Hmm, ieder land moet dit doen kun je beter stellen, ook wij. Krijg steeds meer het idee dat we hier denken dat het aan ons wel voorbij zal gaan. Mensen, wordt wakker aub!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel, anders gaan ze Italië en Spanje achterna.
Alle mensen die besmet zijn krijgen ook een gele ster op hun jas vanaf 1 april.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Straks lekker in de rij met bonnen in de hand per 2 de supermarkt in.
En dat allemaal om een stel ego'ende panieklijers.
twitter:dvhn_nl twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 12:48:04De Voedselbank in de stad Groningen dreigt zonder eten te komen zitten vanwege de hamsterwoede van de bevolking. Voorzitter Ulfert Molenhuis roept mensen op hier onmiddellijk mee te stoppen.https://t.co/9fPLK5BXZG https://t.co/9QAIzfOeIn reageer retweet
Nee dus. Mijn man. Want ik heb een kind dat brood wil. Maar mijn man staat niet met een wagentje klaar om naar binnen te stormen, neem dát maar van mij aanquote:
Ja, zou kloppen, is hier gisteren ook al gepasseerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De Amerikaanse president Donald Trump probeert Duitse onderzoekers die werken aan een vaccin tegen het nieuwe coronavirus ‘weg te kopen’. Trump zou zo de exclusieve rechten op dat vaccin willen verkrijgen, meldt Welt am Sonntag op basis van bronnen in regeringskringen.
https://www.ad.nl/dossier(...)en-voor-vs~a3b0fed4/
Ziek als dit echt waar is.
Ik hoop het. Anders zie ik het echt gaan gebeuren dat alles dicht gaat en gereguleerd wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar dingen bij de supermarkt halen, maar dat ga ik nu niet doen. Kijk morgen of overmorgen wel want na alle hamsteraars zal het best een keer rustig worden
Trump kennende is dit gewoon waar.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De Amerikaanse president Donald Trump probeert Duitse onderzoekers die werken aan een vaccin tegen het nieuwe coronavirus ‘weg te kopen’. Trump zou zo de exclusieve rechten op dat vaccin willen verkrijgen, meldt Welt am Sonntag op basis van bronnen in regeringskringen.
Dit is ook wel goed nieuws overigens. Groot aantal genezingen al.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef banaantjeEE het volgende:
80.000 Chinezen het longvirus gekregen, ongeveer 65.000 van hen zijn inmiddels hersteld.
5 mensen?? "dat dit kan in Nederland"quote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
nos
2 MINUTEN GELEDEN
Oostenrijkers moeten thuisblijven
De Oostenrijkse kanselier Kurz heeft verregaande maatregelen aangekondigd om het virus in zijn land in te dammen. Oostenrijkers worden opgeroepen thuis te blijven en alleen contact te hebben met huisgenoten. Samenscholingen van meer dan vijf mensen worden verboden, restaurants gaan dicht.
Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren, eigenlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders zie ik het echt gaan gebeuren dat alles dicht gaat en gereguleerd wordt.
gemiddelde boodschappen lijstje zal nu ook wel zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Straks lekker in de rij met bonnen in de hand per 2 de supermarkt in.
En dat allemaal om een stel ego'ende panieklijers.
Dit gaat nog wel een week zo doorquote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Chia het volgende:
[..]
En veel mensen dachten dat dat vandaag wel zou zijn, maar die kwamen dus toch nog in de rij te staan.
De narcistquote:Op zondag 15 maart 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het zijn er al heel lang zo'n 80.000 en nu pas 65.000 hersteld. Dat betekent dus ook 15.000 niet hersteld en dat is echt wel een enorm aantal dat dus al wekenlang ziek is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is ook wel goed nieuws overigens. Groot aantal genezingen al.
en wij niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel, anders gaan ze Italië en Spanje achterna.
Vrees het ergste.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi!quote:De West-Brabantse thuiszorgorganisatie TWB start maandag met eigen kinderopvang in de kantoren in Roosendaal en Bergen op Zoom. Aanleiding: door de coronacrisis zijn de scholen in België gesloten waardoor TWB-medewerkers in vooral de grensstreek van de Brabantse Wal opvang nodig hebben voor hun kinderen, meldt bestuurder Christ-Jan Danen.
ik kan ook nog maar een weekje voor uit maar nu toch even iets meer inslaan voor als er een lockdown komt dusquote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
k moet ook naar de ah. Gewoon eten voor 1 dag. misschien wat extra cola ;p
Sterkte..quote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja, jij bent dus onderdeel van het probleem met je extra cola!!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga ook zo. Onbewapend. Ben benieuwd.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |