waar het rustiger is.

/////-----

Dat kan betekenen dat er mensen geweigerd moeten gan worden die IC zorg nodig hebben.
Bizar wel aangezien zelfs kleine oostbloklandjes dat beter voor elkaar hebben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192090044
quote:

[..]

Maar hetzelfde gebeurd ook bij de griep, alleen kijken we daar niet zo erg na. Het zijn vooral de risico groepen die eraan overlijden en tot nu toe is dat hetzelfde met corona. Als ze het gecontroleerd willen laten verspreiden dan zal dit de komende maanden ook nog wel even aanhouden en ik denk dat dat het enige is waar we mee moeten leren leven tot er een oplossing voor is.
pi_192090045
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

/////-----

Dat kan betekenen dat er mensen geweigerd moeten gan worden die IC zorg nodig hebben.
Hier wordt al dagen over gepraat op tv, momenteel is nog geen 10% van de capaciteit bezet heb ik begrepen en is alles nog onder controle.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:00:50 #264
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192090046
quote:

/////-----

Dat kan betekenen dat er mensen geweigerd moeten gaan worden die IC zorg nodig hebben.
In zijn ziekenhuis liggen nu twee patiënten op de afdeling voor intensieve zorg.

In Ehv https://www.ed.nl/dossier(...)etjes-rond~af9834a6/

Dus valt tot nu toe mee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192090050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, naturlijk niet. Die kinderen spelen gewoon nog in de speeltuin, die houden echt geen 1,5 meter afstand
Dat mag, werd gisteren nog gezegd, dus zal wel goed zijn. Ook verjaardagsfeestjes en alle mogen doorgaan.
pi_192090054
quote:

[..]

Ja, we accepteren ook verkeers-slachtofffers en slachtoffers van de " gewone griep," maar de slachtoffers van dit virus moeten we dan daar weer bij optellen.

Dus dat zijn dan wel erg veel slachtoffers :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192090057
quote:

/////-----

Bron;

https://www.nu.nl/coronav(...)na-in-nederland.html
En daarom ook dat ze de piek uit proberen te spreiden.
pi_192090059
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hier wordt al dagen over gepraat op tv, momenteel is nog een 10% van de capaciteit bezet heb ik begrepen en is alles nog onder controle.
dat was t 2 weken geleden in italie ook, het kan snel gaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:01:30 #269
416575 crew  Evenstar
pi_192090061
quote:

/////-----

Ja, dat is nou net het probleem en wat wij hier al wekenlang van de daken schreeuwen.
pi_192090065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, we accepteren ook verkeers-slachtofffers en slachtoffers van de " gewone griep," maar de slachtoffers van dit virus moeten we dan daar weer bij optellen.

Maar het heft elkaar dan misschien een beetje op, want de hoeveelheid verkeerslachtoffers zijn nu een stuk minder lijkt mij.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 10:02:04 #271
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192090067
Nog steeds zouden zelftesten goed zijn om te zien of je het hebt vind ik...
A child is born with no state of mind.
pi_192090068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

dat was t 2 weken geleden in italie ook, het kan snel gaan.
Dat klopt, voor mij persoonlijke de grootste vrees.. dat 'wat als' scenario waardoor je - ondanks alle maatregelen - toch ineens voor een stortvloed aan besmettingen komt te staan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192090069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Uiteindelijk help je niemand als jij er voor zorgt dat er straks meer mensen dan nodig ziek zijn en de ziekenhuizen vollopen.

Het lijkt er eerder op dat "ik help de ondernemer" een manier is om het goed te praten.

Nogmaals, ik vind hierbij ook dat de overheid schuld heeft door niet alle niet essentiële winkels te sluiten.
Blijf jij de hele tijd binnen?
pi_192090073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, dat is nou net het probleem en wat wij hier al wekenlang van de daken schreeuwen.
De wet van de grote getallen begint langzaam door te sijpelen...
pi_192090075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat mag, werd gisteren nog gezegd, dus zal wel goed zijn. Ook verjaardagsfeestjes en alle mogen doorgaan.
ja verjaardagsfeestjes ook? die had ik niet meegekregen. dan zit je vaak met verschillende leeftijdsgroepen.
pi_192090078
quote:

[..]

Ik begrijp wel dat je het sarcastisch bedoelt, maar die kinderen steken elkaar en die mensen thuis ook weer aan.

Ja, als dat voor die "immunity wall" is dan zal het wel werken.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:03:00 #277
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192090082
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:02 schreef Fukushima het volgende:

[..]

ja verjaardagsfeestjes ook? die had ik niet meegekregen. dan zit je vaak met verschillende leeftijdsgroepen.
Beetje het onverstandigste wat je kunt doen. In mijn omgeving zijn er al 2 uitgesteld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 10:03:10 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192090085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:09 schreef Tyr80 het volgende:
@:Bosbeetle lees die tweets bij Elsevier, er moet er minimaal 1 bij staan waar zelfs jij vraagtekens bij zet (hoop ik).

En hou op met doen alsof mensen zichzelf hier tot expert benoemen, want dat doet niemand. Voorlichting van verschillende instanties wordt vergeleken en daaruit volgt een patroon van incompetentie danwel moedwillig onjuiste voorlichting vanuit het RIVM.

En dan hebben we het nog niet gehad over de uitvoering.
Dat vind ik behoorlijk stevige aanteigingen... aanteigingen die ik niet kan maken op basis van de informatie die ik heb.

Dat is gelijk ook het probleem denk ik, mensen bij het RIVM maar ook bij het WHO zijn gewend om eerst eens even een jaar goed door alle getallen heen te gaan en dan een gefundeerd raport te schrijven, dit is een andere tak van sport die ze minder vaak beoefenen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_192090087
quote:

[..]

Verjaardagsfeestjes? :?
pi_192090090
quote:

[..]

elk normaal zelfdenkend mens gaat nu GEEN verjaardagsfeestjes geven.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192090096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Beetje het onverstandigste wat je kunt doen. In mijn omgeving zijn er al 2 uitgesteld.
dat lijkt mij dus ook, maar voor vrijdagavond ben ik alweer uitgenodigd voor een verjaardag, type 'het is maar een griepje'
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:03:49 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192090097
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dit is een ernstige situatie, het land ligt nog maanden plat, mensen worden ziek, zitten thuis zonder werk, zonder inkomen. Weer anderen werken met klanten waarvan ze aan de buitenkant niet kunnen zien of die ziek zijn.

Kan me best voorstellen dat mensen oprecht bang zijn. En dan niet eens zozeer voor het virus maar wel de directe gevolgen.
Ja die angst heb ik ook, geen angst voor het virus. Maar dat alles zo maatschappelijk ontregelt wordt. Ik hoop dat het gezonde verstand gaat zegevieren en iemand gaat durven zeggen dat er simpelweg mensen het niet gaat redden.

Maar niemand durft dat :{ ;(
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192090098
Goed artikel over het Nederlandse beleid:

http://theconversation.co(...)lly-dangerous-133765
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:04:02 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192090100
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:02 schreef SuperHartje het volgende:
Nog steeds zouden zelftesten goed zijn om te zien of je het hebt vind ik...
Ja, ontwikkel jij er eentje?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192090116
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Verjaardagsfeestjes? :?
Ja, kinderfeestjes.
pi_192090117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik dat nog niet. 24 nu. En 4 erbij in één dag.
Als dat zo blijft vind ik het eerlijk gezegd best. Ik gun iedereen een lang leven maar de ouderen hebben het nog nooit zo goed gehad als nu en als in Nederland, wat de zuurpruimen in NL ook zeggen.
Vergelijk dat maar met 100 jaar geleden (Spaanse griep). 20 tot 100 miljoen doden.
Door WO I had men andere prioriteiten dan een griepje oplossen. Optie 1 ging toen in alle hevigheid van start.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:05:28 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192090126
quote:

[..]

Tsja. Drie weken geleden kon dit nog kon dat nog. Vorige week was het zus en zo.

Gewoon schaaps blijven volgen.

Dat ook aangegeven is onnodige contacten te vermijden wordt voor het gemak wel even vergeten want dat psat niet in het eigen straatje.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:05:45 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192090127
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Als dat zo blijft vind ik het eerlijk gezegd best. Ik gun iedereen een lang leven maar de ouderen hebben het nog nooit zo goed gehad als nu en als in Nederland, wat de zuurpruimen in NL ook zeggen.
Vergelijk dat maar met 100 jaar geleden (Spaanse griep). 20 tot 100 miljoen doden.
Door WO I had men andere prioriteiten dan een griepje oplossen. Optie 1 ging toen in alle hevigheid van start.
Met als gevolg dat een hele generatie verloren is gegaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192090132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:32 schreef SunZomer het volgende:

[..]

Hong Kong, Singapore en Zuid Korea's aanpak lijkt wel goed te werken. Afgaande dan op media verhalen van o.m. specialisten aldaar.
Lastig. Want Zuid-Korea heeft geen lockdown geïmplementeerd voor zover ik weet. Volgens mij was het voornamelijk testen, testen, testen. En een redelijk aantal van de besmettingen daar kwam ook door een religieuze gemeenschap/sekte als ik mij niet vergis.

Welke specifieke maatregelen die daar zijn getroffen zouden andere landen dan ook moeten toepassen?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:06:03 #290
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192090134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Gewoon met je bakfietsmoeder alle kindjes van de klas langsgaan met traktaties.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:06:32 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192090138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Fukushima het volgende:

[..]

dat lijkt mij dus ook, maar voor vrijdagavond ben ik alweer uitgenodigd voor een verjaardag, type 'het is maar een griepje'
Zelfs al was het maar een griepje. Pleur op, ik heb helemaal geen zin in griep _O-
pi_192090143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Tot nu toe, ja

In Italie waren er toen ik voor het laatst keek 1809. Dodelijke slachtoffers.
pi_192090149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Lastig. Want Zuid-Korea heeft geen lockdown geïmplementeerd voor zover ik weet. Volgens mij was het voornamelijk testen, testen, testen. En een redelijk aantal van de besmettingen daar kwam ook door een religieuze gemeenschap/sekte als ik mij niet vergis.

Welke specifieke maatregelen die daar zijn getroffen zouden andere landen dan ook moeten toepassen?
hee testen testen testen...dat is een advies van het WHO :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:07:07 #294
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192090151
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Waar staat dat de coffeeshops weer open zijn?
Die zijn al weer open sinds gisteren
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192090152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Vermoedelijk is ook de zelfdiscipline een reden dat het in Zuid-Korea niet zo snel gaat met de verspreiding.

En ze hebben daar ~30x zoveel getest als in Nederland.
pi_192090160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Zag gisteren nog een kinderfeestje op tv. Ze leken me niet totaal achterlijk. Dus denk dat je ongelijk hebt.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:07:34 #297
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_192090162
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:06 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Gewoon met je bakfietsmoeder alle kindjes van de klas langsgaan met traktaties.
Echt hè. Wat denk je dan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_192090171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:07 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Zag gisteren nog een kinderfeestje op tv. Ze leken me niet totaal achterlijk. Dus denk dat je ongelijk hebt.
gewoon doen dan ! top idee....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:08:10 #299
416575 crew  Evenstar
pi_192090176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:02 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Blijf jij de hele tijd binnen?
Ja, zoveel ik kan wel. Ik heb weken geleden al een vooraad aangelegd. Bestel bij AH, al drie weken geen supermarkt bezocht.

Ik werk in de zorg en ga op dit moment alleen nog naar werk. Vorige week maandag ben ik nog wel de deur uit geweest voor een afspraak bij een interieurbouwer (1 op 1 gesprek), maar toen waren dit soort maatregelen nog niet van kracht.

Mijn vrouw werkt ook in de zorg, maar kan een groot deel thuis doen, terwijl ze op ons dochterje past. De 1 of 2 dagdelen per week dat ze haar werk echt niet kan doen tijdens het oppassen (en ik ook niet thuis ben) gaat ons dochtertje wel naar de opvang

Dus ja, wij hebben zoveel mogelijk aangepast om niet besmet te raken, maar ook vooral om verspreiding te voorkomen.

Edit: Had afgelopen weekend eigenlijk afgesproken om te gaan bowlen met een groep. Ik was de enige die zei dat wij dat niet moesten doen. Werd voor gek verklaard. Uiteindelijk onder druk van mij afgelast. Mensen snappen nog steeds ernst van situatie niet.
pi_192090179
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:05 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Tsja. Drie weken geleden kon dit nog kon dat nog. Vorige week was het zus en zo.

Gewoon schaaps blijven volgen.

Dat ook aangegeven is onnodige contacten te vermijden wordt voor het gemak wel even vergeten want dat psat niet in het eigen straatje.
ja ik weet het, ik zit nog in een whatsapp groep voor een BBQ workshop eind maart met 30 man.
gevraagd aan de organisator, dit gaat zeker niet door?
antwoord; waarom niet; wij zijn officieel geen horeca maar gewoon een winkel, we gaan gewoon bakken en gezellig alles opeten smiddags.

30 personen, iedereen omhoog handjes dat het doorging, ik was te de enige persoon met bedenkingen....
leeftijd allemaal tussen de 30 en 50....

ben ik nou gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')