inderdaad. Eventueel met sluiting van onze grenzenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets morgenavond aangekondigd gaat worden. Het hele land kijkt mee en een goed moment om de ernst van de situatie bij de mensen te laten doordringen.
Is tot twee maal toe gezegd dat er meer maatregelen worden gepresenteerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
Zal Rutte morgen met nog meer drastische maatregelen komen?
Morgen niet, maar in de loop van volgende week vast wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
Zal Rutte morgen met nog meer drastische maatregelen komen?
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is tot twee maal toe gezegd dat er meer maatregelen worden gepresenteerd.
Dat was het afgelopen week al.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
Virus laat wel goed zien wie er gezond verstand heeft en wie er gewoon tering dom is. Op een gegeven moment moet je dat soort mensen gewoon laten vallen als vrienden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanmiddag een vriendin gesproken en hoe zij dit allemaal ervaart. "Ach, zolang het niet in onze gemeente is, zal het allemaal wel meevallen."
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef barry888 het volgende:
Ik lees over dat nieuwe medicijn het volgende : De werking van tocilizumab treedt op na 6 tot 12 weken. Soms duurt het langer voordat het medicijn werkt en bij sommige mensen werkt het onvoldoende of helemaal niet.
Hoe kan het dan werken voor acute longontsteking
De korte termijn effectenquote:Dit leidt op korte termijn tot een afname van pijn, zwelling en stijfheid van de gewrichten waardoor op de langere termijn de kans op gewrichtsschade afneemt.
Het schijnt een cytokinestorm (heftige reactie afweersysteem) te kunnen afremmen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef barry888 het volgende:
Ik lees over dat nieuwe medicijn het volgende : De werking van tocilizumab treedt op na 6 tot 12 weken. Soms duurt het langer voordat het medicijn werkt en bij sommige mensen werkt het onvoldoende of helemaal niet.
Hoe kan het dan werken voor acute longontsteking
Klopt, voor de komende weken maanden zeiden zequote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
dus de mogelijkheid dat je verdrinkt in longvocht?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het schijnt een cytokinestorm (heftige reactie afweersysteem) te kunnen afremmen.
https://nos.nl/l/2327192quote:
Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
Ik zou zo gauw niet weten wat. Hij gooit vast de grenzen niet dicht a la Oostenrijk/Duitsland. En een complete lockdown zoals in Italië en Spanje zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Daar is ze me te dierbaar voor, maar ik stond wel echt met mijn bek vol tanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Virus laat wel goed zien wie er gezond verstand heeft en wie er gewoon tering dom is. Op een gegeven moment moet je dat soort mensen gewoon laten vallen als vrienden.
Helemaal niks over nieuwe maatregelen dus.quote:
Misschien besluiten ze wel alle kantoren voortaan te sluiten, is meteen de woningnood opgelost.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als iedereen straks thuis gaat werken is het wel lekker rustig op de Nederlandse wegen.
Moet zeggen, dat ik goed heb kunnen doorrijden hiernet (+/- 120 km afstand).quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
twitter:Mvan_berkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:14:38Niet alleen rijen bij de coffeeshops, vanmiddag. https://t.co/J0vlzcSPcg reageer retweet
Dit klopt inderdaad met hoe we het hier aanpakken. Vlak voor overflow de strengere maatregequote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef falling_away het volgende:
Dit filmpje lieten ze dus eerder op 1 Vandaag zien, die man legt uit waarom er niet direct met een totale lockdown begonnen is in de UK. Datzelfde geldt ook voor Nederland.
dit hebben we ook met vitamine c gehoordquote:
Was het allemaal maar zo simpel als 'pilletje slikken en weg'quote:Op zondag 15 maart 2020 21:16 schreef barry888 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als er een middel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |