SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
mwa die hoogtepunten van hun zijn niet toereikend voor deze periodequote:Op zondag 15 maart 2020 12:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onze Rotterdamse vrienden hebben de vooruitziende blik gehad om dvd's uit te brengen ter tijdsdoding tijdens dit soort calamiteiten. Hulde!![]()
Moeten nog steeds al die Promesplaatjes in de OP?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jaquote:Op zondag 15 maart 2020 13:12 schreef Zeroku het volgende:
Moeten nog steeds al die Promesplaatjes in de OP?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:29:29Opstelling in 45 minuten! Welke speler moet in de basis beginnen? 👀
#RetroMatchday #ajatwe reageer retweettwitter:ChrisEriksen8 twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:34:17@siemdejong https://t.co/DU5SFPUXAa reageer retweet
![]()
Betekent dit een opschorting van de Pantelic-podcast tot nader order?quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
minimaal een special / extra editie lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betekent dit een opschorting van de Pantelic-podcast tot nader order?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Promes neemt een nummer op met een omstreden rapper die 18 jaar cel heeft voor betrokkenheid bij moord.
Promes, kijk eens dom. Ho maar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet straat zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Promes neemt een nummer op met een omstreden rapper die 18 jaar cel heeft voor betrokkenheid bij moord.
Promes, kijk eens dom. Ho maar.![]()
![]()
Mag je niet zingen in de cel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Promes, kijk eens dom. Ho maar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Promes, kijk eens dom. Ho maar.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
De UEFA vergadert dinsdagmiddag over het al dan niet uitstellen van het EK. De verwachting is dat er een akkoord komt, waarbij er wordt afgesproken het eindtoernooi medio 2021 af te werken. Zodoende krijgen de nationale competities de ruimte dit seizoen tot een goed einde te brengen. AS doet echter melding van een opvallend scenario mochten de competities niet op tijd kunnen worden afgerond vanwege het coronavirus, dat vrijwel het gehele Europese voetbal platlegt.
Volgens de Spaanse krant wil de UEFA de huidige koplopers in Europa aanwijzen als de competities niet goed worden afgerond. In Nederland zou dat bijvoorbeeld betekenen dat Ajax, de huidige koploper van de Eredivisie, tot kampioen wordt gekroond. Ook onder meer Liverpool (Engeland), Barcelona (Spanje), Juventus (Italië) en Bayern München (Duitsland) zouden de titel krijgen aangewezen. Tickets voor Europees voetbal zouden dan op basis van de ranglijst worden verdeeld.![]()
ben benieuwd. wat een anti-climax zou dat zijn, maar gezondheid is nu even hogere prio.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:40 schreef Simmertje het volgende:
De UEFA vergadert dinsdagmiddag over het al dan niet uitstellen van het EK. De verwachting is dat er een akkoord komt, waarbij er wordt afgesproken het eindtoernooi medio 2021 af te werken. Zodoende krijgen de nationale competities de ruimte dit seizoen tot een goed einde te brengen. AS doet echter melding van een opvallend scenario mochten de competities niet op tijd kunnen worden afgerond vanwege het coronavirus, dat vrijwel het gehele Europese voetbal platlegt.
Volgens de Spaanse krant wil de UEFA de huidige koplopers in Europa aanwijzen als de competities niet goed worden afgerond. In Nederland zou dat bijvoorbeeld betekenen dat Ajax, de huidige koploper van de Eredivisie, tot kampioen wordt gekroond. Ook onder meer Liverpool (Engeland), Barcelona (Spanje), Juventus (Italië) en Bayern München (Duitsland) zouden de titel krijgen aangewezen. Tickets voor Europees voetbal zouden dan op basis van de ranglijst worden verdeeld.proberen is de eerste stap naar falen
Van mij hoeft het ook niet hoor, dit kampioenschap is 0,0 waard. Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land.![]()
CL ticket in de pocket is toch wel prettig om te hebben nietwaar? Dus toch iets waard. Moreel niet zo veelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor, dit kampioenschap is 0,0 waard. Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land.![]()
Je kan niet besmet raken via een podcastquote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betekent dit een opschorting van de Pantelic-podcast tot nader order?![]()
Alleen hierom al jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land.![]()
. Vooral Feyenoorders en AZers die zich stiekem al rijk rekenden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Kampioenschap voelt natuurlijk niet zo, maar dat ticket zou heerlijk zijn ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
CL ticket in de pocket is toch wel prettig om te hebben nietwaar? Dus toch iets waard. Moreel niet zo veelLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Voor de ploegen die degraderen is het eigenlijk dramatischer. Ajax, Az, Feyenoord, we krijgen allemaal weer een kans volgend jaar. Maar terugvallen naar de KKD is natuurlijk ellende.
Al zal ik geen traan laten voor ADO.![]()
Mwa. Ik vind het prima dat Ajax het CL-ticket krijgt maar de toekenning van een kampioenschap voelt wel wat wrang en oneerlijk aan. Zeker vanuit de positie van AZ, die met de inhaalwedstrijd erbij een goede kans hadden gehad om na die ronde 1ste te staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach iedere andere manier zonder te spelen zou nog oneerlijker zijn![]()
Denk dat Ajacieden daar best vrede mee kunnen hebben hoor, althans ik wel. Hadden we nou een voorsprong gehad zoals Liverpool was het een ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind het prima dat Ajax het CL-ticket krijgt maar de toekenning van een kampioenschap voelt wel wat wrang en oneerlijk aan. Zeker vanuit de positie van AZ, die met de inhaalwedstrijd erbij een goede kans hadden gehad om na die ronde 1ste te staan.![]()
De onderlinge wedstrijden tegen AZ zijn ook nog eens beiden verloren gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat Ajacieden daar best vrede mee kunnen hebben hoor, althans ik wel. Hadden we nou een voorsprong gehad zoals Liverpool was het een ander verhaal geweest.![]()
ja hadden, als, dit dat, de realiteit is anders en de vertraging werkt ook in het voordeel van Ajax, dus mocht het hervat worden zie ik Ajax het gewoon redden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind het prima dat Ajax het CL-ticket krijgt maar de toekenning van een kampioenschap voelt wel wat wrang en oneerlijk aan. Zeker vanuit de positie van AZ, die met de inhaalwedstrijd erbij een goede kans hadden gehad om na die ronde 1ste te staan.![]()
Geniet ervan man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hadden, als, dit dat, de realiteit is anders en de vertraging werkt ook in het voordeel van Ajax, dus mocht het hervat worden zie ik Ajax het gewoon redden.![]()
quote:ik kan er ook niks aan doen, het zal zeker niet de geschiedenis ingaan als het mooiste kampioenschap ooit maar het is (voorlopig) niet anders.
![]()
afwachten dan maar. ze zullen iets moeten en dan is de huidige stand hanteren misschien wel het beste. En dan kan iemand natuurlijk helemaal gaan uitzoeken dat ploeg A tegen X clubs uit de top 5 heeft gespeeld en ploeg B niet, maar ze zullen toch een besluit moeten nemen hoe dit af te handelen. Weet niet zo goed wat de deadline daar voor is als je naar de schema's kijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]ik kan er ook niks aan doen, het zal zeker niet de geschiedenis ingaan als het mooiste kampioenschap ooit maar het is (voorlopig) niet anders.
proberen is de eerste stap naar falen
Dus het seizoen moet of voor 30 juni afgemaakt worden of de huidige stand blijft staan. Als je twee speelrondes per week kan afwerken, zou je dus uiterlijk eind mei moeten hervatten.![]()
zonder spelen lijkt het me of dit of helemaal annulerenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:09 schreef manny het volgende:
[..]
afwachten dan maar. ze zullen iets moeten en dan is de huidige stand hanteren misschien wel het beste. En dan kan iemand natuurlijk helemaal gaan uitzoeken dat ploeg A tegen X clubs uit de top 5 heeft gespeeld en ploeg B niet, maar ze zullen toch een besluit moeten nemen hoe dit af te handelen. Weet niet zo goed wat de deadline daar voor is als je naar de schema's kijkt.![]()
Ik ben voor helemaal annuleren en dan maar geen Europese competities volgend seizoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder spelen lijkt het me of dit of helemaal annuleren
Het virus zal toch nog wel een tijdje rond blijven fietsen.Oh.![]()
geen Europees voetbal gaan ze nooit doen, de kip met de gouden eieren slachtenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor helemaal annuleren en dan maar geen Europese competities volgend seizoen.
Het virus zal toch nog wel een tijdje rond blijven fietsen.![]()
![]()
Wel als er volgend seizoen nog steeds genoeg corona-problemen zijn, en daar lijkt het wel op. Dan is het niet verstandig om teams weer door heel Europa te laten reizen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen Europees voetbal gaan ze nooit doen, de kip met de gouden eieren slachtenOh.![]()
is afwachten maar kan me echt niet voorstellen dat er wel nationaal maar niet internationaal gevoetbald gaat worden in Europaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er volgend seizoen nog steeds genoeg corona-problemen zijn, en daar lijkt het wel op. Dan is het niet verstandig om teams weer door heel Europa te laten reizen.![]()
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:03:05🚩So as it stands Euro 2020 postponed to summer 2021.
🚩Leagues to be completed over summer if they can be (guided by the virus as much as anything)
🚩2 working groups set up: one for calendar, other to discuss financial implications.
🚩UEFA confirmation expected afternoon. reageer retweet![]()
Al met al gewoon een kutseizoen uiteindelijk. En dan volgend jaar helemaal ruk met de enorme leegloop en de beperkte voorbereidingstijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]ik kan er ook niks aan doen, het zal zeker niet de geschiedenis ingaan als het mooiste kampioenschap ooit maar het is (voorlopig) niet anders.
![]()
Nu zonder EK is het min of meer hetzelfde, competities moeten voor eind juni klaar zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al met al gewoon een kutseizoen uiteindelijk. En dan volgend jaar helemaal ruk met de enorme leegloop en de beperkte voorbereidingstijd.![]()
Hopelijk mag Ziyech blijven.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
we krijgen beide nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef Class het volgende:
Had liever een EK gehad dan afmaken vd competitie![]()
Ik vermoed ook dat de grote evenementen dit jaar allemaal wel zullen worden afgelast. Hoe ze dat met voetbal gaan doen geen idee, maar verwacht niet dat we eind dit jaar nog met z’n alleen thuis zitten en werken hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er volgend seizoen nog steeds genoeg corona-problemen zijn, en daar lijkt het wel op. Dan is het niet verstandig om teams weer door heel Europa te laten reizen.![]()
Is Neres al fit of wat.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Tja, als Sjaak het zegt zal het wel zo zijnquote:Swart ziet één oplossing bij gestaakte Eredivisie: "Ajax kampioen"
7:52 – Ajax-icoon Sjaak Swart vindt dat als er daadwerkelijk niet meer gevoetbald kan worden in de Eredivisie dit seizoen, dat de huidige stand de meest eerlijke eindstand is van het seizoen. In dat scenario zou Ajax de kampioensschaal krijgen, omdat ze AZ onder hun houden op doelsaldo.
Dat vertelt hij tegenover het Algemeen Dagblad. "Als ik het allemaal zo beluister, kan het nog een tijdje duren, en gaat dat dan niet lukken. Dan is het meest eerlijke dat de huidige stand de eindstand is. En Ajax dus kampioen", beredeneert Swart in de ochtendkrant over de huidige Eredivisie.
Veel andere opties ziet hij simpelweg niet. "Bovenin en onderin kunnen andere clubs de consequenties niet leuk vinden, maar dan hadden ze maar eerder goed moeten presteren. Het seizoen schrappen, dat is pas oneerlijk. Denk eens aan Liverpool. Die zijn gewoon bijna kampioen. Na al die jaren. Dan kan je toch niet zeggen 'streep door dit seizoen'?'', vraagt hij zich hardop af.![]()
![]()
inderdaad zo lang kan het niet duren maar zie ze de competitie niet af maken voor eind juniquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat de grote evenementen dit jaar allemaal wel zullen worden afgelast. Hoe ze dat met voetbal gaan doen geen idee, maar verwacht niet dat we eind dit jaar nog met z’n alleen thuis zitten en werken hoor.![]()
Het seizoen afmaken in twee playoffs met 16 clubs (kwalificatie Europa en degradatie), steeds één wedstrijd. Club die hoger staat speelt thuis.
Beslissingswedstrijd Ajax-AZ voor het kampioenschap.
Nog 8/9 speelronden inhalen wordt gewoon heel lastig.![]()
Twee wedstrijden per week, ben je zo klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:53 schreef PicoMMP het volgende:
Het seizoen afmaken in twee playoffs met 16 clubs (kwalificatie Europa en degradatie), steeds één wedstrijd. Club die hoger staat speelt thuis.
Dan kom je ook op 7 rondes uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:53 schreef PicoMMP het volgende:
kan toch niet, zijn geen reglementen voorquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:53 schreef PicoMMP het volgende:
Dat lijkt me ook niet inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad zo lang kan het niet duren maar zie ze de competitie niet af maken voor eind juni![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor, dit kampioenschap is 0,0 waard. Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lekker toch? Over vijf jaar kijkt men alleen nog naar het aantal schalen, niet de manier waarop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor, dit kampioenschap is 0,0 waard. Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor, dit kampioenschap is 0,0 waard. Al verheug ik mij stiekem wel een beetje op de schuimbekkende reacties uit de rest van het land..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Sjaak
Sjaak Swart: Ajax kampioen, had de rest maar beter moeten presteren
https://www.ad.nl/nederla(...)-presteren~af0e7bf8/Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
hele jaar bovenaan gestaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:51 schreef RipCity het volgende:
Sjaak
Sjaak Swart: Ajax kampioen, had de rest maar beter moeten presteren
https://www.ad.nl/nederla(...)-presteren~af0e7bf8/![]()
![]()
Hoezo?quote:
Speelronde 1: 8 teams tegen elkaar
Speelronde 2: 4 teams tegen elkaar
Speelronde 3: 2 teams tegen elkaar![]()
Oh een KO systeem, ik dacht een playoff met kleinere poules. Belgische systeem waar bijv de huidige punten worden gehalveerd of in stand worden gehouden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoezo?
Speelronde 1: 8 teams tegen elkaar
Speelronde 2: 4 teams tegen elkaar
Speelronde 3: 2 teams tegen elkaar
Hoe wil je dat dan doen bij de degradatie?
De verliezer stroomt door?![]()
Nee, gewoon KO. Net als op een EK/WK.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh een KO systeem, ik dacht een playoff met kleinere poules. Belgische systeem waar bijv de huidige punten worden gehalveerd of in stand worden gehouden.
Hoe wil je dat dan doen bij de degradatie?
De verliezer stroomt door?
Degradatie is eigenlijk wel een dingetje. Maar anders maar geen degradant.![]()
Dit is mooi plan op de achterkant van een bierviltje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewoon KO. Net als op een EK/WK.
Degradatie is eigenlijk wel een dingetje. Maar anders maar geen degradant.
Snap nog steeds niet hoe dit eerlijker is dan de eindstand aanhouden.
Verder hebben ze de tijd tot 30 juni. Hoewel er een redelijke kans is dat het voetbal dan nog steeds niet door kan gaan, zal een playoffs systeem niet opeens veel meer kans van slagen hebben. Geeft je net 2 weken meer speling.![]()
Ik heb er ook verder geen onderzoek naar gedaan of zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is mooi plan op de achterkant van een bierviltje.
Snap nog steeds niet hoe dit eerlijker is dan de eindstand aanhouden.
Verder hebben ze de tijd tot 30 juni. Hoewel er een redelijke kans is dat het voetbal dan nog steeds niet door kan gaan, zal een playoffs systeem niet opeens veel meer kans van slagen hebben. Geeft je net 2 weken meer speling.
Huidige stand vind ik eigenlijk ook niet heel eerlijk. Laat ze het bij de KNVB en de UEFA maar uitzoeken hoe en wat.![]()
eerlijk wordt het nooit als je niet gewoon het hele restant met publiek uitspeelt, ik denk niet dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb er ook verder geen onderzoek naar gedaan of zo
Huidige stand vind ik eigenlijk ook niet heel eerlijk. Laat ze het bij de KNVB en de UEFA maar uitzoeken hoe en wat.![]()
De club die bovenaan staat als de competitie ten einde is, is kampioen. Waarom er van alles verzonnen wordt om dat te veranderen gaat mij compleet te buiten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
De club die bovenaan staat als de competitie ten einde is, is kampioen. Waarom er van alles verzonnen wordt om dat te veranderen gaat mij compleet te buiten.
Wat een hoop geouwehoer. Als de huidige eindstand niet het meest eerlijk zou zijn, waarom dan wel na 34 speelronden?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Omdat niet iedereen tegen dezelfde tegenstander heeft gespeeld zullen er mensen zijn die zeggen dat het oneerlijk is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
QFT
Wat een hoop geouwehoer. Als de huidige eindstand niet het meest eerlijk zou zijn, waarom dan wel na 34 speelronden?
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik het er niet mee eens ben hoor, de meest eerlijke oplossing is gewoon de huidige stand als eindstand gebruiken. Een andere oplossing, mits er niet meer gevoetbald gaat worden, is er gewoon niet volgens mij.![]()
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Travok het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen tegen dezelfde tegenstander heeft gespeeld zullen er mensen zijn die zeggen dat het oneerlijk is.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik het er niet mee eens ben hoor, de meest eerlijke oplossing is gewoon de huidige stand als eindstand gebruiken. Een andere oplossing, mits er niet meer gevoetbald gaat worden, is er gewoon niet volgens mij.![]()
quote:Statistiekenbureau rekent voor: Ajax met gemak kampioen
Het is nog maar de vraag of en hoe de voetbalcompetities in Europa worden afgemaakt. Statistiekenbureau Gracenote maakte op basis van hun database met ongekend veel gegevens al wel een prognose voor de eindstanden in Europa. Hun voorspelling: Ajax wordt met zes punten verschil kampioen.
https://www.ad.nl/nederla(...)k-kampioen~ab972c3b/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Omdat mensen tegen Ajax zijn. Als AZ nu bovenaan stond zou iedereen het prima vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
De club die bovenaan staat als de competitie ten einde is, is kampioen. Waarom er van alles verzonnen wordt om dat te veranderen gaat mij compleet te buiten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieppiep...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat mensen tegen Ajax zijn. Als AZ nu bovenaan stond zou iedereen het prima vinden.![]()
Het is gewoon het meest eerlijke besluit, ongeacht wie bovenaan staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat mensen tegen Ajax zijn. Als AZ nu bovenaan stond zou iedereen het prima vinden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echter kan er nog tot de zomer gespeeld worden, dus wellicht wordt het nog uitgespeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is gewoon het meest eerlijke besluit, ongeacht wie bovenaan staat.![]()
Dat is precies wat geroepen gaat worden als Ajax straks de titel krijgtquote:
Jij denkt dat deze corona crisis voor september minder heftig is dan nu?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echter kan er nog tot de zomer gespeeld worden, dus wellicht wordt het nog uitgespeeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat niet, maar misschien gewoon in lege stadions of zo. Denk dat de KNVB dit ook af wil krijgen als het kan. Op zich is het risico niet heel hoog als er keer 100 man op en rond het veld staat. Denk dat het op tv toch wel goed bekeken wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt dat deze corona crisis voor september minder heftig is dan nu?![]()
De KNVB heeft niets te willen, de regering bepaalt dit en de kans is heel klein dat ze deze wedstrijden door zullen laten gaan terwijl andere evenementen, toernooien, etc. aan de lopende band worden afgelast.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat niet, maar misschien gewoon in lege stadions of zo. Denk dat de KNVB dit ook af wil krijgen als het kan. Op zich is het risico niet heel hoog als er keer 100 man op en rond het veld staat. Denk dat het op tv toch wel goed bekeken wordt.
In de politiek is niemand die een 'klein' risico wilt nemen omdat voetbal, er worden al genoeg kleine risico's genomen door bijvoorbeeld de supermarkten open te laten en dat is uiteraard veel belangrijker nu.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het niet wordt afgespeeld worden jullie natuurlijk geen kampioen, dat zou natuurlijk heel onredelijk zijn.
Wel krijgen jullie het CL ticket[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het niet wordt afgespeeld worden jullie natuurlijk geen kampioen, dat zou natuurlijk heel onredelijk zijn.
Wel krijgen jullie het CL ticket
De competitie is niet afgemaakt, het zou competitievervalsing zijn om een kampioen uit te roepen. En dat vind ik ook in Engeland en ik ben, als het op Engels voetbal aankomt, echt wel voor Liverpool. Voor hen is het ontzettend sneu (omdat zij eigenlijk wel 'zeker' kampioen waren/zijn), maar als het niet afgemaakt kan worden moet er helaas een streep door en is het alleen de vraag hoe de verdeling van Europese tickets zal geschieden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat is niet wat de uefa zegtquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel krijgen jullie het CL ticket![]()
Wat stelt de UEFA?quote:
Wie bovenaan staat is kampioen? Ben ik het dan niet mee eens, maar ja, daar heb ik niet zoveel over te zeggen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het blijft altijd een kut beslissing maar of je nou een club kampioen maakt of gewoon de stand aanhoudt voor kwalificatie Europees voetbal is niet zo'n groot verschilquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat stelt de UEFA?
Wie bovenaan staat is kampioen? Ben ik het dan niet mee eens, maar ja, daar heb ik niet zoveel over te zeggen.![]()
voorlopig zal alles worden gezet op volledig uitspelen, dat is natuurlijk het beste.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat stelt de UEFA?
Wie bovenaan staat is kampioen? Ben ik het dan niet mee eens, maar ja, daar heb ik niet zoveel over te zeggen.
ook als je daarmee competitievervalsing hebt omdat je sommige thuiswedstrijden zonder publiek zal hebben.![]()
Tsja, dat vind ik wel redelijker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:43 schreef Adames het volgende:
[..]
voorlopig zal alles worden gezet op volledig uitspelen, dat is natuurlijk het beste.
ook als je daarmee competitievervalsing hebt omdat je sommige thuiswedstrijden zonder publiek zal hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
tuurlijk, maar dan moet het wel kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik wel redelijker.
zal me verder ook iets minder uitmaken
ik maak me meer druk wat er nog over blijft van het festivalseizoen![]()
Lekker belangrijk wat jij redelijk vindtquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik wel redelijker.
Als een andere club bovenaan had gestaan waren de meningen van kakkies en lampjes flink anders geweest.
Genieten dit
[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 19-03-2020 10:35:28 ]Cuz I'm Mr. Brightside![]()
die van sjaak niet, die is altijd objectiefquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij redelijk vindt
Als een andere club bovenaan had gestaan waren de meningen van kakkies en lampjes flink anders geweest.
Geheugen dit![]()
En als het echt niet past, dan liever afmaken tot iedereen in ronde 28 is of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:44 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan moet het wel kunnen
zal me verder ook iets minder uitmaken
ik maak me meer druk wat er nog over blijft van het festivalseizoen![]()
dat maakt natuurlijk geen reet uit, als ze het niet af kunnen maken zullen ze niet herstartenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als het echt niet past, dan liever afmaken tot iedereen in ronde 28 is of zo.![]()
Sommige hebben de hoop dat Ajax dan niet meer bovenaan staat, dus dan is het niet erg als die club dan kampioen wordtquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt natuurlijk geen reet uit, als ze het niet af kunnen maken zullen ze niet herstarten
en dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als het echt niet past, dan liever afmaken tot iedereen in ronde 28 is of zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: