"Ik wens jullie allemaal een prettige vlucjht, ik werk vandaag thuis."quote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef Tris het volgende:
[..]
This is you captain speaking vanaf je stressless stoel.
Met een Xbox controller op de bankquote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"Ik wens jullie allemaal een prettige vlucjht, ik werk vandaag thuis."
Hoelang gaan ze door met hamsteren, die kasten moeten toch ook een keer vol zitten?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier om 10 uur (openingstijd) een rij voor de Jumbo.
Beter naar de bakker dan, daar zal het wel wat rustiger zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn man wil alleen een brood. Ééntje maar...
dat is de nieuwe realiteit, wen er maar aan. was ook gewoon te verwachten kijkend naar andere landen. nee nederland is niet speciaal.quote:
Is hier elke zondag voor openingstijd gebruikelijk, een rij.quote:
Hij staat op de automatische piloot, helaas is het een boeing 737 maxquote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
bij het wc papier gaan ze uitbrekenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn man wil alleen een brood. Ééntje maar...
Vliegtuig op afstandsbedieningquote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
bij de warme bakker is brood verkrijgbaar. Ook de turkse bakker is op zondag gewoon open. EN heeft vers brood.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter naar de bakker dan, daar zal het wel wat rustiger zijn.
nee daarna gaan ze naar ikea nog even een paar kasten bij kopen want ze hebben nog niet genoeg WC papierquote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoelang gaan ze door met hamsteren, die kasten moeten toch ook een keer vol zitten?
Straks , hoop ik (als in dat dit allemaal helemaal niet nodig was geweest), klagen dat ze nu zoveel ingekocht hebben waar ze zich dan geen raad meer mee weten. Rijst vreten tot je geen rijst meer kan zien.
En jij stond er dus ook bijquote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier om 10 uur (openingstijd) een rij voor de Jumbo.
Ze moeten daar wel, anders gaan ze Italië en Spanje achterna.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
nos
2 MINUTEN GELEDEN
Oostenrijkers moeten thuisblijven
De Oostenrijkse kanselier Kurz heeft verregaande maatregelen aangekondigd om het virus in zijn land in te dammen. Oostenrijkers worden opgeroepen thuis te blijven en alleen contact te hebben met huisgenoten. Samenscholingen van meer dan vijf mensen worden verboden, restaurants gaan dicht.
Of een Turkse moeder hebben die mij zo gaat voeren met Turks brood en zulks. ❤️quote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef dewaal het volgende:
[..]
bij de warme bakker is brood verkrijgbaar. Ook de turkse bakker is op zondag gewoon open. EN heeft vers brood.
Nederland heeft wel een redelijk hoge supermarktdichtheid en voldoende infrastructuur en capaciteit om aan de veranderende vraag te gaan voldoen, dus denk dat het in de loop van de week wel weer recht trekt.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat is de nieuwe realiteit, wen er maar aan. was ook gewoon te verwachten kijkend naar andere landen. nee nederland is niet speciaal.
Straks lekker in de rij met bonnen in de hand per 2 de supermarkt in.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat is de nieuwe realiteit, wen er maar aan. was ook gewoon te verwachten kijkend naar andere landen. nee nederland is niet speciaal.
En veel mensen dachten dat dat vandaag wel zou zijn, maar die kwamen dus toch nog in de rij te staan.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar dingen bij de supermarkt halen, maar dat ga ik nu niet doen. Kijk morgen of overmorgen wel want na alle hamsteraars zal het best een keer rustig worden
Die is niet open op zondag...quote:Op zondag 15 maart 2020 10:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter naar de bakker dan, daar zal het wel wat rustiger zijn.
Nog niks gehoord. Misschien is 'ie overleden in gangpad 3.quote:
Zou de nieuwe 737 max er al in zitten dan kunnen ze meteen hun certificering daarvan doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:26 schreef Jed1Gam het volgende:
Een maandje Flight Simulator spelen voor de piloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |