Zal morgen ff foto maken. Wil sowieso een andere bewegingsensor. Wellicht kunnen jullie meedenkenquote:
Nee de nieuwe pot neemt de loodgieter mee dinsdag.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:25 schreef daNpy het volgende:
Twee dingen ontbreken in dit verhaal;
1. Is de nieuwe pot wel aanwezig, of komt die dinsdag pas?
2. Waarom kun je niet naar WC tussen 7:30 en 12? Omdat de nieuwe pot geinstalleerd moeten worden of omdat er dan nog andere werkzaamheden zijn die dit verhinderen?
Je link doet 't niet, maar draden zijn prima te verlengen in een lasdoos en met klemmen:quote:Op zondag 12 april 2020 08:04 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek dus nu een nette oplossing om daar weer een bewegingsmelder terug te plaatsen plus evt draden te verlengen als t nodig is. (Aan de draden zit de ducttape)
Welke link werkt niet?quote:Op zondag 12 april 2020 08:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Je link doet 't niet, maar draden zijn prima te verlengen in een lasdoos en met klemmen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De afbeelding.quote:
Neen.quote:Op zondag 12 april 2020 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Plaatje en link naar conrad werken allebei gewoon
Als je geen lasdoos wilt, kan (maar is niet ideaal) de draden solderen, krimpkous erover en in buis wegtrekken.quote:Op zondag 12 april 2020 08:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/lFe8Q(...)humb&fidelity=medium
Werkt deze link wel? Als afbeelding wel?
Vraag ik mij ook af. Bij mij gaat het om de kom van het dagschot. Nu opgelost met een minimale tochtstrip.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:15 schreef Gieliovd het volgende:
Vraagje... Als ik mijn sluitkommen van de meerpuntssluiting helemaal maximaal naar binnen stel.... Dan grijpen de haken nog niet in de kom.
Mijn deuren rammelen dus in de wind. Vrij irritant en isolatie technisch niet ideaal.
Iemand een idee of er bijvoorbeeld andere inzetstukken voor die kommen verkrijgbaar zijn?
Het trekken van nieuwe bedrading in de bestaande buis is geen mogelijkheid ?quote:Op zondag 12 april 2020 08:04 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Op de stenen gevel zat dus een opbouw bewegingsmelder met hoekstuk zoals deze:
https://www.conrad.nl/p/b(...)traciet-ip44-2194473
Als je dan de poort in komt of de deur rechts naast de regenpijp doorgaat springen de buitenlampen aan.
Ik zoek dus nu een nette oplossing om daar weer een bewegingsmelder terug te plaatsen plus evt draden te verlengen als t nodig is. (Aan de draden zit de ducttape)
Waarmee moet ik die behandelen ? Blanke lak ofzo ?quote:Op zondag 12 april 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
houd er wel rekening mee dat, als je zelf zaagt, dat je de kopse kanten nog even moet behandelen. Zeker als deze de grond in gaan of ergens de grond raken.
impregneer middelquote:Op zondag 12 april 2020 14:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarmee moet ik die behandelen ? Blanke lak ofzo ?![]()
Geloof dat we zoiets nog wel hebben staan; niet helemaal oplosmiddelvrij maar ach, dat geeft niet.quote:Op zondag 12 april 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
impregneer middel
https://www.bol.com/nl/p/(...)nk/9200000095617530/ bijvoorbeeld
Als je palen in de grond wil zetten dan met zwarte teer ofzo. (ja is nog wel te krijgen)
deurtjes in makenquote:Op zondag 12 april 2020 14:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Geloof dat we zoiets nog wel hebben staan; niet helemaal oplosmiddelvrij maar ach, dat geeft niet.
De palen gaan niet de grond in, ze blijven op de bestrating staan. Waarschijnlijk maak ik er nog iets van wieltjes onder zodat ze nog enigszins verplaatsbaar zouden zijn.
Er staat momenteel zo'n soort bak, al een jaar of vijf denk ik.
[ afbeelding ]
Achteraf vinden we die net te klein en niet breed genoeg om optimaal te kunnen passen.
Ik baal dan weer van de ruimte eronder waar van alles aan rotzooi gaat liggen/verzamelen.
En dan ? Als daar boven een bloembak zit dan druipt eventueel vocht toch door de bodem van de plantenbak in en op datgene wat er onder staat ?quote:
Hmm ja das ook zoquote:Op zondag 12 april 2020 15:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan ? Als daar boven een bloembak zit dan druipt eventueel vocht toch door de bodem van de plantenbak in en op datgene wat er onder staat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |