Klinkt goedquote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Planning voor morgen
Eieren halen
Wandelen in 't bos met de hond, bellen met de bedrijfsarts...
Ja precies. Vandaar de misschien!!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alleen als het bewolkt is, anders krijg je strepen
Even met een krant na het wassen overheen.Geen strepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alleen als het bewolkt is, anders krijg je strepen
voor als je diaree krijgt en de wcpapier op isquote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom bananen worden gehamsterd?
Dat doe ik sowieso.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even met een krant na het wassen overheen.Geen strepen.
S`nachts zemen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso.
Maar toch nooit in de volle zon.
Als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat het smaakte als een 'vers geperste IPA uit de meest rijpe biersinaasappels'.quote:
Is altijd een optie.quote:
Klopt, bier dat over de datum is proef je de hop niet meerquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat het smaakte als een 'vers geperste IPA uit de meest rijpe biersinaasappels'.![]()
![]()
Nou ja, was echt een top IPA, kakelvers () ook nog. Dan zit er echt nog zoveel aroma en smaaksensatie aan.
![]()
Zij zeggen ook altijd dat je een IPA binnen een maand na bottelen op moet drinken, dan smaakt ie het best. En afgaande op mijn ervaringen denk ik dat ze gelijk hebben.
Wat is er zo bijzonder aan IPA, ik blijk het in huis te heben en mijn buurvrouw werd helemaal lyrisch.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat het smaakte als een 'vers geperste IPA uit de meest rijpe biersinaasappels'.![]()
![]()
Nou ja, was echt een top IPA, kakelvers () ook nog. Dan zit er echt nog zoveel aroma en smaaksensatie aan.
![]()
Zij zeggen ook altijd dat je een IPA binnen een maand na bottelen op moet drinken, dan smaakt ie het best. En afgaande op mijn ervaringen denk ik dat ze gelijk hebben.
Ook weer opgelost.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Nizno het volgende:
NOS zegt afhaal en bezorg blijft actief
dus afhaal ook
Heb wat werkzaamheden in de stad buiten kan ik gelijk ff vette hap halen dan zoals normaalquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Nizno het volgende:
dus afhaal ook
Nou ja, dan zakt de smaak af naar vooral bitter. Wat niet per se slecht is, maar de nuances ben je dan wel kwijt. Dat is dus de pest met die fabrieks-IPA's ook. Dat spul van de Laidel is waarschijnlijk voordat het gepasteuriseerd wordt en 4 maanden in opslag gaat ook gewoon ontzettend goed spulquote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, bier dat over de datum is proef je de hop niet meer
Lekker met 20 man in zo'n klein afhaalhokkie staan?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Nizno het volgende:
dus afhaal ook
Zou MacD ook onder afhaal vallen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wat werkzaamheden in de stad buiten kan ik gelijk ff vette hap halen dan zoals normaal![]()
wel bijzonder dat telegraaf het er anders op heeft staan dan andere mediaquote:
gewoon anderhalf meter afstand tot de ander houdenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zoiets blijft dan open, want is ook vorm van afhaal toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |