Maar dan nog, dat moet warm gehouden worden en je kunt maar een beperkt aantal ritten hebben met één bezorger.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gewoon de auto van de baas, serveersters gaan bezorgen
Hier in NL heeft het RIVM toch besloten dat ze na 24 uur klachtenvrij alweer los kunnen?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef mazaru het volgende:
Patiënten die zijn genezen van de longziekte covid-19 kunnen het virus nog om zich heen blijven verspreiden. Daarvoor hebben Chinese artsen gewaarschuwd na de analyse van het ziekteververloop bij 191 Chinese patiënten die in het begin van de uitbraak werden opgenomen in het ziekenhuis.
Gemeten vanaf het begin van de ziekte kan hun besmettelijkheid tot ruim vijf weken aanhouden. Gemiddeld bleven de personen die genazen twintig dagen lang virusdeeltjes verspreiden, maar de spreiding was groot: 8 tot 37 dagen.
De onderzoekers zelf wijzen erop dat hun studie tekortkomingen heeft. Zo is ze gebaseerd op een beperkt aantal patiënten die bovendien zwaar ziek waren. Daardoor is niet bewezen dat de aanhoudende besmettelijkheid ook voor minder zieke mensen met een sars-CoV-2-infectie geldt.
En toch is de studie belangrijk, want het huidige quarantaineadvies voor mensen die thuis uitzieken, is ‘slechts’ twee weken isolatie. Of de aanbevolen thuisquarantaine gezien de recente Chinese bevindingen moet worden verlengd, moet zeker worden bekeken, zegt Erika Vlieghe, diensthoofd -infectieziekten en tropische geneeskunde aan het UZ Antwerpen. “In alle eerlijkheid: we weten het niet. Moeten we voortaan elke zieke zonder onderscheid verlengd huisarrest geven? Dat heeft ook zo zijn nadelen.”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200313_04888252
Misschien gebruiken ze daar hun bedienend personeel voorquote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar niet elk restaurant heeft toch zo een leger bezorgers geregeld?
Maar volgens het artikel werkt het toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, dit is niet voor alle corona patiënten.
Het is een reuma middel.
Gewenning en besef laten indalen zowel bij getroffenen als betrokkenen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef nelsonwarm het volgende:
Ik had gelezen dat het niet slim geweest zou zijn om Nederland direct volledig in lockdown te gooien. Maatregelen langzaam opbouwen had bepaalde voordelen.
Weet iemand wat deze voordelen zijn?
Waarom niet voor alle patienten? Alleen de zware gevallen toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, dit is niet voor alle corona patiënten.
Het is een reuma middel.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier in NL heeft het RIVM toch besloten dat ze na 24 uur klachtenvrij alweer los kunnen?
Gezellig een biertje drinken riepen de ex-patienten dan.
We schrijven m bij bij de bloopers.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier in NL heeft het RIVM toch besloten dat ze na 24 uur klachtenvrij alweer los kunnen?
Gezellig een biertje drinken riepen de ex-patienten dan.
We schrijven m bij bij de bloopers.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanmiddag een vriendin gesproken en hoe zij dit allemaal ervaart. "Ach, zolang het niet in onze gemeente is, zal het allemaal wel meevallen."
Wat dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we over dag of 4 een avondklok.
Dit is de reden dat het hier in het westen allemaal veel langer gaat durenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanmiddag een vriendin gesproken en hoe zij dit allemaal ervaart. "Ach, zolang het niet in onze gemeente is, zal het allemaal wel meevallen."
Of zoals in Italie dan je alleen nog met een formulier de straat op mag. Wel goed tegen criminaliteit dit. Waarschijnlijk daalt het aantal woninginbraken dan fors. En je kan mensen niet beroven als er geen mensen zijn om te beroven.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Yep, eerder al gezien. Dit is ook al behoorlijk wat media rondgegaan behalve de Nederlandstalige. Volgens mij stond het -get this- donderdag of vrijdag al in een speciale Kijk-achtige katern voor kinderen in het grootste dagblad van Israël. Nog een weekje wachten dus, dan weet de RIVM dit ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef mazaru het volgende:
Patiënten die zijn genezen van de longziekte covid-19 kunnen het virus nog om zich heen blijven verspreiden. Daarvoor hebben Chinese artsen gewaarschuwd na de analyse van het ziekteververloop bij 191 Chinese patiënten die in het begin van de uitbraak werden opgenomen in het ziekenhuis.
Gemeten vanaf het begin van de ziekte kan hun besmettelijkheid tot ruim vijf weken aanhouden. Gemiddeld bleven de personen die genazen twintig dagen lang virusdeeltjes verspreiden, maar de spreiding was groot: 8 tot 37 dagen.
De onderzoekers zelf wijzen erop dat hun studie tekortkomingen heeft. Zo is ze gebaseerd op een beperkt aantal patiënten die bovendien zwaar ziek waren. Daardoor is niet bewezen dat de aanhoudende besmettelijkheid ook voor minder zieke mensen met een sars-CoV-2-infectie geldt.
En toch is de studie belangrijk, want het huidige quarantaineadvies voor mensen die thuis uitzieken, is ‘slechts’ twee weken isolatie. Of de aanbevolen thuisquarantaine gezien de recente Chinese bevindingen moet worden verlengd, moet zeker worden bekeken, zegt Erika Vlieghe, diensthoofd -infectieziekten en tropische geneeskunde aan het UZ Antwerpen. “In alle eerlijkheid: we weten het niet. Moeten we voortaan elke zieke zonder onderscheid verlengd huisarrest geven? Dat heeft ook zo zijn nadelen.”
Ik denk dat zoiets morgenavond aangekondigd gaat worden. Het hele land kijkt mee en een goed moment om de ernst van de situatie bij de mensen te laten doordringen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Als hij de noodtoestand wil uitroepen, dan lijkt mij dat een goed idee. Gewoon een melding dat de noodtoestand is uitgeroepen en dat mensen naar de NPO1 moeten kijken voor meer informatie.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we morgen nou ook een NLalert voor de toespraak van Rutte morgenavond? Zou wat mij betreft niet eens zo'n gek idee zijn
Lekker toch. Gewoon Netflix kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Interessant ditquote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef mazaru het volgende:
Dit virus houdt zich inderdaad prima aan de gemeentegrenzen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
dit mag wel in de OPquote:Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.radboudumc.nl(...)n/wat-is-tocilizumab
Word je na een tijdje ook beu hé.quote:
Dit is dus waarom het wel zwart-wit mag zijn, mensen zoals deze broer. Mensen overschatten zichzelf schromelijk bij het kunnen inschatten of het wel kan en overschatten vooral hun eigen belangen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom toch zo boos ? Afgezien van de uidelijke verstoorde relatie (-> R&P) ben jij niet zijn baas.
Je broer zal ws dezelfde afweging maken en jou voor van alles uitmaken.
Zelf kom ik ook ergens op bezoek, en neem wel tal van hygiëne maatregelen.
Elders heb ik bij een - zeer kwetsbare - oudere het bezoek [u]wel[/u] uitgesteld, ik wil niet het risico lopen dat ik haar (uiterst fragiel) net het zetje heb gegeven en zit wat meer druk uit te oefenen op zorg(zaam)aspecten.
Het is niet allemaal zwart en wit en regels moet je niet zien als wetten. De overheid kan nooit voor jou of mij 100% bepalen wat goed is. Zij kan wel maatregelen instellen die de risico's in algemene zin verminderen. Dus geen verjaardagspartijtjes maar wel even aandacht hebben waar mensen weer van opmonteren.
Echt hè... je krijgt het sommige mensen gewoon niet aan hun verstand gepeuterd.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit virus houdt zich inderdaad prima aan de gemeentegrenzen.
inderdaad. Eventueel met sluiting van onze grenzenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets morgenavond aangekondigd gaat worden. Het hele land kijkt mee en een goed moment om de ernst van de situatie bij de mensen te laten doordringen.
Is tot twee maal toe gezegd dat er meer maatregelen worden gepresenteerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
Zal Rutte morgen met nog meer drastische maatregelen komen?
Morgen niet, maar in de loop van volgende week vast wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
Zal Rutte morgen met nog meer drastische maatregelen komen?
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is tot twee maal toe gezegd dat er meer maatregelen worden gepresenteerd.
Dat was het afgelopen week al.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
Virus laat wel goed zien wie er gezond verstand heeft en wie er gewoon tering dom is. Op een gegeven moment moet je dat soort mensen gewoon laten vallen als vrienden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef barry888 het volgende:
Ik lees over dat nieuwe medicijn het volgende : De werking van tocilizumab treedt op na 6 tot 12 weken. Soms duurt het langer voordat het medicijn werkt en bij sommige mensen werkt het onvoldoende of helemaal niet.
Hoe kan het dan werken voor acute longontsteking
De korte termijn effectenquote:Dit leidt op korte termijn tot een afname van pijn, zwelling en stijfheid van de gewrichten waardoor op de langere termijn de kans op gewrichtsschade afneemt.
Het schijnt een cytokinestorm (heftige reactie afweersysteem) te kunnen afremmen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef barry888 het volgende:
Ik lees over dat nieuwe medicijn het volgende : De werking van tocilizumab treedt op na 6 tot 12 weken. Soms duurt het langer voordat het medicijn werkt en bij sommige mensen werkt het onvoldoende of helemaal niet.
Hoe kan het dan werken voor acute longontsteking
Klopt, voor de komende weken maanden zeiden zequote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
dus de mogelijkheid dat je verdrinkt in longvocht?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het schijnt een cytokinestorm (heftige reactie afweersysteem) te kunnen afremmen.
https://nos.nl/l/2327192quote:
Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
Ik zou zo gauw niet weten wat. Hij gooit vast de grenzen niet dicht a la Oostenrijk/Duitsland. En een complete lockdown zoals in Italië en Spanje zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Daar is ze me te dierbaar voor, maar ik stond wel echt met mijn bek vol tanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Virus laat wel goed zien wie er gezond verstand heeft en wie er gewoon tering dom is. Op een gegeven moment moet je dat soort mensen gewoon laten vallen als vrienden.
Helemaal niks over nieuwe maatregelen dus.quote:
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
Moet zeggen, dat ik goed heb kunnen doorrijden hiernet (+/- 120 km afstand).quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
twitter:Mvan_berkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:14:38Niet alleen rijen bij de coffeeshops, vanmiddag. https://t.co/J0vlzcSPcg reageer retweet
Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregequote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
dit hebben we ook met vitamine c gehoordquote:
Was het allemaal maar zo simpel als 'pilletje slikken en weg'quote:Op zondag 15 maart 2020 21:16 schreef barry888 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als er een middel is?
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Sfancta het volgende:
Lijk mij wat zinloos om tijden te betrekken wanneer je buiten komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets morgenavond aangekondigd gaat worden. Het hele land kijkt mee en een goed moment om de ernst van de situatie bij de mensen te laten doordringen.
moet er eerst een bestemmingsplan worden aangepast enzo.. gaat weer 10 jaar overheen..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.
twitter:DarrenEuronews twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:06:41BREAK: #CoronaVirus epidemic in UK will last until next spring and could lead to 7.9m people being hospitalised - Public Health England briefing for senior NHS officials obtained by Guardian
Suggests as many as 80% of Britons becoming infected with the virus over that time reageer retweet
Zou serieus wel een goed gevolg van dit hele gedoe zijn: meer mensen die beseffen dat ze niet elke dag met de auto in de file hoeven te staan om op kantoor achter een computer te zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.
Als je kijkt naar hoe het in China gaat, is een maand of 3 niet onrealistisch denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
nou u tot 6 april maatregelen en nog niet eens het hele pakket, zal wel zo blijven tot en met mei denk ik?
what?? dat kan geen enkel zkh systeem ter wereld aanquote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DarrenEuronews twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:06:41BREAK: #CoronaVirus epidemic in UK will last until next spring and could lead to 7.9m people being hospitalised - Public Health England briefing for senior NHS officials obtained by Guardian
Suggests as many as 80% of Britons becoming infected with the virus over that time reageer retweet
twitter:newscomauHQ twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:07:34#BREAKING: Woolworths is introducing a dedicated shopping hour for the elderly and disabled. https://t.co/TnYe2zJssa 📷: Ben Green https://t.co/cmJDgAAPz6 reageer retweet
Stevig, en toch weet de UK het nog allemaal beter.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Hopelijk gaat warmer weer tenminste iets van effect hebben. Ookal is het maar 15% minder verspreiding oid.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het in China gaat, is een maand of 3 niet onrealistisch denk ik.
Ook geen enkele economie als de maatregelen ook zo lang duren. Dan raakt een groot deel van het land alles kwijt.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
what?? dat kan geen enkel zkh systeem ter wereld aan
Beter is sws deze.... https://www.farmacotherap(...)eksten/t/tocilizumabquote:
Wie zegt dat er 80% van de Engelse bevolking besmet raakt?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Die username is niet voor niets geloof ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
Hotel functies blijven functioneren (bron NOS)quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
nee, dit virus trekt zich daar niks van aanquote:Op zondag 15 maart 2020 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hopelijk gaat warmer weer tenminste iets van effect hebben. Ookal is het maar 15% minder verspreiding oid.
Precies. En ook dat het misschien best aso is om met je kuchkop op kantoor te gaan zitten, of dat van je werknemers te eisen omdat ziekmelden taboe is.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou serieus wel een goed gevolg van dit hele gedoe zijn: meer mensen die beseffen dat ze niet elke dag met de auto in de file hoeven te staan om op kantoor achter een computer te zitten.
Vooralsnog blijven hotels open. Wat is het doel van de overnachting? Want heel gezellig zal het niet zijn met alle restaurants en cafés gesloten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Als het echt maanden gaat duren hebben we maar 2 keuzes denk ik. Of voedselpakketten verspreid door het leger, of iets als basisinkomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook geen enkele economie als de maatregelen ook zo lang duren. Dan raakt een groot deel van het land alles kwijt.
Zou wel de huizenprijzen goed drukken
Wordt wel gezellig bij de voedselbank.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal niks over nieuwe maatregelen dus.
Hotels zouden openblijven. Of het slim is is een heel andere vraagquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hotels zouden openblijven. Of het slim is is een heel andere vraag
Las ergens dat hotels wel open mogen blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Was daar net stiekem aan het denken.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Galepinjo het volgende:
Zou wel luguber zijn als dit virus in China “accidentally on purpose” verspreidt is om vervolgens de wereldeconomie over te nemen...
Is er inzicht te krijgen in de investeringspatronen van de Chinese overheid?
hotelbar restaurant wellicht nog wel open voor take away spul..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.
Donner-Kruger effecten dus waarbij de één kortischtig onwetend vindt dat de ander wetend het niet weet. Gebruik je verstand en als je dat niet hebt, mag het alsnog zwart-wit met het wetboekje in de hand je gelijk halen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het wel zwart-wit mag zijn, mensen zoals deze broer. Mensen overschatten zichzelf schromelijk bij het kunnen inschatten of het wel kan en overschatten vooral hun eigen belangen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)g-spoedgevallen.htmlquote:Vreemdelingen die in Nederland aankomen, zullen niet worden toegelaten tot de opvanglocaties van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, zegt het kabinet. "Er zal geen identificatie en registratie plaatsvinden en gehoren door de IND zullen niet langer doorgang vinden", staat in de brief aan de Kamer.
probleem is echter dat de stroom een exponentiele functie heeft. De controle verliezen is niet te herstellenquote:
PSN werkt wel gewoonquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'cannot connect to the Xbox Live network'
Ja nu is de lockdown dus wel echt kut geworden
dus die komen allen ongeregistreerd op straat te zwerven, yayquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)g-spoedgevallen.html
Eindelijk eigen volk eerst. Worden ze dan op straat gezet denk ik dan?
Uiteindelijk is alle oorlog economisch.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was daar net stiekem aan het denken.
Ze zijn druk bezig om Afrika te kopen qua infrastructuur, en ook in Europa hebben ze in veel grote bedrijven aandelen. Volgens mij hebben ze een haven in Griekenland gekocht met als doel het de grootste haven in Europa te maken.
steam werkt gewoon nogquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'cannot connect to the Xbox Live network'
Ja nu is de lockdown dus wel echt kut geworden
Het werkt alweer.quote:
koorts, droge hoest, vermoeidheidquote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Is een aanhoudende kriebelhoest ook een symptoom? Want ik lees enkel over keelpijn en hoesten (?)..
Engelse RIVMquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 80% van de Engelse bevolking besmet raakt?
Ja, maar je hoeft pas te bellen bij langdurige of hoge koorts (38+), of moeite met ademhalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Is een aanhoudende kriebelhoest ook een symptoom? Want ik lees enkel over keelpijn en hoesten (?)..
Hotelrestaurants mogen voor wst ik hoorde openblijven maar alleen voor de hotelgasten uiteraardquote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.
Heb je verkoudheidsklachten of verhoging tot 38,0 graden Celsius?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ok, thx, want ik zit al zeker > week met een kriebelhoest die niet over gaat. Geen koorts en geen ademhalingsproblemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft pas te bellen bij langdurige of hoge koorts (38+), of moeite met ademhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |