In plaats van dit bekend te maken gewoon eventjes kijken wie die dingen gaat ophalen toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KaagenBraassem twitterde op maandag 16-03-2020 om 12:57:57OPGELET! Deze brief is NIET van de gemeente. Er is hier sprake van oplichting. Wees gewaarschuwd. https://t.co/tQQ6DiInBE reageer retweet
[ afbeelding ]
![]()
![]()

Pardon?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Snap de berichten ook niet dat we Italie achteraan gaan. We grijpen hier veel eerder in.

Probleem is dat je niet weer waar ze beginnen.. Maar triest hoor dit soort zaken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In plaats van dit bekend te maken gewoon eventjes kijken wie die dingen gaat ophalen toch?

Wordt alsjeblieft snel wakker.. we lopen een week of twee achter op Italië.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap de berichten ook niet dat we Italie achteraan gaan. We grijpen hier veel eerder in.

Dat is mijn vraag niet...quote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
vergeet het maar zit tot eind maart vol begreep ik

Ik zocht eigenlijk een nieuwe baan maar er worden bijna geen vacatures meer gepostquote:Op maandag 16 maart 2020 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
Recruiters werken gewoon door zo te zien.
Ja ik nu mijn vaste baan opgeven![]()

quote:Op maandag 16 maart 2020 13:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee dat net niet 😁 ze gokken met seizoenen: toen ik van je vader was bevallen waren de granen zo hoog, dus waarschijnlijk maand 6. Zoiets.

Nam Italie dezelfde maatregelen met enkel 1000 bevestigde besmettingen? Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wordt alsjeblieft snel wakker.. we lopen een week of twee achter op Italië.

ADquote:De uitvaartbranche is druk bezig de strenge richtlijnen te versoepelen. Het advies is om vanaf morgen alleen nog ouders, partners en kinderen bij de uitvaart aanwezig te laten te zijn. Verschillende uitvaartondernemingen, waaronder Monuta en DELA, vinden de adviezen te ver gaan. Verschillende bedrijven geven aan soepel om te zullen gaan met de regels.

Ja bij ons zijn de sollicatiegesprekken ook afgezegd voorlopig.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een nieuwe baan maar er worden bijna geen vacatures meer gepost

Of juist niet. Dat het gaat botsen enzo, lijkt me ook wel weer lastig in ieder geval.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:01 schreef vencodark het volgende:
Workaholics die normaal te weinig tijd met hun gezin doorbrengen, kunnen dat nu wel even doen.
Denk dat het misschien, als het hoogtepunt een beetje achter ons ligt of als we meer gewend zijn, het ook wat goeds kan brengen.
Besef hoe blij je mocht zijn met de vrijheid die je had. De leuke dingen die je kon. De sociale contacten die je nu toch mist.

Zolang ze iedereen maar ver genoeg uit elkaar kunnen houden lijkt me. Maar ja, hoe doe je dat bij een begrafenis, mensen willen de familie altijd een hand/knuffel geven..quote:

beter overschatten dan onderschattenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Italië wordt erg overschat en iedereen denkt dan automatisch dat het hier dan ook wel zo erg gaat worden maar dat is nog allerminst duidelijk. Alleen maar onnodige bangmakerij en doemscenario's rond strooien.

Die rooie?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga even boer zoekt vrouw terugkijken om op andere gedachten te komen. Vind bij die geert een dame een verrekes geil ding. Wel beetje een doodskop, maar voor die leeftijd brrr. Man.

Kijk gewoon naar de feiten die op tafel liggen, daar hoef je niet voor te doemdenken..quote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nam Italie dezelfde maatregelen met enkel 1000 bevestigde besmettingen? Volgens mij niet.
Ik doe niet aan doemdenken, sorry. Ieder zo z'n visie zou ik maar zeggen.

dat zeg ik ook altijd , dan maar te horen krijgen dat je zo negatief bentquote:Op maandag 16 maart 2020 13:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beter overschatten dan onderschatten

Er was een item op Nieuwsuur gisteren dacht ik hierover, dat ze nu gebaren hebben bedacht om steun op afstand te betuigen. Of iedereen zich daar aan houdt, vraag ik me wel af in dit soort situaties.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang ze iedereen maar ver genoeg uit elkaar kunnen houden lijkt me. Maar ja, hoe doe je dat bij een begrafenis, mensen willen de familie altijd een hand/knuffel geven..

twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 16-03-2020 om 13:30:17Drie inwoners van Meijerijstad overleden aan het coronavirus https://t.co/DYDbmvXSz8 reageer retweet

Eens!quote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Italië wordt erg overschat en iedereen denkt dan automatisch dat het hier dan ook wel zo erg gaat worden maar dat is nog allerminst duidelijk. Alleen maar onnodige bangmakerij en doemscenario's rond strooien.

Iemand pic?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga even boer zoekt vrouw terugkijken om op andere gedachten te komen. Vind bij die geert een dame een verrekes geil ding. Wel beetje een doodskop, maar voor die leeftijd brrr. Man.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |