Je zit toch altijd al thuis in quarantaine?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mood
GMTAquote:Op maandag 16 maart 2020 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit toch altijd al thuis in quarantaine?
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Is heel raar misschien, maar omdat ik overdag veel thuis ben ga ik doordeweeks en in het weekend de deur uit.
En dan heb ik een jaar lang een angststoornis gehad waarmee het net weer wat beter ging en die zit nu weer tegen het plafonddus sorry dat ik het ook een beetje klote vind.
O en het werk is ook opgedroogd dus afleiding heb ik ook niet meer.
Maar goed, ik mag blijkbaar niks zeggen en jullie manische tripje niet vergallen met een grappig filmpje.
Het is goed met je.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef Californium het volgende:
Zow! Teentjes! Maar goed dat wij alles kunnen ruiken via de Fok
Succes met afleiding vinden
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat benquote:Op maandag 16 maart 2020 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste dag van week 2 van thuiswerken. Vooralsnog genoeg werk te doen, dus ik hoef mij niet te vervelen.
Bij mijn vorige werk, werkte ik er 2 op kantoor en 3 thuis. Dus ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat ben
Na 1 dag kriebelt het bij mij vaak al, het face-to-face contact mis ik dan echt.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk, werkte ik er 2 op kantoor en 3 thuis. Dus ik ben wel wat gewend.
Dat laatste is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:59 schreef STING het volgende:
[..]
Na 1 dag kriebelt het bij mij vaak al, het face-to-face contact mis ik dan echt.
Maar we gaan wat meer conference calls houden, kijken of dat helpt. Mits er voldoende netwerk capaciteit that is.. anders netflixen & gamen
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Is heel raar misschien, maar omdat ik overdag veel thuis ben ga ik doordeweeks en in het weekend de deur uit.
En dan heb ik een jaar lang een angststoornis gehad waarmee het net weer wat beter ging en die zit nu weer tegen het plafonddus sorry dat ik het ook een beetje klote vind.
O en het werk is ook opgedroogd dus afleiding heb ik ook niet meer.
Maar goed, ik mag blijkbaar niks zeggen en jullie manische tripje niet vergallen met een grappig filmpje.
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat ben
Het zijn 3 wekenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.quote:
van 3 maandenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.
Hangt er vanaf of mensen inderdaad thuisblijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.
Ik vrees pas op 6 april eventueel weer naar het werk jaquote:Op maandag 16 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.
De getroffen gebieden in China zitten al maanden op slot en daar zijn ze veel en veel voortvarender dan hier.quote:
Drukker dan ooit hier.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef STING het volgende:
We gaan het meemaken, gelukkig hebben we Fok nog
Twee keer een kwartier en daarna penalty's.quote:
Ik klik wel een paar keer op reclames als bedankje.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef STING het volgende:
We gaan het meemaken, gelukkig hebben we Fok nog
En mensen hadden eerst nog kritiek op hun maatregelen, dat het daar een zooitje was en dat de berichten uit China onbetrouwbaar waren. En toen had ik al zoiets van 'jezus als de Randstad op slot moet wordt het helemaal een teringbende'.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
De getroffen gebieden in China zitten al maanden op slot en daar zijn ze veel en veel voortvarender dan hier.
Daar hebben ouders niets over te vinden, dat is allemaal vastgesteld.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aantal mensen dat vindt dat hun werk essentieel is en dus hun kinderen vandaag gewoon op school gedumpt hebben.
Juist.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ouders niets over te vinden, dat is allemaal vastgesteld.
Ze zijn daar uiteindelijk een heel stuk doortastender dan wij hier. En vooral dan in de US.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen hadden eerst nog kritiek op hun maatregelen, dat het daar een zooitje was en dat de berichten uit China onbetrouwbaar waren. En toen had ik al zoiets van 'jezus als de Randstad op slot moet wordt het helemaal een teringbende'.
Oh, ik dacht dat je nog naar het werk mocht vandaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:07 schreef Q. het volgende:
De katten vragen zich inmiddels al af waarom ik nog steeds in hun huis ben.
Nee, er is ineens een nieuw VPN netwerk wat veel meer connecties aan kan. Ze hebben flink doorgewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog naar het werk mocht vandaag.
Ah, "mooi".quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, er is ineens een nieuw VPN netwerk wat veel meer connecties aan kan. Ze hebben flink doorgewerkt.
Misschien kunnen mensen nu wel serieus werken ineens. Dan heeft het ook nog zo zijn voordelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, "mooi".
Hier werkt alles nog vooralsnog, ben benieuwd hoe straks de conference calls gaan, die waren op kantoor al een drama
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen mensen nu wel serieus werken ineens. Dan heeft het ook nog zo zijn voordelen.
Hier zijn altijd mensen die lopen te kutten tijdens meetings; misschien zien ze nu in dat ze gewoon normaal moeten doen als iedereen vanuit thuis moet werken.quote:
Ook bizar, alsof China 60 miljoen mensen huisarrest geeft voor een griepjequote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen hadden eerst nog kritiek op hun maatregelen, dat het daar een zooitje was en dat de berichten uit China onbetrouwbaar waren. En toen had ik al zoiets van 'jezus als de Randstad op slot moet wordt het helemaal een teringbende'.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net vandaan. Is zeven meter breed, genoeg afstand tot m'n buren.
Of gewoon samen in quarantainequote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]Wel ook minimaal 1,5 meter afstand bewaren op Q.
Ah, zo, herkenbaar jaquote:Op maandag 16 maart 2020 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn altijd mensen die lopen te kutten tijdens meetings; misschien zien ze nu in dat ze gewoon normaal moeten doen als iedereen vanuit thuis moet werken.
Kom wel bij jou in quarantainequote:
Human, be gone. Of geef eten.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:07 schreef Q. het volgende:
De katten vragen zich inmiddels al af waarom ik nog steeds in hun huis ben.
PSN zal straks ook wel overbelast zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:42 schreef Elvi het volgende:
Wtf mn playstation zet zichzelf ineens aanhet is een teken
Nu nog niet mijn schatje, ik ben aan het thuiswerken
Dan ga ik Sims spelen op de pc. Ik heb wat mods gedownload en nu heb ik drugsverslaafde prostituees in mn gamequote:Op maandag 16 maart 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PSN zal straks ook wel overbelast zijn.
Deel van het bedrijf gebruikt Microsoft Teams en daar hebben ze nu ook al isuues.
toch maak ik me een beetje zorgen om je.quote:
Zijn er normale manieren om dat spel te spelen dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ga ik Sims spelen op de pc. Ik heb wat mods gedownload en nu heb ik drugsverslaafde prostituees in mn game
Oh honey dat is nog niks.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch maak ik me een beetje zorgen om je.
geen idee. ik heb nooit sims gespeeldquote:
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 16 maart 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch maak ik me een beetje zorgen om je.
Nee maar niet iedereen download 200+ sex-animaties omdat anders de mod niet werkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er normale manieren om dat spel te spelen dan?
Hier wilde Arkadin (tel conference ding) ook al niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PSN zal straks ook wel overbelast zijn.
Deel van het bedrijf gebruikt Microsoft Teams en daar hebben ze nu ook al isuues.
Oh, wow, netjes!quote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
https://mediamagazine.nl/(...)s-kinderzenders-aan/
Aardig
Met dat soort dingen ben ik nu dus ook bezig inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Aardig
Ook netjes van Ziggo: https://tweakers.net/nieu(...)rs-te-ontlasten.htmlquote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Aardig
Ik snapte 'm even niet, maar toen viel het kwartjequote:Op maandag 16 maart 2020 07:46 schreef STING het volgende:
M'n scheurkalender heeft voorspellende gaven
[ afbeelding ]
Why?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef rival het volgende:
De blik van mensen als ik vraag of ze uit de buurt willen blijven, onbetaalbaar
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen download 200+ sex-animaties omdat anders de mod niet werkt.
Waarom ik dat vraag? Coronaquote:
Vriendin van me op een festival, als een mongool PERSONAL SPACE roepen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef rival het volgende:
De blik van mensen als ik vraag of ze uit de buurt willen blijven, onbetaalbaar
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen download 200+ sex-animaties omdat anders de mod niet werkt.
Meer van waarom hebben ze een rare blik? Blijf gewoon lekker bij elkaar uit de buurt mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom ik dat vraag? Corona
Waarom ik er van geniet? Nou euh, sommige mensen zie ik liever niet dan wel
Je hebt vertrouwen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door dit soort situaties word ik weer met de neus op de feiten gedrukt in het vertrouwen dat ik in de mensheid heb.
mensen teren nog op de 96 wc rollen die ze vrijdag gehaald hebbenquote:
Armlengte afstand houden, zoals de burgemeester van Keulen al zei al die jaren terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Meer van waarom hebben ze een rare blik? Blijf gewoon lekker bij elkaar uit de buurt mensen
Als er nou een virus zou bestaan tegen specifieke mensen die zo dom zijn iddquote:Op maandag 16 maart 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door dit soort situaties word ik weer met de neus op de feiten gedrukt in het vertrouwen dat ik in de mensheid heb.
Zet dan een koptelefoon op en ga dansen in je achtertuinquote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me op een festival, als een mongool PERSONAL SPACE roepen.
Echt he!!quote:Op maandag 16 maart 2020 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Meer van waarom hebben ze een rare blik? Blijf gewoon lekker bij elkaar uit de buurt mensen
Jup.quote:
Zal eens over jou heen hoestenquote:
Vreemde gewaarwording als je even wegloopt en bij terugkomst de melding leest dat je sim meerdere orgasmes kreeg door de clitpiercing die ze ineens heeftquote:
Haha whutquote:Op maandag 16 maart 2020 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording als je even wegloopt en bij terugkomst de melding leest dat je sim meerdere orgasmes kreeg door de clitpiercing die ze ineens heeft![]()
Ik hou de mod ook maar op 1 Save game want het verneukt letterlijk en figuurlijk je spel
heeft die slet zomaar een piercing laten zetten toen jij niet keekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording als je even wegloopt en bij terugkomst de melding leest dat je sim meerdere orgasmes kreeg door de clitpiercing die ze ineens heeft![]()
Ik hou de mod ook maar op 1 Save game want het verneukt letterlijk en figuurlijk je spel
Ehm... hoe?quote:
Omgekeerde wereldquote:China heeft een vlucht naar de Italiaanse stad Milaan gestuurd om 125 gestrande Chinezen op te pikken.
Ik las alleen deze reactie zonder de “Sims” context en dacht echt: whut?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft die slet zomaar een piercing laten zetten toen jij niet keek
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook een manier om tijdens deze crisis nog sociale contacten te onderhouden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook nog de Violence Mod. Beetje andere irritante Sims neersteken enzo.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef Elvi het volgende:
Laat alleen jou maar toe hoorquote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je zondag toch nog iets gedaan uiteindelijk?
Dit weekend niet zoveel meegekregen van FOK!
Oh ik heb nu anatomisch correcte piemels en vagijnen in mn gamequote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed was mod zoeken tegen die blur.
Daar ergerde ik me al vrij snel aan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef Elvi het volgende:
Nee, omdat redenenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je zondag toch nog iets gedaan uiteindelijk?
Dit weekend niet zoveel meegekregen van FOK!
Stel je toch eens voor, anatomisch incorrecte edele delen in gamesquote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb nu anatomisch correcte piemels en vagijnen in mn game
Herkenbaarquote:Op maandag 16 maart 2020 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Offline weekend gehad. Nu ik al het nieuws/social media weer lees denk ik dat ik maar weer zo snel mogelijk terug moet naar het weekend, dat was stukken leuker.
Had haar andere partner een grotere penis zodat je je onzeker voelde?quote:
Wellichtquote:Op maandag 16 maart 2020 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had haar andere partner een grotere penis zodat je je onzeker voelde?
Nog groter?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had haar andere partner een grotere penis zodat je je onzeker voelde?
Daar gaat je USP* als Fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die heb ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb nu anatomisch correcte piemels en vagijnen in mn game
Die eerste wel, die twee is meer onderdeel van de skins.quote:
fore skins?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste wel, die twee is meer onderdeel van de skins.
tampons in je neus als je naar buiten gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Je mag nog wel wandelen maar hou afstand en bij een loopneus blijf je binnen. Maar ik heb al de hele winter zo'n half assed loopneus die aanslaat zodra ik buiten kom. Of als je van warm naar koud naar warm gaat
Dat heb ik sowieso altijd. Ik ga gewoon lekker naar buiten hoor. Afstand houden en gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Je mag nog wel wandelen maar hou afstand en bij een loopneus blijf je binnen. Maar ik heb al de hele winter zo'n half assed loopneus die aanslaat zodra ik buiten kom. Of als je van warm naar koud naar warm gaat
Ik zie zelfs een loopneus niet als een probleem eigenlijk, als je gewoon nergens aanzit, handschoenen desnoods, en je komt niet bij mensen in de buurt bij een wandeling, dat maakt echt niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso altijd. Ik ga gewoon lekker naar buiten hoor. Afstand houden en gaan.
Verbod is hier niet eens echt nodig, tis uitgestorven hierquote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een loopneus niet als een probleem eigenlijk, als je gewoon nergens aanzit, handschoenen desnoods, en je komt niet bij mensen in de buurt bij een wandeling, dat maakt echt niet zoveel uit.
Probleem is dat mensen dat soort simpele dingen niet doen, dus krijg je dat er echt een verbod op naar buiten gaan komt, zoals in delen van europa al zo is.
Ik hoorde dat er op mijn verdieping 1 persoon zat. Van de 100.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verbod is hier niet eens echt nodig, tis uitgestorven hier
Vast op jouw flexplek.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er op mijn verdieping 1 persoon zat. Van de 100.
En dat was jij?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er op mijn verdieping 1 persoon zat. Van de 100.
Niet eens!quote:
Same here, bijna geen enkele hiccup gehad vandaagquote:Op maandag 16 maart 2020 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens!Ze hebben bij ons de capaciteit razendsnel opgeschaald. Groot respect daarvoor.
Capaciteit is vervijfvoudigd in een week tijd!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, bijna geen enkele hiccup gehad vandaag![]()
En vanavond zou de capaciteit nog verder opgeschroeft gaan worden.
Verstandig wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens!Ze hebben bij ons de capaciteit razendsnel opgeschaald. Groot respect daarvoor.
Daar gaan m'n game plannen voor vandaagquote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Capaciteit is vervijfvoudigd in een week tijd!Nog beetje haperig af en toe maar dat mag in het begin.
Vrees niet, we hebben nog genoeg tijd om te gamen de komende maanden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaan m'n game plannen voor vandaag
Dit gaat idd wel wat langer duren dan de 2 weken die men eerst voor ogen had jaquote:Op maandag 16 maart 2020 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, we hebben nog genoeg tijd om te gamen de komende maanden.
Hier hebben ze ook voor iedereen (studenten /analisten) die geen toegang hebben tot thuiswerken alles open gegooidquote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Capaciteit is vervijfvoudigd in een week tijd!Nog beetje haperig af en toe maar dat mag in het begin.
Andere festivals ook denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef STING het volgende:
Oh ja, Koningsdag over anderhalve maand, dat is waar ook. Zal wel overal afgelast worden, Maastricht is zojuist de eerste.
Het gaat een karige zomer worden. Ga er ook niet van uit dat ik geld terug krijg van dingen als Werchter en Best Kept Secret. Dure grap. Maar goed, beter dan dood.quote:
Erm...wat? Dit is toch gewoon overmacht waar jij niks aan kunt doen?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat een karige zomer worden. Ga er ook niet van uit dat ik geld terug krijg van dingen als Werchter en Best Kept Secret. Dure grap. Maar goed, beter dan dood.
Liever dat die organisaties niet failliet gaan zodat er in de toekomst ook nog wat overblijft. Het zou jammer zijn maar geen ramp.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...wat? Dit is toch gewoon overmacht waar jij niks aan kunt doen?
Ja, begrijpelijk! Maar ja. dan maar op een later moment vieren, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Barbusse het volgende:
Oh well, beter wat geld kwijt dan een begrafenis erbij... Ik ga mijn ouders'50 jarig huwelijk missen, dat vind ik wel echt kut
Hopelijk ja. M'n vaders gezondheid is niet meer echt je van het.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk! Maar ja. dan maar op een later moment vieren, toch?
Hier draait ook alles prima. Vanmiddag al even een 2e monitor geregeld, due haal ik straks even op. Vanmiddag even naar kantoor geweest om toetsenbord, laptopstand e.d. op te halen. Vandaag gold voor ons als overgangsdag. Ben op 2 verdiepingen geweest, zaten naast enkele managers nog 4 mensen te werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, bijna geen enkele hiccup gehad vandaag![]()
En vanavond zou de capaciteit nog verder opgeschroeft gaan worden.
Gelukkig is de geest die (voornamelijk) onder de jeugd heerst: Boomer Remover!! Ruimt lekker op met die kloterige oude mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk ja. M'n vaders gezondheid is niet meer echt je van het.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is de geest die (voornamelijk) onder de jeugd heerst: Boomer Remover!! Ruimt lekker op met die kloterige oude mensen.
En ja, ik heb ook een vader die in de 70 is.
Mijn thuiswerkplek is fijner dan de werkplek op kantoor. Moest net wel met een collega bellen die een spelend kind op de achtergrond hadquote:Op maandag 16 maart 2020 17:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier draait ook alles prima. Vanmiddag al even een 2e monitor geregeld, due haal ik straks even op. Vanmiddag even naar kantoor geweest om toetsenbord, laptopstand e.d. op te halen. Vandaag gold voor ons als overgangsdag. Ben op 2 verdiepingen geweest, zaten naast enkele managers nog 4 mensen te werken.
Op intranet wel van dat zeikvolk dat beren op de weg ziet en vindt dat de baas direct moet zorgen voor een perfect ingerichte thuiswerkplek.
Iemand die klaagt over het feit dat ie nu niet op zijn ergonomische bureaustoel kan zitten. Reactie van een collega "Waar zit je normaal dan op als je thuis bent?"
Een ander die alleen bank en een klein bijzettafeltje heeft.reactie van collega "dan maak je een tafel en stoel van je gehamsterde pleepapier!"
Collega die zich afvraagt hoe het moet met mensen die thuis geen internetverbinding hebben
Van het internet uiteraardquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van het internet uiteraardYoutube, tiktok etc.
Er zijn zelfs challenges (zoals ice bucket) om WC brillen te likken etc.
Nee, dan opeens is de wereld te klein, is het de schuld van XYZQ whatever.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]totdat oma of opa ligt te creperen
Ik ga dit deel van het internet even negerenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan opeens is de wereld te klein, is het de schuld van XYZQ whatever.
Bij mij is de eettafel mijn thuiswerkplek. Net in de kerstvakantie mijn oude bureau en monitor weggeflikkerd omdat ik ze toch nooit gebruikte en ze in de weg stondenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn thuiswerkplek is fijner dan de werkplek op kantoor. Moest net wel met een collega bellen die een spelend kind op de achtergrond had
Ach, het is natuurlijk weer een klein groepje stoerdoeners, zoals altijd. Maar het is wel triest om te zien hoe sommige mensen zo veel lol hebben bij een pandemiequote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga dit deel van het internet even negeren
Gelukkig?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is de geest die (voornamelijk) onder de jeugd heerst: Boomer Remover!! Ruimt lekker op met die kloterige oude mensen.
Ja er waren in de tijd dat mijn bericht werd geplaatst al tig andere reacties geplaatstquote:
Duurt ook nog wel even, minstens tot woensdag. Iteejer is in Portugal.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er waren in de tijd dat mijn bericht werd geplaatst al tig andere reacties geplaatst
Vervelend Brab. Maar komt goed!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Barbusse het volgende:
Oh well, beter wat geld kwijt dan een begrafenis erbij... Ik ga mijn ouders'50 jarig huwelijk missen, dat vind ik wel echt kut
Niks mis met wat macabere humor om deze crisis door te komen. Maar sommige mensen schijnt het echt niks te kunnen schelen dat hun gedrag familie en vrienden letterlijk in levensgevaar kan brengen. En dat begrijp ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, grapjes maken is prima, doen we altijd en overal over.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met wat macabere humor om deze crisis door te komen. Maar sommige mensen schijnt het echt niks te kunnen schelen dat hun gedrag familie en vrienden letterlijk in levensgevaar kan brengen. En dat begrijp ik niet.
Meh, zag ernaar uit aangezien ik ze al lang niet meer gezien had. Contact via whatsapp etc is toch anders hequote:
Contact via alleen WA is kut. En facetime oid is ook anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, zag ernaar uit aangezien ik ze al lang niet meer gezien had. Contact via whatsapp etc is toch anders he
Dat soort mensen zouden verplicht naast een icu bed in een Italiaans ziekenhuis geketend moeten worden voor twee weken.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, grapjes maken is prima, doen we altijd en overal over.
Maar daadwerkelijk WC brillen etc likken voor internet clout is echt debiel.
Gelukkig had ik eind januari een behoorlijk kort kapsel genomen dus nu zit het goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kappers gaan ook dicht; dus geen vlotte kapsels meer
En ik had er eigenlijk vorige week al heen gewildquote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tondeuse besteld op Coolblue.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had ik eind januari een behoorlijk kort kapsel genomen dus nu zit het goed.
Hoe is het met Tally?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Contact via alleen WA is kut. En facetime oid is ook anders.
Ik zie er na deze quarantaine periode dus uit als Robin Williams in Jumanjiquote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uberhaupt naar de kapper gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal al druk maar nu met het coronavirus teringdrukquote:
Wat nu?quote:
Haiquote:
Alleen zo jammer dat die anderen nooit willen.quote:
Echt hequote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die anderen nooit willen.
Krijg ik geen kusje van je?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die anderen nooit willen.
Als het tegenzit kun je straks met dank aan youtube het ook op tig verschillende manieren opstekenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie er na deze quarantaine periode dus uit als Robin Williams in Jumanji
Tally!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal al druk maar nu met het coronavirus teringdruk![]()
Ik ben de enige iter over op onze huisartsenposten
Hou de lokale middenstand in stand.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:42 schreef STING het volgende:
M'n lokale pizzeria in deze barre tijden toenet maar weer eens gesteund met een bestelling
Maar de voedselbank had juist tekortquote:Op maandag 16 maart 2020 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En nog duurzaam ook, want zo gaat er niet onnodig voedsel verloren
Jammer, maar die krijgen vooral van supermarkten toch? Dan is het niet zo raar met al die hamsteraars..quote:
De lokale supermarkt was heel veel spul schijnbaar nog steeds op. Pasta/rijst/soep/chips/melk/yoghurt/kwark.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat komt door de hamsteraars bij de supermarkt.
Hier gelukkig niet. Meeste wel weer aangevuld eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lokale supermarkt was heel veel spul schijnbaar nog steeds op. Pasta/rijst/soep/chips/melk/yoghurt/kwark.
Afgezien van de wc papier.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet. Meeste wel weer aangevuld eigenlijk.
Wcpapier was er ook weer gewoon. Lege chips schappen ook niet God zij dank. Dat is belangrijker dan bonen in blik.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Afgezien van de wc papier.
En wat was up met de lege chips schappen trouwens?
Weet jij trouwens wanneer de xl weer open gaat? Ik mis zoveelquote:Op maandag 16 maart 2020 20:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wcpapier was er ook weer gewoon. Lege chips schappen ook niet God zij dank. Dat is belangrijker dan bonen in blik.
25 maart dacht ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wanneer de xl weer open gaat? Ik mis zoveel
Ah! Oké! Valt meequote:
Echt? Kwam er pas vorige week achter dat hij dicht wasquote:
Hier zijn ze nog steeds bezig met hamsteren, achterlijk klootjesvolk dat het is.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wcpapier was er ook weer gewoon. Lege chips schappen ook niet God zij dank. Dat is belangrijker dan bonen in blik.
Preciesquote:
Oh ja wel handig. Dat hebben ze ook veel bij de jumbo volgens mij. Als je een jumbo in de buurt hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik doe 1 keer per maand ofzo daar crackers en pasta enzo halen die ze bij de kleine ah niet hebben dus ja
Goed idee. Zal eens kijkenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja wel handig. Dat hebben ze ook veel bij de jumbo volgens mij. Als je een jumbo in de buurt hebt.
Beter niet lezen nee. Dom volkquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Californium het volgende:
Ik Ben wel weer klaar met nu.nl reacties.
Volgens mij blijf ik het elke dag zeggen
Echt héquote:
Die augurkengrap zoveel gezien de laatste dagen, niet normaal.quote:
Moet je het warm makenquote:
Natural harvest?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:45 schreef Elvi het volgende:
Het onmogelijke gaat gebeuren: ik ga een kookboek terugsturen
Kreeg m vandaag binnen en de recepten vielen erg tegen
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
He ja dan snap ik wel dat het niet te vreten is
Ik ook niet.quote:
De vraag voor sommige Fok!kers is meer; is het overdraagbaar van dier op mens? #zolanghetmaareenhartslagheeftquote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens van dokter Ted dat het coronavirus niet overdraagbaar is van mens op dier. Dus goed nieuws voor de cavia's van wie was het ook alweer?
Het is mogelijk, niet dat het beest het virus actief bij zich draagt als host, maar het virus kan een tijd overleven in de buitenlucht en oppervlakken, dus vacht zou kunnen. Maar voorlopig is het niet een enorme bron van besmetttingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag voor sommige Fok!kers is meer; is het overdraagbaar van dier op mens? #zolanghetmaareenhartslagheeft
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
He ja dan snap ik wel dat het niet te vreten is
Ja.... denk serieus erover om in een media-lockdown te gaan en gewoon netjes ga doen wat mijn baas mij opdraagt en de rest negeer.quote:
wat heeft je baas je opgedragen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja.... denk serieus erover om in een media-lockdown te gaan en gewoon netjes ga doen wat mijn baas mij opdraagt en de rest negeer.
Het internet tijdperk waarbij degene die het hardste roept verder komt dan degenen met verstand... ben gewoon klaar mee.
Verstandig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:30 schreef Californium het volgende:
Zoveel mogelijk thuis in isolatie / thuis en gezond blijven totdat ik mogelijk word opgeroepen om bij te springen
Ja dit. Ik slaap er kut door. Niet omdat ik me zorgen maak maar echt ieder half uur nieuws maakt je te alert ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Het is niet goed voor je geestelijke gezondheid. En je slaap.
Precies, was nog voor het opstaan een NOS artikel aan het lezen over Coronavirus in Brabant, waar ik niet echt blij van werd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Het is niet goed voor je geestelijke gezondheid. En je slaap.
Groeten uit Brabantquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:36 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, was nog voor het opstaan een NOS artikel aan het lezen over Coronavirus in Brabant, waar ik niet echt blij van werd.
En iig de komende 3 weken staan toch wel zo'n beetje vast nu en als er toch iets belangrijks gebeurt komt er wel weer een persconferentie.
ik ben nu wel blij dat ik een crosstrainer en een fitness station thuis heb staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:57 schreef Chia het volgende:
Ik ben slecht in thuis werken en in zelfstandig sporten met alleen maar bodyweight.
Thuiswerken gaat me wel goed af; sporten komt het niet echt van. Zorg wel dat ik wat lichaamsbeweging krijg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:57 schreef Chia het volgende:
Ik ben slecht in thuis werken en in zelfstandig sporten met alleen maar bodyweight.
Ja.... ga wel een rondje wandelen ofzo straksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuiswerken gaat me wel goed af; sporten komt het niet echt van. Zorg wel dat ik wat lichaamsbeweging krijg.
Iedereen doet wat zij het beste achtten. Alleen tijd zal ons leren wat het beste is / was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het apart dat elk land het anders aanpakt. Dat schiet ook niet echt op.
Bedankt Cali voor al je kennisquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:04 schreef Californium het volgende:
Niets is bewezen met dit virus... als we daarop moeten wachten zijn we 2 jaar verder.
Maar het “feit” dat mensen opnieuw besmet raakten (of dat er vals positieven / negatieven zijn getest of dat het zich verstopt heeft) is ook niet nieuw bij sommige mensen met een verzwakt immuunsysteem. En meestal zijn de symptomen afgezwakt.
Dus we moeten gokken op resultaten uit het verleden en kennis van andere virussen. Dus dit is het beste volgens de mensen die er verstand van hebben( er nee, er is geen consensus).
Het is niet bedacht hoor. Bij het eerste geval in NL kregen wij in het ziekenhuis dit al te horen... immuniteit kweken, piek spreiden etc. Wetenschappers en ziekenhuizen zijn al jaren aan het wachten hierop hoor... ze wisten allemaal dat het ging gebeuren alleen niet welke en wanneer. Maar nu is het zover en kijken wat we kunnen. En hier gaan we weer lering uittrekken voor de volgende keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |