Was net ook gewoon nog hartstikke druk bij het cafe bij mij om de hoek. Ik ging er alleen ff heen om koffie mee te nemen (ik ga er niet meer zitten tussen hoestende en snotterende mensen)quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef dewaal het volgende:
Het is nog behoorlijk druk op het damrak
Bron:
Ja das zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rampen zit ook niet in ons DNA. Het gebeurt altijd ergens anders. Nooit hier. Mensen kunnen of willen het niet bevatten.
Amsterdamquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef dewaal het volgende:
Het is nog behoorlijk druk op het damrak
Bron:
Denk het wel, in meerdere landen mochten bijvoorbeeld pizzerias niet open maar nog wel bezorgen bij mensen.quote:
Ik hoor bij die groep.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rampen zit ook niet in ons DNA. Het gebeurt altijd ergens anders. Nooit hier. Mensen kunnen of willen het niet bevatten.
Dat met de winkels is sowieso het meest kansloze aan deze hele situatie. Mensen gedragen zich echt volstrekt debiel, zonder enige aanleiding.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk dat die reacties een onderdeel van de massahysterie is.
In Italië mogen ze ook nog steeds naar de supermarkt maar dat weerhield half Nederland er niet van om de halve winkel leeg te kopen.
Mensen denken niet zo logisch na nu.
Bij sommige reacties, zeker facebook, springen de tranen je spontaan in de ogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Toch zie ik veel tokkies heel fel reageren op foto's van mensen die op het strand aan het wandelen zijn.
Nah 't wordt al aardig opgevangen met onderzoekers en Co-schappers die in flex poule zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef Jojoke het volgende:
Rutte mag wel even de militaire dienstplicht invoeren voor studenten geneeskunde en verpleegkunde, zodat die snel landelijk ingezet kunnen worden.
Nou ja. Als je dit ziet kan ik me wel voorstellen dat je hier niet op te wachten zit:quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk dat die reacties een onderdeel van de massahysterie is.
In Italië mogen ze ook nog steeds naar de supermarkt maar dat weerhield half Nederland er niet van om de halve winkel leeg te kopen.
Mensen denken niet zo logisch na nu.
Ja, dat is ook wel zoquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Ongekend eigenlijk. Als je mij vorig jaar had verteld dat Duitsland de meeste grenzen dichtgooit in maart 2020 had ik je compleet voor gek verklaardquote:Op zondag 15 maart 2020 15:52 schreef Frutsel het volgende:
Duitsland gaat grens sluiten met Frankrijk oostenrijk en Zwitserland vanaf maandag
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoor bij die groep.
Ik ben hard bezig met omschakelen
Bij de Aziatische landen zie je gewoon dat ze gelijk in de SARS routine schieten.quote:
Als je Gers heet wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn, gewon handen wassen zou moeten werken.. Het is niet dat je iedereen knuffelt op straat
Vooralsnog wel. Ze zetten het voor de voordeur neer en lopen dan weg. Wel vooruitbetalen dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |