Als je geen eten meer hebt... En het Haagse volk wat leeft van de voedselbank relt al voor minder.quote:
Slim bouwmarkt open laten. Dit weekend was het ramdruk bij de Hornbachquote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer.
Wat open moet blijven:
- Levensmiddelenindustrie in brede zin
- Apotheken
- Bouwmarkten (er kan wat stuk gaan in 3 tot 6 weken in je huis)
- Tankstations
- Multimedia/elektronica winkels (iedereen moet thuis werken, dingen kunnen stuk gaan)
- Nuts bedrijven
- Communicatiebedrijven
Verder alarm- en reparatienummers van verwarmingsboeren, loodgieters en keukenboeren.
De rest moet dicht.
Hier ook zeker 2 in de straat die ook aan het verbouwen zijn. Wellicht was het al gepland en valt het nu op, maar tochquote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef Mothzor het volgende:
Twee weken thuiswerken en mijn buurman (die werkt in de bouw) heeft besloten om zijn thuiszit tijd maar te vullen met het verbouwen van zijn badkamer
Zo kom ik al helemaal niet aan werken toe, alsof hij naast me staat terwijl hij de vloer er mechanisch uitsloopt
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rutte begint vanavond zijn toespraak met;
Aan allen die gekomen zijn proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn ook proficiat![]()
Nope, wat bloedirritant is natuurlijk... ook al zeggen die daadwerkelijke besmettingscijfers ook geen fluit meer...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel mensen genezen? Of nog steeds geen cijfers?
Hier ook ja, lijkt wel zomer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:32 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Kinderen die massaal tikkertje aan het spelen zijn buiten
Kun je nagaan als die tot na Pasen rondrennen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:33 schreef -river- het volgende:
Nu pas hoor je hoeveel kinderen er hier in de buurt wonen en hoeveel geluid eruit komt als ze janken.
Net was er een hier een soundblaster aan het testenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:33 schreef -river- het volgende:
Nu pas hoor je hoeveel kinderen er hier in de buurt wonen en hoeveel geluid eruit komt als ze janken.
Zitten ze een keer niet aan de PlayStation of Xbox, is het weer niet goedquote:Op maandag 16 maart 2020 15:32 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Kinderen die massaal tikkertje aan het spelen zijn buiten
Hij neemt thuiswerken wel erg letterlijk...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef Mothzor het volgende:
Twee weken thuiswerken en mijn buurman (die werkt in de bouw) heeft besloten om zijn thuiszit tijd maar te vullen met het verbouwen van zijn badkamer
Zo kom ik al helemaal niet aan werken toe, alsof hij naast me staat terwijl hij de vloer er mechanisch uitsloopt
" a secret Public Health England (PHE) briefing for senior NHS officials reveals."quote:Op maandag 16 maart 2020 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
COR / Gelekt rapport Engeland: Virus houdt aan tot 2021
Wat erg voor die mensen. Hopelijk hebben die behulpzame buren met genoeg brood.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Voedselbank Haaglanden sluit de deuren
Ook de Voedselbank Haaglanden heeft de moeilijke beslissing moeten nemen om in ieder geval tot 6 april 2020 te sluiten. Dit geldt zowel voor de uitgiftepunten in Den Haag, Zoetermeer en Rijswijk als voor het distributiecentrum aan de Boomaweg. Voedselbank Haaglanden volgt hiermee het regeringsbeleid rond de corona-uitbraak.
'De aanvoer van voedsel is onzeker geworden en niet te garanderen. Bovendien is de Voedselbank niet in staat voldoende bescherming te bieden aan klanten en vrijwilligers.'
AD den haag
Vertalingquote:le chef de l’Etat envisage en effet de confiner les Français chez eux, comme l’ont déjà décidé l’Italie ou l’Espagne avant nous. Moyen efficace d’enrayer l’escalade, le confinement de l’ensemble de la population a été évoqué lors d’une réunion téléphonique, dimanche après-midi, entre les directeurs de cabinet du gouvernement. Durant cette discussion, la liste des options possibles pour freiner la propagation du virus a été passée en revue, dont celle du confinement total.
Word dan teveel in een keer denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanavond komen geen maatregelen. Dan hadden ze dat gisteren wel meteen gedaan.
Je zou toch hopen dat op een gegeven moment Europese landen elkaar gaan helpen met het onderbrengen van patiënten maar dat zal wel niet...quote:
Uhh het was heel FOK! die schreeuwde dat de scholen gesloten moesten worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speeltuin hier ook vol. Niet erg slim.
en wel iedereen besmetten, lekker beleidquote:Op maandag 16 maart 2020 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ze werkt in de thuiszorg. Ze hoest inmiddels al flink. Ook enkele collega's lopen met klachten. Ze mogen zich absoluut niet ziekmelden, tenzij de koorts opkomt. Dan moet de GGD eerst een akkoord voor ziekmelding geven.
De eerste plannen voor een samenwerking tussen concurrerende thuiswerkorganisaties worden inmiddels gemaakt. De verwachting is dat binnen enkele dagen het werk flink zal stijgen en daarom moeten ze inmiddels 24 uur per dag bereikbaar zijn.
Een andere organisatie hier in de buurt houd al rekening met quarantaine. Zorgverleners rijden al rond met ingepakte koffers.
Wel lekker 2-3 weken te laat. Ruttegod.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh het was heel FOK! die schreeuwde dat de scholen gesloten moesten worden.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Zeroku het volgende:
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
AD
Kap met trollen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh het was heel FOK! die schreeuwde dat de scholen gesloten moesten worden.
Aan de andere kant kan er wel iets stuk gaan... van lekker kraan tot gasslang...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slim bouwmarkt open laten. Dit weekend was het ramdruk bij de Hornbach
Nee, ook die gewoon dicht.
Er moet gewoon gewerkt worden ouwe uitkeringsfraudeur.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:35 schreef KingRoland het volgende:
ik heb gewoon schijt hoor dan moet er maar een echte lockdown komen. ik ga gewoon lekker van het weertje genieten met zn allen. morgen ook met de boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |