Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
opzich wel, maar nu ben ik nog wel redelijk mondig. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een groot obstakel is om je. af te melden als je dit soort milde. symptomen hebt.
Ligt ook maar net. aan de band die je hebt met je werkgever. Daarom moet je als overheid ook niet zeggen ''werk bij voorkeur thuis'', maar zoiets als ''iedereen in een niet vitale sector werkt verplicht thuis''. Dan krijg je dit soort issues / halve maatregelen ook niet.
komt vanmiddag welquote:Op zondag 15 maart 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
opzich wel, maar nu ben ik nog wel redelijk mondig. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een groot obstakel is om je. af te melden als je dit soort milde. symptomen hebt.
Ligt ook maar net. aan de band die je hebt met je werkgever. Daarom moet je als overheid ook niet zeggen ''werk bij voorkeur thuis'', maar zoiets als ''iedereen in een niet vitale sector werkt verplicht thuis''. Dan krijg je dit soort issues / halve maatregelen ook niet.
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuisquote:Op zondag 15 maart 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.
Dat is korte termijn denken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.
Voor piloten is het ook best moeilijk om thuis te werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuis
En met mij heel erg veel anderen, die niet thuis kunnen werken.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.
Dat wordt toch ook geadviseerd: werk thuis als dat mogelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuis
Nee, mijn vader zit in de installatietechniek... Die kan moeilijk een ketel ophangen vanuit huis...quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor postbodes ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor piloten is het ook best moeilijk om thuis te werken.
Gezien de drukte op de weg bij mij in de buurt, kan het maar 1 ding zij. Mensen gaan gewoon verder met hamsteren.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn jullie al van jullie voorraad aan het snoepen of straks lekker gulzig bijkopen bij de Albert Heijn?
En er zijn ook mensen die redelijk mensvrij werk doen en waarvoor het niet erg is dat ze niet thuis kunnen werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier om 10 uur (openingstijd) een rij voor de Jumbo.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gezien de drukte op de weg bij mij in de buurt, kan het maar 1 ding zij. Mensen gaan gewoon verder met hamsteren.
Niet dat je om 9:30 al 'schubbekutteveen uit' op het programma hebt staan nu.
Klopt. Nu wel. Tot het verplicht wordt. Dan zitten ik en miljoenen anderen verplicht thuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook geadviseerd: werk thuis als dat mogelijk is.
dat wodt dan 2 weken niet gaan werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier is gezegd dat iedereen die thuis kan werken dat moet doen, zodat de mensen die het inderdaad niet kunnen meer ruimte in de treinen en steden hebben bijvoorbeeld. Dat vind ik wel een goede middenweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
This is you captain speaking vanaf je stressless stoel.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat lijkt op heel veel plekken ook al te gebeuren en het effect daarvan op de verspreiding moet ook niet worden onderschat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is gezegd dat iedereen die thuis kan werken dat moet doen, zodat de mensen die het inderdaad niet kunnen meer ruimte in de treinen en steden hebben bijvoorbeeld. Dat vind ik wel een goede middenweg.
dat worden gevechtenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier om 10 uur (openingstijd) een rij voor de Jumbo.
Maar piloten kunnen net zo goed thuis blijven want er zijn nog maar weinig die op dit moment willen vliegenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier om 10 uur (openingstijd) een rij voor de Jumbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |