nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeftquote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus van geheelonthouding krijg je corona
Dat is ook niet slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeft
quote:15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
Wat een raar verhaal zeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.quote:
Ik stel voor dat je weer 4 verschillende jankmails stuurtquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Positieve note, vriend!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
jammer allemaal gemistquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |