SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiėle Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.
The secret of getting ahead is getting started![]()
TandvleeslachgenotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Slisgenotquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Regie doet net of iedereen over twijfelt . IrritantKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Een camera, mensen, andere vrouwen en een man die je graag wilt hebben, het haalt misschien ook wel het slechte in de mens naar boven. Aanstelleritis gedrag.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het wordt Vera. En over een jaar moet Geert de bajes in nadat hij haar in stukken heeft gezaagd omdat hij knettergek van haar werd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jan doet wel eens een pilletje of een snuifje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Doorgesnoven JanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De pareloorbellen zijn stil van zijn confessie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ondermijning heeft een gezicht. Jan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
OnverwachtOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Mijn God.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Elektrische sigaret
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Idd lijkt me niet zo slim .quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Chia het volgende:
Ik zou zulke niet graag op tv vertellen trouwens. Misschien een beetje hypocriet, maar ja.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Heftig!Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Froukje gaat vannacht aan de voodoo om dit te verwerkenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Drugs zijn genotsmiddelen voor plebejersYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Hij had toch ook al een alcohol probleem gehad?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee die ene gebruikt ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Hooguit drie keer per jaar.
Vera en Froukje knappen af.
-edit
Oh nee je hebt gelijkOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
Hooguit drie keer per jaar.
Vera en Froukje knappen af.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
God, alle vooroordelen passeren de revueOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
3x per jaar, dat een afknapper vinden is ook wel heftig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker simpel vermaak voor de massa die festivals.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Drugsonderwerp opent wel een beerput meteen...
Er zijn mensen die daar gewoon niks mee te maken willen hebben. En daartegen staan mensen die het normaal vinden. En die gaan elkaar niet vinden.![]()
Mooi kan die meteen die twee mutsen naar huis sturenOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Ja gewoon alcohol verslaafd. Dat ''wel eens" eens snuifje heb ik mijn twijfels bij.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef BlackNero het volgende:
Hij had toch ook al een alcohol probleem gehad?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
GJ komt in beeld en hij eet.
Water is nat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lol, hij wil niet stoppen met dat spul indien een leuke vrouw dat niet tof vind.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die met dat rode gewaad heeft hem figuurlijk uitgekleed.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zou jij stoppen met alcohol voor een vrouw? Of suiker?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef derLudolf het volgende:
Lol, hij wil niet stoppen met dat spul indien een leuke vrouw dat niet tof vind.![]()
HOU DIE HONT VASTYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Alsof iedereen die wel eens wat gebruikt een hopeloze junk is?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat nogal wat, met z'n "pilletje of snuiffie".
Kinderen, een zorgboerderij.... ik weet niet hoor, maar voor mij combineert dat niet lekker.![]()
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichtenThe secret of getting ahead is getting started![]()
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker simpel vermaak voor de massa die festivals.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
YepYep denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Die met dat rode gewaad heeft hem figuurlijk uitgekleed.The secret of getting ahead is getting started![]()
Niet iedereen wil een junkie.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
3x per jaar, dat een afknapper vinden is ook wel heftig.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat een gore werkplek trouwens. Die krijgt geen keurmerk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wel grappig dat men dat vd drugs uitzend. In zoveel groepen is recreatieve drugs zoals Jan beschrijft gemeengoed.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Denk het ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichten
Die hont
mag het weten![]()
Jaquote:Ja was mijn eerste indruk ook. En die andere twee dames lijken anders wat dat betreft.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die met die speldjes in de haar, Jaqueline...dat is een type die zoiets doet. Dat oplichten![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Als hij inderdaad een verleden met een alcoholverslaving heeft zou ik dat snuifie ook niet heel tof vinden.![]()
J aj je krijgt zo een lijf niet met niets doenquote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Bastiaan komt nog niet heel lief overOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maandag nog, Rebellen en Dwarsdenkers in Amsterdamquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij gaat voor je ontspanning naar filosofische congressen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: