Hoes!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef PirE het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)en-opgenomen-in-Adrz
5 nieuwe bevestigde gevallen in Zeeland.
Ik gok zomaar van wel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.
hoe laat is de vergadering?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
https://nos.nl/teletekst#105![]()
Gaan ze toch dicht?
[ afbeelding ]
Als iedereen al besmet is kan het virus ook net verder verspreiden hé.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Let’s get this bastard! Lockdown now!
#COVID19NL #COVIDー19 reageer retweet
was hier ook bij de lidl , was 1 over 1 daar 12 uur gaat hij open maar gewoon vol die zaakquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Ik kom net bij de Jumbo vandaan. Nog nooit zoiets gezien. Rijen tot achteraan de winkel
Bizar
Goh wie had dat nou verwacht😀quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.
Het zou kunnen, maar ik denk dat 75% van de kinderen thuis gehouden zullen wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef riazop het volgende:
Nog iemand hier die serieus denkt dat de NL scholen morgen open zijn?
locatie?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Ik kom net bij de Jumbo vandaan. Nog nooit zoiets gezien. Rijen tot achteraan de winkel
Bizar
Die 100-mensen regel had sowieso nul zin met al die domme Nederlanders.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Bizar
Wat een gelul weer..quote:Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als iedereen al besmet is kan het virus ook net verder verspreiden hé.
Ik, geen grap.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef riazop het volgende:
Het lijkt er niet op momenteel.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef riazop het volgende:
Admiraal de Ruyter. In Zeeland doen we niet aan die onzin over verleden en zijn we trots op onze grootste Zeeuw.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoes!
Duurde een tijdje voordat ik deduceerde waar AdRz op sloeg hoor, staat zo'n bordje langs de A58.
Nee, dat is juist de bedoeling. De milde gevallen kunnen dan uitzieken zonder dat ze het verder verspreiden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als iedereen al besmet is kan het virus ook net verder verspreiden hé.
Staan alle risicolanden met naam en toenaam genoemd dan? Volgens mij sluiten ze vaak aan bij reisadviezen van de overheid ipv alle landen zelf te benoemen waar wel en niet heen gegaan mag worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe reisverzekeringen hiermee omgaan. Nederland is nog nooit een risicoland geweest en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.
Dat wordt dalijk ook het Italië scenario met deze bevolkingquote:Op zondag 15 maart 2020 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die 100-mensen regel had sowieso nul zin met al die domme Nederlanders.
Zeeuws-Vlaanderen wordt afgesloten van Vlaanderen.twitter:decortejan twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:54:17Er zijn grenscontroles aan de gang tussen NL/BE ter hoogte van Retranchement. Belgen mogen NL niet meer binnen, maar wel het NL grondgebied verlaten! #COVID19 #COVID19NL #COVID19BE #CoronaVirusUpdates https://t.co/fGHdLSuzoR reageer retweet
Meer dan vier wachtenden? Boodschappen gratisquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Bizar
Ook benieuwd naar. Hier ook lange rijen, maar niet heel extreem. Wel wc papier, brood en pasta, rijst en al het vlees op.quote:
Dit stuk geeft wel aan hoe ongelofelijk moeilijk het is om het te beheersen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
Ongeveer zesduizend personen binnen Nederland zijn tot nu toe hoogstwaarschijnlijk in aanraking gekomen met het coronavirus, bevestigt een woordvoerder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) na berichtgeving door RTL Nieuws. Het overgrote deel van deze personen heeft geen klachten of hooguit een snotneus en valt daardoor moeilijk in beeld te krijgen.
Doordat de groep dusdanig lichte klachten heeft, melden zij zich niet bij een huisarts en verschijnen zij niet op de radar van het RIVM. Wél blijven zij hoogstwaarschijnlijk aan het werk, wat verdere verspreiding van het virus stimuleert.
https://www.nu.nl/coronav(...)t-geen-klachten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |