Zo hoort het!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef onlogisch het volgende:
BREAKING: Macron announces full lockdown in France for at least two weeks. No family or social gatherings allowed
Je kan zeker Trump zijn teksten ook wel waarderen?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:14 schreef riazop het volgende:
Macron verklaart tot vier keer toe de "totale oorlog" aan het virus
Wat anders dan flapdrol Rutte
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, het virus doet het nu al in de broek.
niet praktisch. maar dit is geen normale situatie dus gaan er dingen veranderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
En dan iedereen die NL inkomt 2 weken in quarantaine? Hoe praktisch is dat?
Ga mega-gezond eten!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ben vast gezond, maar eet niet altijd mega gezond en zo. Ben toch een beetje bang D.
Als dat nodig blijkt, en jij gaat ervan uit dat dit op zeker gaat gebeuren, dan passen ze de boel weer aan. Maar elke dag is er 1 in hun ogen. De laatste dag heeft procentueel gezien de meeste besmettingen, dus die wil je graag meepakken als je zo snel mogelijk door de ellende wil.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee iedereen redden is onmogelijk maar dit plan is onverantwoord en gaat waarschijnlijk, net als dat de scholen niet dicht zouden gaan, weer veranderen.
Compleet ongeloofwaardig dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef Confetti het volgende:
Hij zegt: er gaat geen bedrijf failliet.
We weten inmiddels dat je het niet eens bent met de maatregelen. Maar normaal reageren is ook een optie...quote:Op maandag 16 maart 2020 20:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Idd, man. Dit is pas een leider. Die mongool kwam niet verder dan 'let op elkaar'
Misselijkmakend die zwakte.
Wij gaan het lief vragen.quote:Adding weight to his order, Macron says infractions will be punished – going significantly further than the measures announced by the UK’s prime minister in the last few hours.
😂😂👌quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, het virus doet het nu al in de broek.
Bedankt! En inderdaad sta er niet alleen voor.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een relapse lijkt me niet erg, eerder logisch. Wees vooral niet te streng voor jezelf. Iedereen heeft een verhaal door deze pandemie, haal daar je sterkte uit. Het is niet erg, je bent niet alleen.
Vooral heel kostbaar. Maar de ECB zet gewoon de geldpersen aan.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef Evienne het volgende:
Bedankt lieve mensen die op mijn post reageerden, ik ben idd ontslagen, per direct, ik werk in het doelgroepenvervoer i.e, taxi’s voor ouderen, gehandicapten en alles valt angstaanjagend stil. Aan onze klanten en mijn voormalige collega’s wens ik alle kracht en liefde, samen komen we er doorheen. 😘
Trump zegt dat iedereen die het wil een test krijgt. Ook erg helder.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef Confetti het volgende:
Hij zegt: er gaat geen bedrijf failliet. Opschorting belastingen indien nodig
Wat een leider, vergeleken met die slapjanus van net die het woord oorlog niet eens kent.
nee: zijn andere gebaren, maar omdat gebarentaal visueel is kan een dove wel iets volgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Er is nu een live speech van Macron bezig. Daar is wel een doventolk te zien. Dat riep gelijk een vraag bij mij op. 'Verstaan' Nederlandse doven de Franse doventolk?
Overigens trekken er ook legerkonvooien Parijs binnen. Die gaat geen halve maatregelen nemen
Soliciteren bij supermarkt voor boodschappen vervoer? die kunnen nu wel wat extra mensen gebruiken denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef Evienne het volgende:
Bedankt lieve mensen die op mijn post reageerden, ik ben idd ontslagen, per direct, ik werk in het doelgroepenvervoer i.e, taxi’s voor ouderen, gehandicapten en alles valt angstaanjagend stil. Aan onze klanten en mijn voormalige collega’s wens ik alle kracht en liefde, samen komen we er doorheen. 😘
Wij hier aan de lopende band toen jij nog meende dat het slechts een griepje betrof en we vooral naar het rivm, de echte experts, moesten luisteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef trein2000 het volgende:
Op de NOS geeft een arts het carnaval de schuld. Dat zag nou niemand aankomen.
Heel naar, sterkte!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef Evienne het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 20:14:09BREAKING: San Francisco Mayor Breed puts city on lockdown, says residents will be required to stay at home except for essential needs reageer retweet
Hij doelde op mensen van buiten de EU. Het Schengenverbod dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:19 schreef riazop het volgende:
Zeinhij nu dat alle grenzen dichtgaan
[..]
Vooral heel kostbaar. Maar de ECB zet gewoon de geldpersen aan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef onlogisch het volgende:
BREAKING: Macron announces full lockdown in France for at least two weeks. No family or social gatherings allowed
MH17 boek ookquote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
Wie is die man op het schilderij?
[ afbeelding ]
https://www.jpost.com/HEA(...)virus-vaccine-619101quote:Op maandag 16 maart 2020 19:59 schreef Qarrad het volgende:
Ik heb dat tot nu toe niet in de serieuze dagbladen daar gezien hoor.
Heel helder maar gaat hij niet kunnen uitvoerenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Trump zegt dat iedereen die het wil een test krijgt. Ook erg helder.
Denk dat grens met Belgie overblijft maar dat Belgie vannacht of morgenochtend met zelfde complete lockdown gaat komen en dan grens met Nederland sluitquote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij doelde op mensen van buiten de EU. Het Schengenverbod dus.
De Duitse en Spaanse grens zijn door die landen al afgesloten..
Toch wel blij dat Corona nog voor de eerst volgende landelijke verkiezingen is uitgebrokenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, wat je nu dus ziet is dat Terry en Greetje meteen roepen dat er een totale lockdown moet komen... was te verwachten.
En na die twee weken? Een lockdown gaat m.i. absoluut niet werken. Maargoed, ik heb er ook de ballen verstand van. Ik heb in ieder geval meer met de Nederkandse aanpak.quote:
Had de jostiband niet iets kunnen spelen na de speech van rutte?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Wow het Franse volkslied na de speech van Macron
dan zijn we toch nog gesloten door de landen om ons heenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk dat grens met Belgie overblijft maar dat Belgie vannacht of morgenochtend met zelfde complete lockdown gaat komen en dan grens met Nederland sluit
Als Rutte een lockdown had aangekondigd dan hadden Thierry en Geert als overtreffende trap gevraagd om het barricaderen van alle huisdeuren door het leger. Die zijn gewoon een misselijkmakend politiek spel aan het spelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, wat je nu dus ziet is dat Terry en Greetje meteen roepen dat er een totale lockdown moet komen... was te verwachten.
Wat naar voor je zegquote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef Evienne het volgende:
Weet met z'n debiele petje?quote:
Nee, elke taal heeft zijn eigen gebarentaalquote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Er is nu een live speech van Macron bezig. Daar is wel een doventolk te zien. Dat riep gelijk een vraag bij mij op. 'Verstaan' Nederlandse doven de Franse doventolk?
Overigens trekken er ook legerkonvooien Parijs binnen. Die gaat geen halve maatregelen nemen
Met of zonder bigly crowd?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:17 schreef Confetti het volgende:
Hij zegt: er gaat geen bedrijf failliet. Opschorting belastingen indien nodig
Wat een leider, vergeleken met die slapjanus van net die het woord oorlog niet eens kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |