Er valt niets uit te denken want ER IS GENOEGquote:Op zondag 15 maart 2020 11:12 schreef Kiid het volgende:
Dat bedoel ik dus met uitdenken van de situatie
Uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:Op zondag 15 maart 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik ben bang dat ik binnenkort te overlijden kom
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik ben bang dat ik binnenkort te overlijden kom
Kijk je nooit naar datum dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb vla gegeten die al bijna 3 weken over datum was. Had het nog in m'n koelkast staan omdat ik over tht dingen pas weg gooi als ik vuilnis buiten zet. Maar steeds vergeten.
En vrijdag had ik nieuwe gekocht en dit gister opgegeten. Zie ik dat ik de verkeerde op heb
Smaakte wel normaal
nee je krijgt nu coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
Maar zijn nu 30 uur verder en smaakte normaal. Dan zal het wel goedkomen toch
Ja, dan kan je toch ook naar datum kijken als je 2 pakken in je koelkast ziet staanquote:
Echt waardeloos he, man manquote:
De nieuwe lag verstopt. Zag die net liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan kan je toch ook naar datum kijken als je 2 pakken in je koelkast ziet staan
Volgens mij kan je zoiets beter hebben als je weleens vaker dingen over de datum hebt gegeten. Ik zou bij de gedachte alleen al ziek worden aangezien ik echt heel ocd ben met THT-datums checkenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De nieuwe lag verstopt. Zag die net liggen
Ik eet ook wel eens bewust dingen die een paar dagen over tht zijn. Deze was alleen niet de bedoelingquote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zoiets beter hebben als je weleens vaker dingen over de datum hebt gegeten. Ik zou bij de gedachte alleen al ziek worden aangezien ik echt heel ocd ben met THT-datums checken
Ik vraag het me ook af.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, denk dat ik een tijdje niet mag werken.
Ben benieuwd wat de school wil dat we dan doen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wat de school wil dat we dan doen.
Je zou Trollies advies kunnen volgenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja, daarna lekker drie uur aan mijn pik liggen trekken, genieten
Waar werkte jij ook alweer?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.
Nu hangt jouw sector nog aan het overheidsinfuus. Bij mij gaat het echt banen kosten
Lekker man. Kijken of ik hem een cm langer kan trekken.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Je zou Trollies advies kunnen volgen
Ik vermoed dat de overheid wel wat subsidie hier en daar gaat geven.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.
Nu hangt jouw sector nog aan het overheidsinfuus. Bij mij gaat het echt banen kosten
Maakt het natuurlijk nooit goedquote:Op zondag 15 maart 2020 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de overheid wel wat subsidie hier en daar gaat geven.
Krijg mail overigens dat ik gewoon op school verwacht wordt.quote:
Kinderen van ouders met vitale beroepen blijven ook gewoon nog naar school gaan toch? Geen idee hoe ze dat gaan doen dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg mail overigens dat ik gewoon op school verwacht wordt.
Lol.
Ik zie het morgen allemaal wel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen van ouders met vitale beroepen blijven ook gewoon nog naar school gaan toch? Geen idee hoe ze dat gaan doen dan.
Nja buiten dat vind ik het wel noodzakelijke maatregel verderquote:Op zondag 15 maart 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het morgen allemaal wel hoor.
Is nu nog zo veel onduidelijk, ook bij het management.
was opvang beschikbaar voor kinderen als ik me niet vergisquote:Op zondag 15 maart 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen van ouders met vitale beroepen blijven ook gewoon nog naar school gaan toch? Geen idee hoe ze dat gaan doen dan.
Ja maar dat was geloof ik maar tot 12 jaar, voor lagere school dusquote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was opvang beschikbaar voor kinderen als ik me niet vergis
pubers kun je toch wel alleen thuis laten hoop ik lolquote:Op zondag 15 maart 2020 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat was geloof ik maar tot 12 jaar, voor lagere school dus
Ja lijkt mij ook maar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pubers kun je toch wel alleen thuis laten hoop ik lol
Geen vast contract hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.
Wordt tijd dat mensen die nu na 2 waarschuwingen nog aan het hamsteren zijn aangepakt worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Al het vers was weggehamsterd, maar aan de magnetronmaaltijden zijn ze niet gekomen
Juist die waarschuwingen zorgen ervoor dat mensen gaan hamsteren. Ben ervan overtuigd dat mijn wijk niet zou gaan hamsteren als premier Rutte het niet zo nadrukkelijk op tv had gezegdquote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd dat mensen die nu na 2 waarschuwingen nog aan het hamsteren zijn aangepakt worden.
Kunnen we daar niet meteen wat kampen voor bouwen? Het is nu toch al een chaos.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd dat mensen die nu na 2 waarschuwingen nog aan het hamsteren zijn aangepakt worden.
Dit is wel waarquote:Op zondag 15 maart 2020 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Juist die waarschuwingen zorgen ervoor dat mensen gaan hamsteren. Ben ervan overtuigd dat mijn wijk niet zou gaan hamsteren als premier Rutte het niet zo nadrukkelijk op tv had gezegd
Weet ik niet. Vind dat wel iets te makkelijk. Al is het tergend te zien hoe tegendraads onze bevolking is. Neem eens een voorbeeld aan die Japanners bijv. Gewoon doen wat je regering je opdraagt en je bek houden. Die hebben het goed onder controlequote:Op zondag 15 maart 2020 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Juist die waarschuwingen zorgen ervoor dat mensen gaan hamsteren. Ben ervan overtuigd dat mijn wijk niet zou gaan hamsteren als premier Rutte het niet zo nadrukkelijk op tv had gezegd
Ja maar dat is een cultuurverschil, en in normale gevallen vind ik de Nederlandse mentaliteit dan weer beter dan dat enge Aziatische collectief.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vind dat wel iets te makkelijk. Al is het tergend te zien hoe tegendraads onze bevolking is. Neem eens een voorbeeld aan die Japanners bijv. Gewoon doen wat je regering je opdraagt en je bek houden. Die hebben het goed onder controle
Wel mee eens hoor. Maar in dit soort gevallen valt het gewoon echt op. Op fok ook al die figuren die alleen maar een complot zien van overheidsdiensten. Jezus in welke wereld denk je te levenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een cultuurverschil, en in normale gevallen vind ik de Nederlandse mentaliteit dan weer beter dan dat enge Aziatische collectief.
Daar komt ook flink wat repressie bij kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een cultuurverschil, en in normale gevallen vind ik de Nederlandse mentaliteit dan weer beter dan dat enge Aziatische collectief.
Ja dat is mensonterend dom. Net als mensen die roepen dat het alleen maar pure paniekzaaierij is, ja hoor landen vernietigen hun hele economie voor de lol.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor. Maar in dit soort gevallen valt het gewoon echt op. Op fok ook al die figuren die alleen maar een complot zien van overheidsdiensten. Jezus in welke wereld denk je te leven
Uitzendbranche komt helemaal stil te liggen nuquote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef Kiid het volgende:
Al die wildgroei bv'tjes naar de klote
Maakt mijn werk zometeen ook weer wat makkelijk nu er meer personeel beschikbaar komt
Wereld gewoon zien brandenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag iemand op fok onironisch posten dat ze jammer vond dat het hier geen China was. Want China ging er pas echt goed mee om.
In wat voor parallel universum ben ik beland joh
Misschien kunnen we in Nederland ook dierenmarkten invoeren waar we vleermuis kunnen etenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Sommige mensen willen de
[..]
Wereld gewoon zien branden
Dat soort exotische dommigheden komen vanzelf met de massaimmigratiequote:Op zondag 15 maart 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in Nederland ook dierenmarkten invoeren waar we vleermuis kunnen eten
Laten we beginnen met hamsters.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in Nederland ook dierenmarkten invoeren waar we vleermuis kunnen eten
Vraag me wel af of er nu serieuze veranderingen komen in het eetgedrag van Chinezen. Zal toch wel iets moeten veranderen. Na sars nu coronaquote:
Hoelang zullen bezorgdiensten nog actief blijven?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, scheermesjes besteld, wat korte comfy broeken besteld.
Denk nog een spijkerbroek en een nette broek.
Misschien moeten we daar maar kroketten en frikandellen introduceren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af of er nu serieuze veranderingen komen in het eetgedrag van Chinezen. Zal toch wel iets moeten veranderen. Na sars nu corona
Lekker hoor, delletjequote:Op zondag 15 maart 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar maar kroketten en frikandellen introduceren.
Zou die vega-frikandellen van Mora weleens willen proberenquote:
Niks, alsof het hun iets boeit.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af of er nu serieuze veranderingen komen in het eetgedrag van Chinezen. Zal toch wel iets moeten veranderen. Na sars nu corona
Denk dat het geen risicoberoep is. Grotendeels ben je alleen. Weinig contact.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zullen bezorgdiensten nog actief blijven?
Want anders kan ik mijn boekenreeks niet eens afmaken.
Ik werk gelukkig ook niet in de uitzendbranchequote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitzendbranche komt helemaal stil te liggen nu
Ja ze kunnen het wel gewoon voor de deur afleveren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het geen risicoberoep is. Grotendeels ben je alleen. Weinig contact.
Welke reeks lees je?
Daar begin ik niet aan, gewoon vlees.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou die vega-frikandellen van Mora weleens willen proberen
Gewoon even aanbellen en weglopen natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het wel gewoon voor de deur afleveren.
Wheel of Time, moet nog vier boeken kopen hierna.
14, ben nu bezig in boek 8 (bijna uit).quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen en weglopen natuurlijk.
Ah, dat zijn er 12 ofzo toch?
Heb er ergens een paar liggen dacht ik.
Jij zal je Burger King bezoekjes voortaan uit moeten stellen maat. Of bezorgen ze nog wel?quote:
Goede vraag. Ik denk dat de dönertent hier wel open blijft, fungeert immers ook als bakker. Vitale voedselvoorziening denk ik zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zal je Burger King bezoekjes voortaan uit moeten stellen maat. Of bezorgen ze nog wel?
Maccie was ook al dicht ripquote:Op maandag 16 maart 2020 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat de dönertent hier wel open blijft, fungeert immers ook als bakker. Vitale voedselvoorziening denk ik zo.
Agh, de hele BK gewoonte was gekoppeld aan bier klappen in het centrum en dat zit er nu ook niet in, dus jaquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, de hele BK gewoonte was gekoppeld aan bier klappen in het centrum en dat zit er nu ook niet in, dus ja
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wie weet ga je dankzij corona nog de gezonde kant op qua avondeten
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Al het vers was weggehamsterd, maar aan de magnetronmaaltijden zijn ze niet gekomen
Welke maaltijd?quote:
Zit daar uberhaupt groenten in?quote:
Olivia Cooke is wel een schatje jaquote:Op maandag 16 maart 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Ready Player One gezien.
Best een aardig filmpje, tot het einde waar alles hopeloos cliché moest worden. Wel leuk dat mijn crush uit Bates Motel erin zat
Einde bericht.
Ja de verwijzingen naar popcultuur was wel goed gemaakt en de sfeer in die VR-wereld wel tof. Had wel zin om daar ook in te chillenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Olivia Cooke is wel een schatje jaMaar sowieso wel vet concept he?
die jaquote:Op maandag 16 maart 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze? Nja oke 13 procent preiToch 58 gram groenten
Zit nooit zoveel vlees inquote:Op maandag 16 maart 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze? Nja oke 13 procent preiToch 58 gram groenten
Vond vooral die race erg tof. En dat je gewoon de rol van je favoriete film personages kan overnemen zoals ze bij The Shining deden. Dat zou in het echt wel echt rete-vet zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de verwijzingen naar popcultuur was wel goed gemaakt en de sfeer in die VR-wereld wel tof. Had wel zin om daar ook in te chillengoede regie uiteraard ook van Spielberg.
Verhaal was wel vrij standaard helaas, alsof ik dat al 4045x gezien heb
Lijkt wel stuk gevulder dan normaal het geval jaquote:
Ja ik zou dan meteen naar Hogwarts gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond vooral die race erg tof. En dat je gewoon de rol van je favoriete film personages kan overnemen zoals ze bij The Shining deden. Dat zou in het echt wel echt rete-vet zijn
Zeker. In het boek gaat hij ook in VR naar school. Aangezien je daar gewoon in een college-zaal ruimte hebt voor duizenden leerlingen. Liggen ze zijn spullen ook in een virtueel kluisjequote:Op maandag 16 maart 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou dan meteen naar Hogwarts gaan
Lekker bezig, ik wilde nog de schijn van productiviteit hoog houdenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al bijna net zoveel films gezien in 2020 tot nu toe als in heel 2019.
Genot.
Ik vind het lastig om mezelf te zien als productiemiddel.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker bezig, ik wilde nog de schijn van productiviteit hoog houden
Oh is het gebaseerd op een boek.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. In het boek gaat hij ook in VR naar school. Aangezien je daar gewoon in een college-zaal ruimte hebt voor duizenden leerlingen. Liggen ze zijn spullen ook in een virtueel kluisje
Ja dat zou echt ideaal zijn. En als zoiets zo grootschalig is kan je ook in VR-wereld gewoon werk hebben aangezien je daar bepaalde dingen nodig hebtquote:Op maandag 16 maart 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om mezelf te zien als productiemiddel.
[..]
Oh is het gebaseerd op een boek.
Maarja dan zou je toch bijna niet meer in de echte wereld willen chillenwat een uitkomst zou het nu wel zijn met corona.
Hoe zou jouw avatar eruit zien in die wereld?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zou echt ideaal zijn. En als zoiets zo grootschalig is kan je ook in VR-wereld gewoon werk hebben aangezien je daar bepaalde dingen nodig hebt
Hmm. Goeie vraag. Misschien als Dobbyquote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jouw avatar eruit zien in die wereld?
Ik als Voldemort dan lol (wel de boek-versie, niet de lame Ralph Fiennes versie)quote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Goeie vraag. Misschien als Dobby
Ja dit was iets te nerderig denk ikquote:
Ik zou als mevrouw Norks gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Goeie vraag. Misschien als Dobby
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Uhlg geen zin om te werken morgen, gaat lange dag worden ben ik bang
En wil eigenlijk ook niet echt meer dagelijks in de trein zittenMaar ja, geen alternatief helaas
Je bent wel kwetsbaarder als kleine ava. Gaat veel geld in zittenquote:
CBR hequote:
Rij-examinatorquote:
Ach in Flodder gaf ook iemand rijlessen die niet eens kon autorijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Nee, dat zou niet best zijn zonder rijbewijs![]()
Werk op afdeling rijvaardigheid klantenservice
Theorie en praktijk exaens ja, en rijtesten, andere cursussen en shit allemaal afgelast inderdaad. Rijlessen gaan via een rijschool he, dus die mogen dat zelf bepalen maar erg verstandig lijkt me dat nietquote:Op maandag 16 maart 2020 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle lessen en examens waren afgelast hoorde ik vandaag op de radio?
Niet als je gewoon goede argumenten hebt en er nog een hoopvolle draai aan weet te geven.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me zo matig voelen om iemand te laten zakken:@
Ik ook wel ja. Zeker als je zoveel geld en tijd erin hebt gestoken. Vooral die praktijk-examens zijn echt loeiduurquote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me zo matig voelen om iemand te laten zakken:@
Drie keer over je theorie doen is ook geen feestje.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Zeker als je zoveel geld en tijd erin hebt gestoken. Vooral die praktijk-examens zijn echt loeiduur
Oh je komt ze weleens tegen die al voor hun 15de keer opgaan hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drie keer over je theorie doen is ook geen feestje.
Een dure grap ja, rijbewijs halen. 2 keer gezakt hier, en 85 lessenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Zeker als je zoveel geld en tijd erin hebt gestoken. Vooral die praktijk-examens zijn echt loeiduur
Ja die gedachte kreeg ik nadat ik drie weken mijn rijbewijs had.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Persoonlijk zou ik dan zoiets hebben, ik pak de trein wel, naar de hel met mijn rijbewijs
85 lessen is ook wel echt veel. Zelfs met 2 per week ben je dan nog een jaar bezig zowatquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
Het ging ineens wel een stuk beter toen ik een goede bril had laten aanmeten
Bij de derde keer dat ik slaagde kwam omdat ik naast een leuk meisje zat.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je komt ze weleens tegen die al voor hun 15de keer opgaan hoor.
Niet subtiel aan haar gevraagd of ze op je pook wilde zitten?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de derde keer dat ik slaagde kwam omdat ik naast een leuk meisje zat.
Daarna helaas nooit meer gezien.
Bijna 2 jaar, want af en toe gaf ik het op, af en toe was gewoon het geld op.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
85 lessen is ook wel echt veel. Zelfs met 2 per week ben je dan nog een jaar bezig zowat
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet subtiel aan haar gevraagd of ze op je pook wilde zitten?
Ik en subtielquote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet subtiel aan haar gevraagd of ze op je pook wilde zitten?
Dat moet je ook helemaal niet willen als je in Amsterdam woont en student bentquote:Op maandag 16 maart 2020 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben nog steeds te schijterig voor een rijbewijs
Als je daar leert rijden, durf je meteen overal te rijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet willen als je in Amsterdam woont en student bent
Dat wel ja. Maar als je daar een auto hebt kun je hem amper fatsoenlijk gebruikenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je daar leert rijden, durf je meteen overal te rijden.
waarheidquote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet willen als je in Amsterdam woont en student bent
Het leven is een tranendal.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
m'n opa en oma hebben dus een huis zo'n beetje helemaal afbetaald, ze zijn nu op de leeftijd dat zo'n huis niet echt meer praktisch is, kwam ik er dus achter dat je over zo'n huis gewoon 1/3e erfbelasting over moet betalen van de waarde van het huis...
Tijd voor het verzorgingstehuis dan maar?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
m'n opa en oma hebben dus een huis zo'n beetje helemaal afbetaald, ze zijn nu op de leeftijd dat zo'n huis niet echt meer praktisch is, kwam ik er dus achter dat je over zo'n huis gewoon 1/3e erfbelasting over moet betalen van de waarde van het huis...
Ja, dat sowieso, maar had het mooi gevonden als dit huis in de familie bleefquote:Op maandag 16 maart 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor het verzorgingstehuis dan maar?
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar had het mooi gevonden als dit huis in de familie bleef
Uiteraard. Moet toch ergens terecht over een aantal jaar als ik vrouw en kinderen heb en Amsterdam is nou niet echt een kindvriendelijke plek ofzo.quote:
Ja, dat probleem heeft iedereen Naatmans en de meeste moeten toch zelf geld bij elkaar sprokkelen en een huis kopenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Moet toch ergens terecht over een aantal jaar als ik vrouw en kinderen heb en Amsterdam is nou niet echt een kindvriendelijke plek ofzo.
Zat te denken aan een constructie waarbij we het huis eerst voor een tijd verhuren om er vervolgens zelf in te komen wonenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heeft iedereen Naatmans en de meeste moeten toch zelf geld bij elkaar sprokkelen en een huis kopen
huur een vvd'er in, die weten waar de mazen in de wet zich bevindenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een constructie waarbij we het huis eerst voor een tijd verhuren om er vervolgens zelf in te komen wonen
Zou je zusje daar ook niet aanspraak op willen dan? En andere nichtjes/neefjes?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een constructie waarbij we het huis eerst voor een tijd verhuren om er vervolgens zelf in te komen wonen
Recht van de oudste kleinzoon geldt denk ik wel een beetje en ik zou het op zich best wel een goed plan vinden om samen met m'n zusje daar te wonen, groot genoeg daarvoor, mijn neefjes en nichtjes van die kant komen pas net kijken op de middelbare school dus dat speelt nog niet helemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je zusje daar ook niet aanspraak op willen dan? En andere nichtjes/neefjes?
hoef ik niet in te huren, ik ken er gewoon eentjequote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
huur een vvd'er in, die weten waar de mazen in de wet zich bevinden
Zou zij dat ook willen dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Recht van de oudste kleinzoon geldt denk ik wel een beetje en ik zou het op zich best wel een goed plan vinden om samen met m'n zusje daar te wonen, groot genoeg daarvoor,
Nouja, op dit moment woont ze samen met nichtje van de andere kant, dus die zit prima onder de pannen atm.quote:
wel 1,5 meter afstand houden hehquote:Op maandag 16 maart 2020 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
morgen lekker weertje dus chillen in de park
fuck opa Henk en Ingrid bedoel jequote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
fuck de overheid ik doe wat ik wil
Allemaal mensen hier die niet werken denk ikquote:
Denk dat het voor mij na vandaag ook wel stopt.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal mensen hier die niet werken denk ik
Thuiswerken geen optie?quote:Op maandag 16 maart 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij na vandaag ook wel stopt.
Ja okequote:Op maandag 16 maart 2020 05:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, buitenshuis bedoel ik
Alhoewel ik wel zin heb om de boel op te knappen. Misschien dat ik dat maar eens ga oppakken deze week.quote:
Daar zal je nu wel meer tijd voor hebbenquote:Op maandag 16 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel zin heb om de boel op te knappen. Misschien dat ik dat maar eens ga oppakken deze week.
Zekers.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zal je nu wel meer tijd voor hebben
Kan je kind meehelpenquote:
Wat ga je anders drie weken ermee doenquote:
Bezemkast.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je anders drie weken ermee doen
Prima oplossingquote:
Thuiswerken. Al m'n afspraken zijn omgezet naar telefonisch. En dan tussendoor m'n kind zien te vermakenquote:
Dat wordt pittig zat tussen het telefoneren door.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thuiswerken. Al m'n afspraken zijn omgezet naar telefonisch. En dan tussendoor m'n kind zien te vermaken
Yup.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt pittig zat tussen het telefoneren door.
Werkt in de kinderopvang en die zijn ook de komende weken dicht dacht ikquote:Op maandag 16 maart 2020 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spannende tijden. En moeders de vrouw?
Blijven wel open voor ouders met vitale beroepen, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 05:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkt in de kinderopvang en die zijn ook de komende weken dicht dacht ik
Zoals ik het las blijven de scholen open voor ouders met vitale beroepen. Basisscholen dan hèquote:Op maandag 16 maart 2020 05:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijven wel open voor ouders met vitale beroepen, toch?
Ja ook ja. Kdv's worden samengevoegdquote:Op maandag 16 maart 2020 05:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals ik het las blijven de scholen open voor ouders met vitale beroepen. Basisscholen dan hè
Niet dat het op het moment uit maakt want ze is verkouden dus mocht toch niet op werk verschijnenquote:Op maandag 16 maart 2020 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook ja. Kdv's worden samengevoegd
Nee beter even niet hequote:Op maandag 16 maart 2020 05:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet dat het op het moment uit maakt want ze is verkouden dus mocht toch niet op werk verschijnen
Nope. Baal er wel van dat we vrijdag niet die kleine z'n feestje kunnen vieren met z'n vriendjes nu.quote:
Het is niet anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Baal er wel van dat we vrijdag niet die kleine z'n feestje kunnen vieren met z'n vriendjes nu.
Nee maar hij keek er zo naar uitquote:
Je werkt in het onderwijs toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ben benieuwd hoeveel van mijn collega's er zijn vandaag.
Ja.quote:
Daar gaan ze vandaag bij de school van de kleine van mij ook mee aan de slag. Maar hij zit nog in groep 1 dus krijgt niksquote:Op maandag 16 maart 2020 07:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
We hebben bericht gekregen dat we gewoon verwacht worden op werk, maar dat als je ziekteverschijnselen vertoont, thuis moet blijven. Met de kanttekening dat iedereen zijn of haar eigen beslissing moet nemen adhv hun thuissituatie.
Ik heb veel collega's met jonge kinderen, dus ik kan me voorstellen dat zij thuisblijven.
Er wordt verwacht dat we werken aan iets waardoor leerlingen vanuit thuis hun leer- en maakwerk kunnen doen.
Moet thuis in de blokkenhoek spelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar gaan ze vandaag bij de school van de kleine van mij ook mee aan de slag. Maar hij zit nog in groep 1 dus krijgt niks
Succes vandaag. Mijn vriendin heeft haar eigen KDV. Die verwacht een chaotisch dagje vandaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
We hebben bericht gekregen dat we gewoon verwacht worden op werk, maar dat als je ziekteverschijnselen vertoont, thuis moet blijven. Met de kanttekening dat iedereen zijn of haar eigen beslissing moet nemen adhv hun thuissituatie.
Ik heb veel collega's met jonge kinderen, dus ik kan me voorstellen dat zij thuisblijven.
Er wordt verwacht dat we werken aan iets waardoor leerlingen vanuit thuis hun leer- en maakwerk kunnen doen.
Dank je.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Succes vandaag. Mijn vriendin heeft haar eigen KDV. Die verwacht een chaotisch dagje vandaag.
Klopt. Maar is toch anders dan met anderen om zich heenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet thuis in de blokkenhoek spelen.
Komt omdat je zo knap bent dat iedereen dicht bij je wil zijn.quote:
Nee, hier in huis ook niet.quote:
Herkenbaar. Ook vaak last vanquote:Op maandag 16 maart 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je zo knap bent dat iedereen dicht bij je wil zijn.
En dat gaat nog 3 weken durenquote:
Ben benieuwd.. voor nu is het alleen deze week dicht maar zal vast wel langer worden.quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. voor nu is het alleen deze week dicht maar zal vast wel langer worden.
Neem aan dat als ze deze week dicht gaan dat ze dan tot 6 april wel dicht blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. voor nu is het alleen deze week dicht maar zal vast wel langer worden.
Mooi moment om een keer af te kicken van die troep iddquote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem aan dat als ze deze week dicht gaan dat ze dan tot 6 april wel dicht blijven.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi moment om een keer af te kicken van die troep idd
Welke troep moet ik van afkicken?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi moment om een keer af te kicken van die troep idd
Zal wel een mark up aankomen vrees ikquote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]Denken dat ik afhankelijk ben van de shop.
Denken dat ik dat niet hebquote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Datgene wat je slikt waardoor je denkt kans te maken bij de vrouwen hier
Corona die evolueert in lepra!quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets geks gebeuren..
Dan moet ik maar af gaan vallen zodat ik mijn mond kan gebruiken.quote:
Sickquote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar af gaan vallen zodat ik mijn mond kan gebruiken.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar af gaan vallen zodat ik mijn mond kan gebruiken.
Vroeger kon ik dat.quote:
It ain't gonna suck itself.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger kon ik dat.
[..]
It ain't gonna suck itself.
Het worden zometeen wel dure fapjes aangezien ik het normaliter opvang in toiletpapier.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige probleem dat ik zou hebben is als er geen suiker meer is.
Ben wel behoorlijk suiker verslaafd
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik sta volledig tot je beschikking. Als je tips nodig hebt dan mag je mij altijd dm'en
Ik heb je hulp niet nodig. Echt bij lange na niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft mijn hulp niet te accepteren als je niet wilt
Klasse vriend. Als je maar weet dat ik als een blok achter je sta.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb je hulp niet nodig. Echt bij lange na niet.
Ik heb liever dat je gewoon een eind oprot zodat ik je helemaal niet meer in mijn bijzijn opmerkquote:Op maandag 16 maart 2020 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse vriend. Als je maar weet dat ik als een blok achter je sta.
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je zo knap bent dat iedereen dicht bij je wil zijn.
De kleine zeker?quote:
Doe een beetje vriendelijkquote:Op maandag 16 maart 2020 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon een eind oprot zodat ik je helemaal niet meer in mijn bijzijn opmerk
Aan mij heb je geen concurrentie joh. Wees maar niet bangquote:Op maandag 16 maart 2020 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon een eind oprot zodat ik je helemaal niet meer in mijn bijzijn opmerk
Dudor heeft gewoon een sterke mening en in Nederland heb je de vrijheid deze te delen. Geen stress.quote:
Yup.quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:
Zo raar is het niet om een voorraad aan te leggenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo is hier weer behoorlijk leegStelletje mongolen
Bakkes, waardeloos figuur.quote:
Maar hoeveel voorraad is een mens nodig? Winkel was gisteren weer vol en nu is alles alweer weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo raar is het niet om een voorraad aan te leggen
Hier viel het vanochtend wel mee. Was wel iets leger dan normaal maar niet hele lege schappen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hoeveel voorraad is een mens nodig? Winkel was gisteren weer vol en nu is alles alweer weg.
Er waren hier vooral weinig verse groentes. Maar dat kan ook vanuit de supermarkt zelf zijn, omdat ze denken dat ze minder klanten zullen hebben deze dagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier viel het vanochtend wel mee. Was wel iets leger dan normaal maar niet hele lege schappen.
Hard aan de arbeid?quote:
Oh voor het eerst is hier al het vlees enz ook op nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier viel het vanochtend wel mee. Was wel iets leger dan normaal maar niet hele lege schappen.
Ik heb nog verrassend veel dingen te doenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard aan de arbeid?
Ik heb al een plafond gewit vandaag.
Waarom is dit precies een probleem dan? Dan ga je toch straks nog een keer. Tijd staat altijd aan jouw zijdequote:Op maandag 16 maart 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hoeveel voorraad is een mens nodig? Winkel was gisteren weer vol en nu is alles alweer weg.
hey kiidje hoe ga jij in deze crisisquote:Op maandag 16 maart 2020 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is dit precies een probleem dan? Dan ga je toch straks nog een keer. Tijd staat altijd aan jouw zijde
Het is niet dat jij in het enige vrije uurtje van de dag naar de supermarkt bent gelopen dus wat doe je moeilijkquote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo is hier weer behoorlijk leegStelletje mongolen
Die vind ik niet gruwelijk irritant. Jou wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toon eens diezelfde ruggegraat tegenover vrouwen
Ik hoef tot nu toe alleen maar studiewijzers te maken met filmpjes en powerpoints. Niet meer dan ik anders deed. Krijg vanavond weer bericht over wat er is besloten. Ben benieuwd.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog verrassend veel dingen te doenmaar ga deze week nog wel even laminaat leggen
Gaat als een zonnetjequote:Op maandag 16 maart 2020 14:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
hey kiidje hoe ga jij in deze crisis
Hahaha, bedanktquote:Op maandag 16 maart 2020 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die vind ik niet gruwelijk irritant. Jou wel.
Precies wat je boy zei. Wat dat betreft hebben we veel gemeen met elkaarquote:Op maandag 16 maart 2020 14:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is niet dat jij in het enige vrije uurtje van de dag naar de supermarkt bent gelopen dus wat doe je moeilijk
quote:Op maandag 16 maart 2020 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh voor het eerst is hier al het vlees enz ook op nu.
Ha collegaquote:Op maandag 16 maart 2020 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef tot nu toe alleen maar studiewijzers te maken met filmpjes en powerpoints. Niet meer dan ik anders deed. Krijg vanavond weer bericht over wat er is besloten. Ben benieuwd.
Meant to bequote:Op maandag 16 maart 2020 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies wat je boy zei. Wat dat betreft hebben we veel gemeen met elkaar
Kan jij hem niet meenemen?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef Solotovski het volgende:
Leuk he, die vermoeiende droplul in jullie SC hahahahah
Nou daaaag
Stuur mijn moeder zo langs.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens het is zover. Ik kan thuiswerken
Balen manquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
Dat heeft ook lang geduurdquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat komt ze hier doen dan? Is ze geen risicogroep?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur mijn moeder zo langs.
Koken?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat komt ze hier doen dan? Is ze geen risicogroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |