Op Facebook zag ik zo'n heikneuter boerenfestifal in de buurt heel trots verkondigen dat zij gewoon nog doorgaanquote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Pumpalov het volgende:
1000 op de teller, nog veel meer verborgen en nog geen school gesloten. Ondertussen iedereen lekker blijven winkelen en feesten
Even in m'n elleboog lachen om zoveel domheid.
En die knakker van 50+quote:Op zondag 15 maart 2020 09:57 schreef HulkHeld het volgende:
Zometeen WNL op Zondag ook over corona, minister Wiebus aanwezig dacht ik.
https://www.ad.nl/wonen/e(...)-heel-goed~a15a8c1e/quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het uurloon, of kost ie dat per uur?
Als er minder dan 100 man is, mag dat ookquote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op Facebook zag ik zo'n heikneuter boerenfestifal in de buurt heel trots verkondigen dat zij gewoon nog doorgaan
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Pumpalov het volgende:
1000 op de teller, nog veel meer verborgen en nog geen school gesloten. Ondertussen iedereen lekker blijven winkelen en feesten
Even in m'n elleboog lachen om zoveel domheid.
ik neem aan extern tarief, die bij ons rennen voor minimaal een euro of 120 per uur rond (fijntechniek/chemie)quote:Op zondag 15 maart 2020 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het uurloon, of kost ie dat per uur?
en dan testen ze lang niet iedereen, want je komt niet uit een risico gebiedquote:
bij 90 man kan er niet veel gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er minder dan 100 man is, mag dat ook
Klopt..quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.
Ik weet niet of dat minder dan 100 man is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er minder dan 100 man is, mag dat ook
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Besluit is scholen dicht. Studenten denken YOLO, hup massaal de kroeg in want geen wekker.
Dat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.
Bij 99 ook niet. Volgens Den Haag.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
bij 90 man kan er niet veel gebeuren.
De regering gaat nu weer een paar dagen schermen met deze 'harde' maatregel, en rustig wachten tot de volgende 'fase' aanbreekt. Het is zo voorspelbaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel gebeuren inderdaad , nog even lekker bij familie op bezoek nu toch zat tijd er voorquote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal thuiswerken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Scrapyard het volgende:
als die scholen dicht gaan mag ik natuurlijk de hele week gewoon naar kantoor komen want ouders met kinderen mogen dan alle thuiswerkdagen.
Gaat zeker weten uit de klauwen lopen in de supermarkten. Spoiler, dat doet het al.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nederland
Poep is aan daar, gaat binnen een week helemaal uit de klauwen lopen.
ondertussen zit Rutte in zn bunker, de rat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
De regering gaat nu weer een paar dagen schermen met deze 'harde' maatregel, en rustig wachten tot de volgende 'fase' aanbreekt. Het is zo voorspelbaar.
Ik vind het wel een beetje ergerlijk dat alle ''leuke'' dingen dan worden gesloten, maar alsof ik op kantoor met minder mensen bij elkaar zit dan in een gemiddeld restaurant?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom moeten cafés en restaurants ook dicht. En alles waar je sociaal kunt rondhangen.
Morgen is het meter maandag in menig studentenkroegquote:Op zondag 15 maart 2020 10:02 schreef Tris het volgende:
[..]
#priceless, als ie het ook krijgtquote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ondertussen zit Rutte in zn bunker, de rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |