aar dan verwacht je dat als telegraaf ze heeft gesproken dat ze daarna iets op de site zetten tochquote:Op zondag 15 maart 2020 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven op de peco al geen duidelijk antwoord.
quote:
bepaalde vragen zal vooraf niet over nagedacht zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 20:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze kunnen in niks duidelijkheid geven, of te laat.
Dat is zeker.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
bepaalde vragen zal vooraf niet over nagedacht zijn
Netjes.quote:
Ben jij hier al sinds 13:00 uur?quote:
langerquote:
Knap van jouquote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
langer
en nog de was in de machine gegooid, opgehangen, gekookt, afgewassen en gedouched ook
ja ik kan dat.quote:
Ze is alleen hè,dus veel kan het niet zijn.quote:
Was jij diegene die het daarstraks over schilderen had?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef Nizno het volgende:
ik kijk van ellende even weet ik veel,
bzv is me te veel van het goede
hangt er van af hoe vaak ik was en afwas hequote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is alleen hè,dus veel kan het niet zijn.
Ik bijna hetzelfde ook nog 2x naar de winkel geweest. Eten gekookt. Afgewassen en wat dingen getiktquote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
langer
en nog de was in de machine gegooid, opgehangen, gekookt, afgewassen en gedouched ook
Je lijkt me wel een proper type.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er van af hoe vaak ik was en afwas he
dat kon gaat doenquote:Was jij diegene die het daarstraks over schilderen had?
Hier een playlist met Bob Ross.
403 afleveringen.![]()
Ik ben trots op jequote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik kan dat.
ow en ik heb zelfs het bed weer opgemaakt nadat ik die eerst had afgehaald om alles in de was te doen
goed bezig!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bijna hetzelfde ook nog 2x naar de winkel geweest. Eten gekookt. Afgewassen en wat dingen getikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |