Duitsland niet toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Lockdown in Duitsland en Frankrijk. Morgen bij ons?
Heb je dr een foto van?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Appie laat nog steeds toe dat klanten gewoon masssal 50 zakken chips inkopen genot. Man man man
JIJ WOONT VLAKBIJ MIJ WAAAATquote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bij ons in Bergen op Zoom waren de chipsvakken LEEG vanmiddag ....
UK heeft de zelfde aanpak, alleen een andere naam omdat 'herd immunity' door wetenschappers anders geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik ongelijk heb. Geloof dat de experts in UK ook zich massaal hadden afgereageerd erop en is Boris er op terug gekomen. Niet heel verwonderlijk. Zelfs de WHO wil dit niet
Somebody got to do it..... and be the hero.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een heel unheimisch en slecht voorgevoel over dit experiment
En:quote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Damn Italie, opnieuw +3,233. Meer dan gisteren...
Zei Rutte dat echt? Dat hij rekent op immuniteit?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow Frankrijk, Italie en Spanje gooien het hele land op slot en Rutte zegt, ga maar zoveel mogelijk besmet worden voor immuniteit oleeee. :’)
Yup wilde ik ook zeggen.quote:
Volgens mij komt Duitsland gewoon met dezelfde maatregelen als hier in NL hoor:quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Lockdown in Duitsland en Frankrijk. Morgen bij ons?
https://www.telegraaf.nl/(...)aat-volledig-op-slotquote:BERLIJN - Duitsland gaat volledig op slot, verkondigde kanselier Merkel maandagavond. Alleen de grenzen met de Benelux zijn nog open. ,,Alle bars, clubs, theaters, beurzen, bordelen en gokhallen sluiten“, zei Merkel.
Vanuit Spanje: Ik zou zeggen dat een lockdown in elk geval is dat je nergens heen kan zonder hele goede reden. Dit kan ook zijn dat je naar je werk moet. Dit is op dit moment het geval in Spanje: Je mag naar je werk, naar de supermarkt etc. maar je mag niet op straat sociaal doen met mensen die je dan toevallig tegenkomt. Je mag ook niet zomaar een ommetje maken. Je doet wat je moet doen, en daarna ga je heel snel weer naar huis.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk aan de indruk onttrekken dat mensen er allemaal andere definities van zo'n lockdown op na houden. Gister werd hier bv. door mensen ook al gezegd dat dit nu al een lockdown was.
Bij ons was de curry op.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Of Denemarken of Bulgarijequote:Op maandag 16 maart 2020 21:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou snel naar Italië verhuizen als ik jou was.
In China hebben ze extra ziekenhuizen gebouwd en kreeg iedereen een app op de telefoon die aangaf of je wel of niet naar buiten mocht.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:24 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ik loop 1.5 uur achter met lezen.Zie inmiddels dat Frankrijk ook in lockdown is. Hoelang lbijft Rutte en consorten dit nog volhouden.
Je praat de grootste onzin. Lockdown werkt niet, want aantal geïnfecteerden en sterfgevallen loop daar alleen maar opquote:Op maandag 16 maart 2020 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan Italië herstellen als daar geen immuniteit wordt opgebouwd? Die moeten in lockdown tot er een vaccin is
Jezus, kan dit soort volstrekte onzin niet gewoon verwijderd worden?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow Frankrijk, Italie en Spanje gooien het hele land op slot en Rutte zegt, ga maar zoveel mogelijk besmet worden voor immuniteit oleeee. :’)
Die boris is net zo'n flapdrol als Rutte, zag je Macron vanavond, een man naar me hart.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:28 schreef butz0rs het volgende:
[..]
UK heeft de zelfde aanpak, alleen een andere naam omdat 'herd immunity' door wetenschappers anders geïnterpreteerd wordt.
Bij welke? Heb foto's gezien van mensen in witte pakken in De Zeeland en in de Nettorama.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Laten we gewoon normaal doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je praat de grootste onzin. Lockdown werkt niet, want aantal geïnfecteerden en sterfgevallen loop daar alleen maar op
INSGELIJKSSSSSSSSSSSSquote:
Ho ho, dat is véél te vroeg geconcludeerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je praat de grootste onzin. Lockdown werkt niet, want aantal geïnfecteerden en sterfgevallen loop daar alleen maar op
Van wat ik de afgelopen dagen gelezen hen kán kudde-immuniteit kweken goed uitpakken, míts de juiste beslissingen worden genomen op basis van de juiste informatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
De endgame is vandaag duidelijk geworden inderdaad. Ze waren niet helemaal achterlijk toen ze alles aan het downplayen waren. Het is een enorme, onverantwoordelijke gok. Straks is Italie hersteld en zitten wij nog maanden en maanden in een te laat ingevoerde lockdown, terwijl de rest verder gaat met het leven.
Neequote:Op maandag 16 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zei Rutte dat echt? Dat hij rekent op immuniteit?
Een soort SAW VIIIquote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een heel unheimisch en slecht voorgevoel over dit experiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |