SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiėle Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.
The secret of getting ahead is getting started![]()
TandvleeslachgenotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Slisgenotquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Regie doet net of iedereen over twijfelt . IrritantKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Een camera, mensen, andere vrouwen en een man die je graag wilt hebben, het haalt misschien ook wel het slechte in de mens naar boven. Aanstelleritis gedrag.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jan doet wel eens een pilletje of een snuifje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Doorgesnoven JanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De pareloorbellen zijn stil van zijn confessie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ondermijning heeft een gezicht. Jan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
OnverwachtOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Mijn God.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Elektrische sigaret
Idd lijkt me niet zo slim .quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Chia het volgende:
Ik zou zulke niet graag op tv vertellen trouwens. Misschien een beetje hypocriet, maar ja.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Heftig!Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Froukje gaat vannacht aan de voodoo om dit te verwerkenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Drugs zijn genotsmiddelen voor plebejersYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Hij had toch ook al een alcohol probleem gehad?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee die ene gebruikt ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Hooguit drie keer per jaar.
Vera en Froukje knappen af.
-edit
Oh nee je hebt gelijkOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Hooguit drie keer per jaar.
Vera en Froukje knappen af.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
God, alle vooroordelen passeren de revueOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
3x per jaar, dat een afknapper vinden is ook wel heftig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker simpel vermaak voor de massa die festivals.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Drugsonderwerp opent wel een beerput meteen...
Er zijn mensen die daar gewoon niks mee te maken willen hebben. En daartegen staan mensen die het normaal vinden. En die gaan elkaar niet vinden.![]()
Mooi kan die meteen die twee mutsen naar huis sturenOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Ja gewoon alcohol verslaafd. Dat ''wel eens" eens snuifje heb ik mijn twijfels bij.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef BlackNero het volgende:
Hij had toch ook al een alcohol probleem gehad?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
GJ komt in beeld en hij eet.
Water is nat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lol, hij wil niet stoppen met dat spul indien een leuke vrouw dat niet tof vind.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die met dat rode gewaad heeft hem figuurlijk uitgekleed.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zou jij stoppen met alcohol voor een vrouw? Of suiker?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef derLudolf het volgende:
Lol, hij wil niet stoppen met dat spul indien een leuke vrouw dat niet tof vind.![]()
HOU DIE HONT VASTYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Alsof iedereen die wel eens wat gebruikt een hopeloze junk is?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat nogal wat, met z'n "pilletje of snuiffie".
Kinderen, een zorgboerderij.... ik weet niet hoor, maar voor mij combineert dat niet lekker.![]()
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichtenThe secret of getting ahead is getting started![]()
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker simpel vermaak voor de massa die festivals.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
YepYep denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Die met dat rode gewaad heeft hem figuurlijk uitgekleed.The secret of getting ahead is getting started![]()
Niet iedereen wil een junkie.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
3x per jaar, dat een afknapper vinden is ook wel heftig.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat een gore werkplek trouwens. Die krijgt geen keurmerk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wel grappig dat men dat vd drugs uitzend. In zoveel groepen is recreatieve drugs zoals Jan beschrijft gemeengoed.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Denk het ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichten
Die hont
mag het weten![]()
Jaquote:Ja was mijn eerste indruk ook. En die andere twee dames lijken anders wat dat betreft.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichten![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Als hij inderdaad een verleden met een alcoholverslaving heeft zou ik dat snuifie ook niet heel tof vinden.![]()
J aj je krijgt zo een lijf niet met niets doenquote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Bastiaan komt nog niet heel lief overOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maandag nog, Rebellen en Dwarsdenkers in Amsterdamquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Het was een vraag, vandaar het vraagteken.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Geen Annemiekspoiler
[ Bericht 2% gewijzigd door Joooo-pi op 15-03-2020 21:28:51 (Moniek :')) ]heitieh![]()
ASTROAstro tv typequote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichtenHaters everywhere but I don't really care.![]()
Ja saai kluppiequote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Alsnog is die vraag ergens op gebaseerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het was een vraag, vandaar het vraagteken.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Saaie boeren die dus een partner zoekenquote:
Mensen die het drugsgebruik afkeuren, leven jullie in 2005? Drugs is gewoon van deze tijd. Respect voor de boer om dit uit te sprek. Onderdeel van de normalisatie.![]()
Maar waarom zou je het dan uitzenden dan? Denk dat het ook nog wel terugkomt de komende uitzendingenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel grappig dat men dat vd drugs uitzend. In zoveel groepen is recreatieve drugs zoals Jan beschrijft gemeengoed.![]()
Doe normaal gek.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Mensen die het drugsgebruik afkeuren, leven jullie in 2005? Drugs is gewoon van deze tijd. Respect voor de boer om dit uit te sprek. Onderdeel van de normalisatie.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
En een mooi moment om te kijken wie bij je past, dmv nu al te besprekenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Mensen die het drugsgebruik afkeuren, leven jullie in 2005? Drugs is gewoon van deze tijd. Respect voor de boer om dit uit te sprek. Onderdeel van de normalisatie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja toch. Schept ook een band.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een mooi moment om te kijken wie bij je past, dmv nu al te bespreken![]()
Ja, misschien softdrugs, maar snuiven impliceert op zijn minst harddrugs. Hebben het hier wel over een vader van 4 kinderen die al eerder aangaf alcholverslaafd te zijn geweest. Daar nog harddrugs boven op..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Mensen die het drugsgebruik afkeuren, leven jullie in 2005? Drugs is gewoon van deze tijd. Respect voor de boer om dit uit te sprek. Onderdeel van de normalisatie.![]()
![]()
Dat rietje zul je zelf nog nodig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Rustig maar, jij krijgt gewoon ranja met een rietje.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik ben zelf onderdeel van de 'jonge maatschappij'.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:30 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ben je gewoon oud of sta je ver van de jonge maatschappij af?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik sta er in zoals Jan. Je moet zelf weten wat je doet. Maar het is handig om dit van tevoren te weten. De enige drugs die ik gebruik is alcoholquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Mensen die het drugsgebruik afkeuren, leven jullie in 2005? Drugs is gewoon van deze tijd. Respect voor de boer om dit uit te sprek. Onderdeel van de normalisatie.en suiker trouwens
mag het weten![]()
Oh is hij alcoholverslaafd geweest? That makes sense dat dit wel een belangrijk ding voor hem is.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, misschien softdrugs, maar snuiven impliceert op zijn minst harddrugs. Hebben het hier wel over een vader van 4 kinderen die al eerder aangaf alcholverslaafd te zijn geweest. Daar nog harddrugs boven op..
Dan zou ik ook afhaken, ja.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Want als je af en toe een snuifje neemt kan je niet voor je kinderen zorgen?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, misschien softdrugs, maar snuiven impliceert op zijn minst harddrugs. Hebben het hier wel over een vader van 4 kinderen die al eerder aangaf alcholverslaafd te zijn geweest. Daar nog harddrugs boven op..![]()
Dan weet je dat drugs populair is onder vrijwel alle jongeren en dan bedoel ik geen jointjesquote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben zelf onderdeel van de 'jonge maatschappij'.![]()
Niet gelezen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Als jij blijkbaar niet om kan gaan met verslavende middelen zoals zijn verleden aangeeft dan is het misschien niet zo handig om lekker aan de pillen te gaan of een snuifje te doen nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Want als je af en toe een snuifje neemt kan je niet voor je kinderen zorgen?![]()
Niet in mijn omgeving.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan weet je dat drugs populair is onder vrijwel alle jongeren en dan bedoel ik geen jointjesAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Heb het idee dat hij zowel zijn alcohol als drugsgebruik prima in de hand heeftquote:Op zondag 15 maart 2020 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als jij blijkbaar niet om kan gaan met verslavende middelen zoals zijn verleden aangeeft dan is het misschien niet zo handig om lekker aan de pillen te gaan of een snuifje te doen nee.![]()
Thanks, maar was in gesprek hier. Heb dus niet mee kunnen kijken.quote:Somebody that I used to know![]()
Hoe kun je dat nou baseren op nog geen uur tv?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij zowel zijn alcohol als drugsgebruik prima in de hand heeftsig verwijderd door FA![]()
Aldus een drugsgebruiker.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij zowel zijn alcohol als drugsgebruik prima in de hand heeftThe love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vind Madeleen een hele leuke dame, tof dat ze bij de marine werkt. Veel te leuk voor de saaie Bastiaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Punt is dat als hij dat zo belangrijk vindt, dat hij dat dan wel duidelijk had mogen maken voor dames op hem gingen schrijven, want ik verwacht dat 2 van de 3 dames die hij nu gekozen heeft helemaal niet geschreven zouden hebben als ze dit van tevoren wisten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij zowel zijn alcohol als drugsgebruik prima in de hand heeft![]()
Dat denk ik inderdaad ook. Dit is niet zomaar iets, zeker in combinatie met zijn alcoholverleden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt is dat als hij dat zo belangrijk vindt, dat hij dat dan wel duidelijk had mogen maken voor dames op hem gingen schrijven, want ik verwacht dat 2 van de 3 dames die hij nu gekozen heeft helemaal niet geschreven zouden hebben als ze dit van tevoren wisten.And I am a weapon of massive consumption
Hoe kun je anders beweren na nog geen uur tv?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou baseren op nog geen uur tv?![]()
Misschien. Maar ja, het is niet iets wat je op je cv zet natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt is dat als hij dat zo belangrijk vindt, dat hij dat dan wel duidelijk had mogen maken voor dames op hem gingen schrijven, want ik verwacht dat 2 van de 3 dames die hij nu gekozen heeft helemaal niet geschreven zouden hebben als ze dit van tevoren wisten.![]()
Die zijn eigen verslavingsgedrag te allen tijde zal goedpraten, dus ook dat van een ander.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die dus weet waar die over praat en het net als Boer Jan prima in de hand heeftThe love you take is equal to the love you make.![]()
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hoe kun je anders beweren na nog geen uur tv?sig verwijderd door FA![]()
Die vrouwelijke boerin zit steeds te janken over haar boeren, en ja het zijn geen sociale types maar ze heeft zelf ook de inhoud van een tupperwarebakje![]()
Wat een ranzige emmer waar die patat in viel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Goh.... meen je dat? Als het allemaal niks voorstelt, waarom zou je dat dan niet doen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Misschien. Maar ja, het is niet iets wat je op je cv zet natuurlijk.![]()
Zet jij wel op je cv dat je wijn drinkt, of koffie? Of snoep eet?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh.... meen je dat? Als het allemaal niks voorstelt, waarom zou je dat dan niet doen?![]()
Als ik op zoek moest naar een partner dan zou ik niet doen alsof ik niet regelmatig een wijntje drink.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zet jij wel op je cv dat je wijn drinkt, of koffie? Of snoep eet?![]()
Want hij deed van te voren niet alsof hij niet af en toe druks gebruikte? Hoe doe je dat dan precies?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik op zoek moest naar een partner dan zou ik niet doen alsof ik niet regelmatig een wijntje drink.![]()
Die Jan zegt gewoon gelijk van: Ja ik neem/snuif wel eens wat. Ik snap niet dat je daar heel moeilijk over doet. Het is van deze tijd. Dat je daar zo open kan zijn is zijn eigen ding en als je als daar niet van houd, dan zegt ook wel wat over hoe leuk je die andere persoon vind. Als je echt voor hem gaat, accepteer je dat.
Die Annemiek word echt per week saaier. Ze wist nog geen eens of ze zin had in de logeerweek, want ze vond het wel gezellig dat ze komen. Tja zo komt er nooit een vent, want alle 3 die gasten zijn softies. Ik heb nog een vermoeden dat die Steven nog het beste uit de bus daar komt, maar na 3 weken ook al klaar is.
Bastiaan heeft geluk dat die Milou hem helemaal te gek vind en dat het nog een soort back-up is. Madeleen is "te" voor hem. Die andere kan een goede kans maken, maar ik denk toch dat het Milou word.
Geert heeft een te druk mens in huis en wayyy out of his league, maar denk dat die het wel gaat worden. Ze word zo rustig van hem. Zucht...![]()
Wanneer is dat alcoholgebruik ter sprake gekomen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Dit is niet zomaar iets, zeker in combinatie met zijn alcoholverleden.
Bij zijn intro in een gesprek met Yvon oid?
Dan zouden de vrouwen iig al hebben geweten wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ik blijf het apart vinden, en nu nog veel meer. Als twintiger reageren op een niet al te knappe man met 4 kinderen. Met alcoholverslaving.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 15-03-2020 23:53:46 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij noemde het alcoholding pas vorige week, dus de dames die schreven hadden geen idee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer is dat alcoholgebruik ter sprake gekomen?
Bij zijn intro in een gesprek met Yvon oid?
Dan zouden de vrouwen iig al hebben geweten wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ik blijf het apart vinden, en nu nog veel meer. Als twintiger reageren op een niet al te knappe man met 4 kinderen. Met alcoholverslaving.The love you take is equal to the love you make.![]()
Weet iemand waar boer Bastiaan vandan komt. In de media wordt gemeldt dat hij uit Wolphaartsdijk komt, maar op TV zie ik volgens mij Arnemuiden op de achtergrond. Heeft die man 2 boerderijen of woont hij op de ene plek en werkt hij op de andere?
https://www.omroepzeeland(...)om-op-safe-te-spelen
Edit: Laat maar, locatie boerderij inmiddels gevonden mbv google. Toch vreemd dat zijn woonplaats in de lokale media anders wordt vermeldt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Coppi op 16-03-2020 00:55:25 ]![]()
Nee Geert gaat voor Angela. Zeker niet voor Veraquote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.![]()
![]()
Een leuke verpakking zonder inhoud (of slechts zaagsel).quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Vatta het volgende:
Die vrouwelijke boerin zit steeds te janken over haar boeren, en ja het zijn geen sociale types maar ze heeft zelf ook de inhoud van een tupperwarebakje![]()
Zelfs de verpakking word ik niet persé heel warm van.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een leuke verpakking zonder inhoud (of slechts zaagsel).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ach, het is wel om aan te zien hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs de verpakking word ik niet persé heel warm van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Haar houding en manier van praten doen vermoedelijk meteen alle lustgevoelens, die er anders hadden kunnen zijn, teniet.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs de verpakking word ik niet persé heel warm van.
[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 17-03-2020 05:16:35 (Tikfout) ]![]()
Ja zoiets inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Haar houding en manier van praten doen vermoedelijk meteen alle lustgevoelens, die er anders hadden kunnen zien, teniet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik vond dat echt een ranzige zooi in die patatkarquote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Leandra het volgende:
Toch ook apart dat Geert Jan de hond iedere keer de keet uit moest schelden, als dat beest daar werkelijk nooit mocht komen hoefde hij hem niet nu ineens weg te jagen.Ga daar never nooit iets kopen als ik hem zie staan
![]()
Ik vind hem ook niet erg boeiend en z'n vrouwen nog minder. Die ene twijfelt te veel en zal zelf het bijltje er wel eens bij neer kunnen gooien. Die andere is veel te "chic/modern" voor hem. De meest gezette vrouw (Jaqueline dacht ik?) is de enige optie. Lekker appeltaart met teveel slagroom en ranzige patat vreten met dikke klodders mayo![]()
Bastiaan:saaaaaai
Geert: Geile Geert 2.0, Vera wil te graag. Verder ongemakkelijke boer maar wel okee-TV
Annemiek: Tsja, die wil niet echt iets met deze mannen. Inhoud heeft ze ook niet echt vind ik dus dat zal wel niets worden. Leuk uiterlijk maar daarmee alleen red je het niet
Jan: De Raymond van Barneveld look a like met haar vind ik de leukste. Heeft ook twee leuke vrouwen en die vega chickWAAROM TOCH!!! "Ja ik moet toc hwel erg wennen, ik schrik ervan" bla bla. God o god bedenk dat eerder stomme doos
Z'n openbaring over z;n snuifjes en pilletjes in het weekend zullen in ieder geval twee doen weglopen denk ik.
![]()
Dan blijft precies de meest wanhopige over, die hij ook het liefst wilt.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef RedFever007 het volgende:
Z'n openbaring over z;n snuifjes en pilletjes in het weekend zullen in ieder geval twee doen weglopen denk ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vera doet alleen maar mee om te winnen heb ik het idee.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef RedFever007 het volgende:
Geert: Geile Geert 2.0, Vera wil te graag. Verder ongemakkelijke boer maar wel okee-TV![]()
PsstPssst, lieve Pisces, 'willen' is als 'kunnen' en je zegt ook niet: "Dat is een kunstje dat hij 'kant'." Toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijft precies de meest wanhopige over, die hij ook het liefst wilt.
Hij / zij / het wil dus.
/stoktpaardje![]()
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Is die jongste bij Jan de vega chick?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef RedFever007 het volgende:
Jan: De Raymond van Barneveld look a like met haar vind ik de leukste. Heeft ook twee leuke vrouwen en die vega chick WAAROM TOCH!!! "Ja ik moet toc hwel erg wennen, ik schrik ervan" bla bla. God o god bedenk dat eerder stomme doos Z'n openbaring over z;n snuifjes en pilletjes in het weekend zullen in ieder geval twee doen weglopen denk ik.![]()
geen idee of ze de jongste is, maar het gaat om dezequote:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020/jan/vera![]()
Oh ja die ging liever sporten en fruit etenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
geen idee of ze de jongste is, maar het gaat om deze
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020/jan/vera![]()
![]()
Volgens mij laat iemand van de productie de hond erbij. Het is een terugkerend ding bij Boer Zoekt Vrouw. Er werd bij Bastiaan ook een stapel aardappelen beklommen, waar de hond wederom vrolijk aan meedeed.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Leandra het volgende:
Toch ook apart dat Geert Jan de hond iedere keer de keet uit moest schelden, als dat beest daar werkelijk nooit mocht komen hoefde hij hem niet nu ineens weg te jagen.
Zo'n hond erbij levert gewoon een leuker plaatje op, en als de boer de hond wegjaagt is dat ook leuke tv.![]()
Ik hoor André Hazes als Jan zijn bek open trektIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mwah, één van de mannen van Annemiek is drummer bij een dweilorkest, dus met dat sociale kan het best wel meevallen. Ik vind Annemiek zelf totaal niet sociaal, krijg de indruk dat twee van de drie mannen daarvan dichtklappen. Alleen met Erik komt ze los omdat ze daarmee over paarden kan lullen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Bastiaan wel de minst sympathieke boer, vorige keer leek het alsof hij een administratief medewerker zocht, en nu was hij op de eerste avond ook weer weg voor een zakelijke bijeenkomst.
Jan houdt graag van een pilletje en snuifje. Ik zou daar niet snel mee in zee gaan, maar ik vind het ook wel sympathiek dat hij zo eerlijk is.
Geert-Jan houdt van eten en moet een vrouw zoeken die ook van eten houdt. Dan kunnen ze zichzelf in de stijl van La Grande Bouffe dood eten.
Annemiek is knap maar doodsaai. Vrijwel alle sociale interactie slaat daar dood. Zou ze al een vent buiten het programma op het oog hebben? De kans dat het met dit programma iets wordt acht ik heel klein.
Bij Geert trekt Vera wel alle aandacht naar zich toe. Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vond om twee vreemde vrouwen bij elkaar in één bed, met één deken, te laten slapen?![]()
Nee hoor, vond ik ook. De dames leken het dan weer geen probleem te vinden.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef luxerobots het volgende:
Bij Geert trekt Vera wel alle aandacht naar zich toe. Ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vond om twee vreemde vrouwen bij elkaar in één bed, met één deken, te laten slapen?And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Annemieke, maar maar zo leuk en knap dat ze was bij de voorstelronde zo saai dat ze nu is. Al vind ik dat ze 2 dooie kerels heeft gekozen. Die blonde is nog wel oké maarja annemiek daar komt dus niks uit.
En boer geert is geweldig. Die cameltoe chick die heeft er zin in. Dat dialect van geert haha. Kom zelf uit omgeving van oeffelt dus grappig om eigen taaltje op tv te horen.![]()
Ik vind die Erik een engerd. Echt zo'n koorknaap die je jonge broertje probeert te knijpen op foute plekjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Alleen met Erik komt ze los omdat ze daarmee over paarden kan lullen.
[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 17-03-2020 21:14:05 (Typvaut) ]![]()
Denk dat de programmamakers meer dan een uurtje in de week daar mee bezig zijn. En het zal heus geen junk zijn met af en toe of zoals hij zegt drie keer per jaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou baseren op nog geen uur tv?![]()
Dat vind ik dus ook, hij is creepy!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik vind die Erik een engerd. Echt zo'n koorknaap die je jonge broertje probeert te knijpen op foute plekjes.![]()
Is volgens mij al eerder voorbij gekomen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de dame in kwestie dan zo in beeld zouden brengen zoals nu gedaan wordt. Weet niet wat ik van dat bericht moet denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Da hopman het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)icht-door-bzv-vrouw/![]()
Ja kan toch niet een hele logeerweek over doen? Of deze vrouw eruit knippen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Is volgens mij al eerder voorbij gekomen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de dame in kwestie dan zo in beeld zouden brengen zoals nu gedaan wordt. Weet niet wat ik van dat bericht moet denken.![]()
Triest als het waar is natuurlijk, maar die GJ kon ook zonder opgelicht te zijn al wel een psychiater gebruiken m.i.in de haak.![]()
Wat na de opnames gebeurt is gewoon eigen verantwoordelijkheid, zou ik denken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Is volgens mij al eerder voorbij gekomen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de dame in kwestie dan zo in beeld zouden brengen zoals nu gedaan wordt. Weet niet wat ik van dat bericht moet denken.in de haak.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef trui het volgende:
Triest als het waar is natuurlijk, maar die GJ kon ook zonder opgelicht te zijn al wel een psychiater gebruiken m.i.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
[quote]Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
niet?![]()
ik vind 'm tot nu toe echt extreem labiel overkomen. (psycholoog zou ook al helpen hoor, psychiater is misschien wat overdreven). Ik gun hem echt een fijne relatie, maar wat meer stabiliteit bij hemzelf zou hem stukken aantrekkelijker maken voor een evt. partner (en misschien kan hij dan ook beter aanvoelen wat hij zelf wil).in de haak.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Remco het volgende:
Waarom spoiler? gaat toch gewoon over wat in de aflevering aan bod is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, alleen het AD had er een behoorlijke clickbait titel van gemaakt dacht misschien zitten mensen daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom spoiler? gaat toch gewoon over wat in de aflevering aan bod is geweest?
Maar het is inderdaad gewoon een vooruitblik op aankomende zondag.![]()
Wat een seizoen is dit.
Geert die ad rem is maar volgens mij mensen wegjaagt met zijn grapjes die net té zijn. Vera wil hij graag maar of het een blijvertje is weet ik niet. De rest is puur voor de leuk maar daagt hem niet genoeg uit. Hij is echt het type dat uitgedaagd moet worden, weerwoord moet hebben.
Geert Jan die echt een boer is en daardoor nogal direct kan zijn. Zie het nog niet gebeuren dat er 1 blijft plakken.
Bastiaan die de knapste dames heeft gekozen die eigenlijk er niet thuis horen en geen idee hebben wat ze eigenlijk op die boerderij doen. Alleen die ene die in de buurt woont kan nog wat worden. Waarom schrijf je überhaupt op een boer als je geen idee hebt wat je op die boerderij gaat doen? Sowieso is Zeeland niet bepaald Utrecht dus je zult lokaal moeten gaan werken of elke dag een flinke afstand moeten rijden. Of praktijk aan huis moeten bouwen. Of, in het geval van vrouwen: snel kids.
Jan die zoiets heeft van het boeit mij allemaal niet als ze allemaal naar huis gaan is het mij ook wel best. Zijn dames hebben allemaal gereageerd op iemand die veel ouder is, geen idee waarom. Ik zie Froukje ook niet persé doorgaan na die drugs openbaring. Die andere die geen idee heeft hoe het werkt met schapen die naar de veemarkt gaan waarom schrijft die überhaupt op een veehouder?
Annemiek tja, ze komt nogal onverschillig over. Steven is te verzorgd voor haar denk ik. Erik kan best wel eens wat zijn maar zie nog nergens een spark ofzo. Die andere Friese jongen is leuk voor het beeld maar ze heeft er niet direct wat mee.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
En dus blijft Nienke over, waarvan bij de speeddate al duidelijk was dat zij het zou worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:39 schreef W00fer het volgende:
Jan die zoiets heeft van het boeit mij allemaal niet als ze allemaal naar huis gaan is het mij ook wel best. Zijn dames hebben allemaal gereageerd op iemand die veel ouder is, geen idee waarom. Ik zie Froukje ook niet persé doorgaan na die drugs openbaring. Die andere die geen idee heeft hoe het werkt met schapen die naar de veemarkt gaan waarom schrijft die überhaupt op een veehouder?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Isook nogal wat voor omroep Maxquote:Op zondag 22 maart 2020 20:26 schreef Chia het volgende:
De hele tijd die aandacht voor het drugsgebruik van JanOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Gaat hij ook nog zijn methlab laten zien?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een kutgrap
En die vrouwen lachenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Vrijgezelle mannen huizenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef Protoplanet het volgende:
In geen enkele woonkamer hangt een gezellige sfeerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Als ik bij Bastiaan mijn ogen dicht doe hoor ik Thomas Dekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ziet er lekker uit. Feestmaal.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Beter dan al die teringmeuk van de Action in de woonkamer.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef Protoplanet het volgende:
In geen enkele woonkamer hangt een gezellige sfeer![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Als ik bij Bastiaan mijn ogen dicht doe hoor ik Thomas Dekker.klopt ja
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:28 schreef Pap89 het volgende:
Bastiaan is een irritante narcistische ventAnd I am a weapon of massive consumption
Eens.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:28 schreef Pap89 het volgende:
Bastiaan is een irritante narcistische vent
Geen zin hebben in een lange afstandsrelatie en dan wel iemand die een paar uur bij je vandaan woont uitnodigen![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan al die teringmeuk van de Action in de woonkamer.![]()
![]()
Mag hopen dat je nu op m bent afgeknapt, MilouOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
'' Dan hoef je tenminste niet alleen maar in gesprek te zijn''
Nee, dat ben jij inderdaad constant Annemiek.
And I am a weapon of massive consumption
Inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2020 20:30 schreef Fascination het volgende:
Mag hopen dat je nu op m bent afgeknapt, Milou![]()
Zij leeft normaal doordeweeks in sociale isolatie hč. Dan is dit even wennen.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:31 schreef Revanches het volgende:
''alleen maar in gesprek te zijn''
Nee, dat ben jij inderdaad constant Annemiek.![]()
Annemiek saaie muts, benieuwd wie van die mannen al spijt heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De kop zit er nog op.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:31 schreef matthijst het volgende:
Waarom heeft die ene non stop dat leren jasje aan.![]()
Die ene vrouw bij geert is echt gefliptOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
En welke chick zegt steeds 'maar het is wel lekker' als het gesprek spannend wordtquote:Op zondag 22 maart 2020 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Eens.
Geen zin hebben in een lange afstandsrelatie en dan wel iemand die een paar uur bij je vandaan woont uitnodigenKein gewalt! Wir sind das volk!
Vera
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Wat is die Annemiek sociaal onhandig. Of is het echt omdat ze nergens een vonk voelt...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Straks eindigen die mannen nog bij elkaar in bed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij wie is dit?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Whynotboth.gifquote:Op zondag 22 maart 2020 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is die Annemiek sociaal onhandig. Of is het echt omdat ze nergens een vonk voelt...
mag het weten![]()
Annemieke kap maar gewoon met dit programma.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Met 3 mannen nog een Kaartspelletje blijven doen, terwijl je mogelijke “partner” naar bed gaat, oke dan![]()
echt hequote:Op zondag 22 maart 2020 20:33 schreef Pap89 het volgende:
Met 3 mannen nog een Kaartspelletje blijven doen, terwijl je mogelijke “partner” naar bed gaat, oke danAnd I am a weapon of massive consumption
Jelte is een leuke vent, zou ze best mee af zijnKein gewalt! Wir sind das volk!
Of ze vindt dat gratis personeel wel handig.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is die Annemiek sociaal onhandig. Of is het echt omdat ze nergens een vonk voelt...![]()
Bastiaan is echt heel zakelijk.
503, vriend, makker. Je bent er weer!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Net als Bastiaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of ze vindt dat gratis personeel wel handig.![]()
Dit programma is voor dit soort mensen gemaakt. We klagen echter dat de boeren te populair zijn, om later te mopperen dat ze autistisch doenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Annemieke kap maar gewoon met dit programma.
Dat geslis van Bastiaan
Dit ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
503, vriend, makker. Je bent er weer!![]()
![]()
Lol wtf gaat ie lekker geforceerd alles benoemenAnd I am a weapon of massive consumption
Bastiaan trapt even wat open deuren in en toont daarna meer affectie voor zijn hond dan voor de vrouwen![]()
![]()
Eindelijk doet hij een beetje leuk
Ja dit 😂quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Spontaan hoor Slistiaan
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bastiaan is net zo sociaal awkward aan het doen als Annemiek. Had meer aandacht voor de hond
mag het weten![]()
quote:
Omdat ie een pilletje op heeft zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef Chia het volgende:
Bij onze drugsbaron ziet het er wel gezellig uit
mag het weten![]()
![]()
quote:
Ja hoor Vera. Ga meteen naakt met je benen wijd voor hem liggenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: