Hangt van de IPA af. Een goede verse IPA is echt een godendrank (en die term gebruik ik niet licht). Een gepasteuriseerde fabrieks IPA van de grote brouwers is vooral een bitter bier. Wat an sich ook niet smerig hoeft te zijn maar het haalt het niet bij een verse.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan IPA, ik blijk het in huis te heben en mijn buurvrouw werd helemaal lyrisch.
Ik ga daar morgen eens speciaal op letten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon anderhalf meter afstand tot de ander houden
heel goedquote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga daar morgen eens speciaal op letten.
En uiteraard turven hoe vaak er 'onzin' wordt gezegd.
Ah, hier een simpel Bavaria-IPAatje.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hangt van de IPA af. Een goede verse IPA is echt een godendrank (en die term gebruik ik niet licht). Een gepasteuriseerde fabrieks IPA van de grote brouwers is vooral een bitter bier. Wat an sich ook niet smerig hoeft te zijn maar het haalt het niet bij een verse.
Die is ook nog alcoholvrijquote:Op zondag 15 maart 2020 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, hier een simpel Bavaria-IPAatje.
Zal dan wel degene zijn die wordt betiteld met 'raar smaakje'.
Nog nooit op, wel de alcoholvrije variant en die was echt te goor voor woorden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, hier een simpel Bavaria-IPAatje.
Zal dan wel degene zijn die wordt betiteld met 'raar smaakje'.
Klopt.quote:
Wat vind jij zelf van die IPA?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Er zijn ook nog gekke mensen die niet drinken.
Ja, die is dus echt, echt, echt niet te zuipen. Wil je een goede alcoholvrije IPA, probeer dan eens die van "van de Streek". Kost wel iets van 2,50 de fles maar dat is echt het beste alcoholvrije bier wat ik ooit op heb.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Er zijn ook nog gekke mensen die niet drinken.
Dat zagen we natuurlijk niet aankomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
De illegale dealers gaan het overnemen nu de coffeeshops sluiten....
https://www.parool.nl/ams(...)EikmlZAi2m%3Famp%3D1
Tsja dat viel te verwachten hè..quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
De illegale dealers gaan het overnemen nu de coffeeshops sluiten....
https://www.parool.nl/ams(...)EikmlZAi2m%3Famp%3D1
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee allemaal uitverkocht door die hamsteraars
Ja die is zeker goed. Maar moet eerlijk bekennen dat ik die alcoholvrije van Brand en Bavaria ook best te doen vond.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, die is dus echt, echt, echt niet te zuipen. Wil je een goede alcoholvrije IPA, probeer dan eens die van "van de Streek". Kost wel iets van 2,50 de fles maar dat is echt het beste alcoholvrije bier wat ik ooit op heb.
Vraag maar aan @:hemarookworst
Ik denk zelf dat dat degene was die ik laatst (maand geleden) dronk en een beetje vies vond smaken. Zolang er 0.0 opstaat vind ik het al gauw goed. 'Gaat om de gezelligheid'.quote:
logischquote:Op zondag 15 maart 2020 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee allemaal uitverkocht door die hamsteraars
KIJJJJJJJJK, dit benne de kwaliteitposts.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, die is dus echt, echt, echt niet te zuipen. Wil je een goede alcoholvrije IPA, probeer dan eens die van "van de Streek". Kost wel iets van 2,50 de fles maar dat is echt het beste alcoholvrije bier wat ik ooit op heb.
Vraag maar aan @:hemarookworst
Is dat niet het zusje van ...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die is zeker goed. Maar moet eerlijk bekennen dat ik die alcoholvrije van Brand en Bavaria ook best te doen vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |