quote:
Ja altijd erg leuk ook bij dingen als Top Gear. Hij schijnt ook een pub te hebben en dit te presenteren:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n humor is gelukkig stukken beter dan z'n muziek…
Niet direct aan mij besteed helaas de platen die ik leuk vind uit dat lijstje heb ik al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te glad en formulemuziek allemaal.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Modus het volgende:
Ghost wordt er ook niet beter op he?Al een tijdje toch? Debuut destijds vond ik wel ok, maar daarna was ik eigenlijk vrij snel klaar met de band om die redenen. Wel jammer, zit veel potentie in de band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te glad en formulemuziek allemaal.Robert Moog died for our synths
Gefeliciteerd.quote:
quote:
Dit topic ook.quote:
Deze misschien? Is al wel een tijdje dood.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:41 schreef Z het volgende:
Is er ergens een topic over speakers / crossover-design / elektronioca? Weet iemand dat toevallig?
Yep.quote:Op maandag 4 april 2022 13:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Waren wij niet ooit tegelijk begonnen?
Goed team twee van die plakkers, hoe lange adem zou MM hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 16:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Yep.
Toen Sack, Da_Ripper, kriro en ondertussen alweer 10 jaar BosBeetle. En nu natuurlijk MM er nog bij. One happy family.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goed team twee van die plakkers, hoe lange adem zou MM hebben
quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:04 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Die hebben mijn buren staan denk ik.
Yep: NWS / Kindermisbruiker R.Kelly blijkt narcist te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:10 schreef maily het volgende:
Is er een R.Kelly-topic?
R. Kelly veroordeeld tot 30 jaar cel in misbruikzaak
quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef Modus het volgende:
Zou iemand ooit een kortere versie in elkaar geknutseld hebben van Manowar's Achilles, Agony and Ecstasy in Eight Parts (zonder de solo's) of moet ik dat zelf gaan fabriceren?
Gevonden!quote:Op zondag 20 november 2022 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden...
Gewoon welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |