Bron AD.quote:Op de Marokkaanse vliegvelden hebben zich duizenden toeristen verzameld in de hoop aan boord te gaan van een van de schaarse vluchten naar Europa. Het land heeft de reguliere vluchten van en naar zo'n dertig landen opgeschort in een reactie op het coronavirus. Het gaat onder meer om Italië, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Nederland, België, Portugal en Griekenland.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen wordt afgesloten van Vlaanderen.twitter:decortejan twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:54:17Er zijn grenscontroles aan de gang tussen NL/BE ter hoogte van Retranchement. Belgen mogen NL niet meer binnen, maar wel het NL grondgebied verlaten! #COVID19 #COVID19NL #COVID19BE #CoronaVirusUpdates https://t.co/fGHdLSuzoR reageer retweet
hier ook best druk maar niet heel gek, kon gelijk bij de zelfkassa afrekenen. wcpapier op en ook veel blikvoer verdwenen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar. Hier ook lange rijen, maar niet heel extreem. Wel wc papier, brood en pasta, rijst en al het vlees op.
Kun je niet omboeken? Dat je later gaat?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:38 schreef Aurelius het volgende:
Australië zet iedereen die het land inkomt 2 weken in quarantaine. Daar gaat mijn vakantie.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:38 schreef Aurelius het volgende:
Australië zet iedereen die het land inkomt 2 weken in quarantaine. Daar gaat mijn vakantie.
Dit was te verwachten nu Duitsland nog en wij hoeven de grenzen niet meer te sluitenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen wordt afgesloten van Vlaanderen.twitter:decortejan twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:54:17Er zijn grenscontroles aan de gang tussen NL/BE ter hoogte van Retranchement. Belgen mogen NL niet meer binnen, maar wel het NL grondgebied verlaten! #COVID19 #COVID19NL #COVID19BE #CoronaVirusUpdates https://t.co/fGHdLSuzoR reageer retweet
Kom je daar aan, in quarantaine, 2 weken later is je vakantie voorbij en vlieg je terug en dan op de terugvlucht krijg je klachten.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:38 schreef Aurelius het volgende:
Nul nieuwe besmettingen lijkt me nu juist net niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Let’s get this bastard! Lockdown now!
#COVID19NL #COVIDー19 reageer retweet
in italie nu juist wel, om de piek af te vlakkenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Nul nieuwe besmettingen lijkt me nu juist net niet de bedoeling.
Als ze een beetje slim zijn hanteren ze gewoon risicocategorien, en verschuiven de landen van categorie, meest flexibele systeem zonder elke keer je voorwaarden aan te passenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe reisverzekeringen hiermee omgaan. Nederland is nog nooit een risicoland geweest en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grenzen sluiten, Geert Wilders komt klaar.
Denk niet dat er nog veel asielzoekers naar Europa willen komende tijd. Zal Wilders wel blij mee zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grenzen sluiten, Geert Wilders komt klaar.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je niet omboeken? Dat je later gaat?
Nope. Laatste kans om zo’n verre/lange reis te maken voor de kinderen leerplichtig worden. Nu annuleren en kijken of ik zoveel mogelijk geld terug kan krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je niet omboeken? Dat je later gaat?
Krijg je dan niet gewoon een nieuwe piek als de lockdown opgeheven wordt?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
in italie nu juist wel, om de piek af te vlakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |