Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
Ik zou zo gauw niet weten wat. Hij gooit vast de grenzen niet dicht a la Oostenrijk/Duitsland. En een complete lockdown zoals in Italië en Spanje zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is tot twee maal toe gezegd dat er meer maatregelen worden gepresenteerd.
Daar is ze me te dierbaar voor, maar ik stond wel echt met mijn bek vol tanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Virus laat wel goed zien wie er gezond verstand heeft en wie er gewoon tering dom is. Op een gegeven moment moet je dat soort mensen gewoon laten vallen als vrienden.
Helemaal niks over nieuwe maatregelen dus.quote:
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
Moet zeggen, dat ik goed heb kunnen doorrijden hiernet (+/- 120 km afstand).quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
twitter:Mvan_berkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:14:38Niet alleen rijen bij de coffeeshops, vanmiddag. https://t.co/J0vlzcSPcg reageer retweet
Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregequote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
dit hebben we ook met vitamine c gehoordquote:
Was het allemaal maar zo simpel als 'pilletje slikken en weg'quote:Op zondag 15 maart 2020 21:16 schreef barry888 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als er een middel is?
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we over dag of 4 een avondklok.
Lijk mij wat zinloos om tijden te betrekken wanneer je buiten komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets morgenavond aangekondigd gaat worden. Het hele land kijkt mee en een goed moment om de ernst van de situatie bij de mensen te laten doordringen.
moet er eerst een bestemmingsplan worden aangepast enzo.. gaat weer 10 jaar overheen..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.
twitter:DarrenEuronews twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:06:41BREAK: #CoronaVirus epidemic in UK will last until next spring and could lead to 7.9m people being hospitalised - Public Health England briefing for senior NHS officials obtained by Guardian
Suggests as many as 80% of Britons becoming infected with the virus over that time reageer retweet
Zou serieus wel een goed gevolg van dit hele gedoe zijn: meer mensen die beseffen dat ze niet elke dag met de auto in de file hoeven te staan om op kantoor achter een computer te zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.
Als je kijkt naar hoe het in China gaat, is een maand of 3 niet onrealistisch denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
nou u tot 6 april maatregelen en nog niet eens het hele pakket, zal wel zo blijven tot en met mei denk ik?
what?? dat kan geen enkel zkh systeem ter wereld aanquote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DarrenEuronews twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:06:41BREAK: #CoronaVirus epidemic in UK will last until next spring and could lead to 7.9m people being hospitalised - Public Health England briefing for senior NHS officials obtained by Guardian
Suggests as many as 80% of Britons becoming infected with the virus over that time reageer retweet
twitter:newscomauHQ twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:07:34#BREAKING: Woolworths is introducing a dedicated shopping hour for the elderly and disabled. https://t.co/TnYe2zJssa 📷: Ben Green https://t.co/cmJDgAAPz6 reageer retweet
Stevig, en toch weet de UK het nog allemaal beter.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Hopelijk gaat warmer weer tenminste iets van effect hebben. Ookal is het maar 15% minder verspreiding oid.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het in China gaat, is een maand of 3 niet onrealistisch denk ik.
Ook geen enkele economie als de maatregelen ook zo lang duren. Dan raakt een groot deel van het land alles kwijt.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
what?? dat kan geen enkel zkh systeem ter wereld aan
Beter is sws deze.... https://www.farmacotherap(...)eksten/t/tocilizumabquote:
Wie zegt dat er 80% van de Engelse bevolking besmet raakt?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Die username is niet voor niets geloof ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
Hotel functies blijven functioneren (bron NOS)quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
nee, dit virus trekt zich daar niks van aanquote:Op zondag 15 maart 2020 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hopelijk gaat warmer weer tenminste iets van effect hebben. Ookal is het maar 15% minder verspreiding oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |