Op Facebook zag ik zo'n heikneuter boerenfestifal in de buurt heel trots verkondigen dat zij gewoon nog doorgaanquote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Pumpalov het volgende:
1000 op de teller, nog veel meer verborgen en nog geen school gesloten. Ondertussen iedereen lekker blijven winkelen en feesten
Even in m'n elleboog lachen om zoveel domheid.
En die knakker van 50+quote:Op zondag 15 maart 2020 09:57 schreef HulkHeld het volgende:
Zometeen WNL op Zondag ook over corona, minister Wiebus aanwezig dacht ik.
https://www.ad.nl/wonen/e(...)-heel-goed~a15a8c1e/quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het uurloon, of kost ie dat per uur?
Als er minder dan 100 man is, mag dat ookquote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op Facebook zag ik zo'n heikneuter boerenfestifal in de buurt heel trots verkondigen dat zij gewoon nog doorgaan
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Pumpalov het volgende:
1000 op de teller, nog veel meer verborgen en nog geen school gesloten. Ondertussen iedereen lekker blijven winkelen en feesten
Even in m'n elleboog lachen om zoveel domheid.
ik neem aan extern tarief, die bij ons rennen voor minimaal een euro of 120 per uur rond (fijntechniek/chemie)quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het uurloon, of kost ie dat per uur?
en dan testen ze lang niet iedereen, want je komt niet uit een risico gebiedquote:
bij 90 man kan er niet veel gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er minder dan 100 man is, mag dat ook
Klopt..quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.
Ik weet niet of dat minder dan 100 man is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er minder dan 100 man is, mag dat ook
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.
Dat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.
Bij 99 ook niet. Volgens Den Haag.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
bij 90 man kan er niet veel gebeuren.
De regering gaat nu weer een paar dagen schermen met deze 'harde' maatregel, en rustig wachten tot de volgende 'fase' aanbreekt. Het is zo voorspelbaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel gebeuren inderdaad , nog even lekker bij familie op bezoek nu toch zat tijd er voorquote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal thuiswerken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Scrapyard het volgende:
als die scholen dicht gaan mag ik natuurlijk de hele week gewoon naar kantoor komen want ouders met kinderen mogen dan alle thuiswerkdagen.
Gaat zeker weten uit de klauwen lopen in de supermarkten. Spoiler, dat doet het al.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nederland
Poep is aan daar, gaat binnen een week helemaal uit de klauwen lopen.
ondertussen zit Rutte in zn bunker, de rat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
De regering gaat nu weer een paar dagen schermen met deze 'harde' maatregel, en rustig wachten tot de volgende 'fase' aanbreekt. Het is zo voorspelbaar.
Ik vind het wel een beetje ergerlijk dat alle ''leuke'' dingen dan worden gesloten, maar alsof ik op kantoor met minder mensen bij elkaar zit dan in een gemiddeld restaurant?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.
Morgen is het meter maandag in menig studentenkroegquote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
#priceless, als ie het ook krijgtquote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ondertussen zit Rutte in zn bunker, de rat.
Ik moest gelijk denken aan al die horeca medewerkers die de afgelopen twee jaar de stap naar ZZP-er hebben gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nu niet echt 100.000 ZZP'ers/kleine bedrijven failliet?
ooh, wat is het volk ineens opstandig tegen de staat, hoe durven ze!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
ad
10:01
Strafrechtadvocaten willen sluiting van alle rechtbanken en gerechtshoven tot 1 april, meldt de Nederlandse Vereniging van Strafrechtadvocaten (NSVA).
Wat heb ik een hekel aan die jankende collega's die de fucking hele dag zeiken dat hun thuiswerkende collega's zogenaamd niets doen. Maar zelf waarschijnlijk door hun gezeik nog minder doen als hun thuiswerkende collega's.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Scrapyard het volgende:
als die scholen dicht gaan mag ik natuurlijk de hele week gewoon naar kantoor komen want ouders met kinderen mogen dan alle thuiswerkdagen.
Nee, lijkt mij ook niet echt gezellig met dat virus ertussen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij 99 ook niet. Volgens Den Haag.
Toch zou ik er niet heengaan met een fijn gevoel
Dan ben je ook wel kneiterdom als je ZZP´er in de Horeca wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan al die horeca medewerkers die de afgelopen twee jaar de stap naar ZZP-er hebben gemaakt.
Die zitten nu dus mooi onbetaald thuis.
En als je dan in de kreukels ligt te kreperen voor een corona ziekenhuisquote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Als het CBR maar niet dichtgaat want ik wil graag motor rijden tijdens de corona snelwegen.
dat was te verwachten , die backfire gaat hier ook komenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst meer nieuwe gevallen in Beijing dan in Wuhan, vijf tegen vier. Allemaal vanuit het buitenland.
ik las ook in Zuid-Korea weer veel nieuwe gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst meer nieuwe gevallen in Beijing dan in Wuhan, vijf tegen vier. Allemaal vanuit het buitenland.
en fokkende collega's (die niks doen) die klagen over collega's.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan die jankende collega's die de fucking hele dag zeiken dat hun thuiswerkende collega's zogenaamd niets doen. Maar zelf waarschijnlijk door hun gezeik nog minder doen als hun thuiswerkende collega's.![]()
gewoon zeggen, thuis kan bier zuipen onder het werkquote:Op zondag 15 maart 2020 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan die jankende collega's die de fucking hele dag zeiken dat hun thuiswerkende collega's zogenaamd niets doen. Maar zelf waarschijnlijk door hun gezeik nog minder doen als hun thuiswerkende collega's.![]()
Belgen die denken dat onze centrale overheid zal ingrijpen.quote:TURNHOUT (ANP) - Burgemeester Paul van Miert van de Belgische grensgemeente Turnhout roept op tot sluiting van de kroegen in Breda, Eindhoven en Tilburg. Hij vreest dat Belgen uitwijken naar deze drie Noord-Brabantse steden om een biertje te drinken nu België alle restaurants en cafés heeft gesloten vanwege het coronavirus.
"Mensen met weinig burgerzin steken gewoon de grens over om in Nederland dan maar naar een restaurant of café te gaan." Hij vreest voor de gevolgen van dit horecatoerisme. "Het virus muteert en verspreidt zich razendsnel en een Nederlands-Belgische kruisbesmetting kunnen we momenteel missen als kiespijn," aldus Van Miert.
Reden voor de burgemeester een brief te sturen aan burgemeesters John Jorritsma van Eindhoven, Theo Weterings van Tilburg en Paul Depla van Breda. "Mag ik jullie dan ook beleefd vragen als burgervader van een - weliswaar kleine - centrumstad om jullie gewicht als burgemeesters in de schaal te werpen en jullie hogere overheid ervan te overtuigen om ook de Nederlandse richtlijnen en maatregelen in overeenstemming te brengen met die van de zuiderburen."
Door een lijn te trekken, hoopt Van Miert het longvirus aan beide kanten van de grens beter te kunnen bestrijden.
het sadisme zal hoogtij vierenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:06 schreef Toefjes het volgende:
Dit is ook het jaar dat een 1 april grapje blinde paniek kan veroorzaken.
vonden wij al 2 maanden gelden vreemdquote:Op zondag 15 maart 2020 10:06 schreef HulkHeld het volgende:
Wat ik vooral vreemd vind is dat ze de scholen niet sluiten omdat kinderen niet of haast niet vatbaar zijn en het niet kunnen overdragen, terwijl er dan wel wordt gezegd: houd je kinderen weg bij opa en oma..
Blijf maar binnen.quote:
dat is twee weken opgesloten zittenquote:
Stadsgrenzen dicht, iedereen in een auto met Belgisch kenteken verplicht in quarantaine in een tentje op een winderig weiland.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Belgen die denken dat onze centrale overheid zal ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |