Het is zondagochtend 10 uur, iederen ligt de roes uit te slapen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef weetjewel5 het volgende:
andere beelden dan gisteren op de Dam! leeg
hij heet "henk" hequote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef Confetti het volgende:
Henk Knol is vooral bang voor het 'angstvirus'. We moeten dus vooral beter gaan voorlichten![]()
Heel Europa staat in brand en wij hebben een informatieprobleem. Right.
Ja nou idd. Had wel wat teruggezocht maar ik ga geen hele topics doorzoeken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die had ik al gelezen en gepost, maar de topics gaan zo hard als het virus zelf
Ja vooral hier in Brabantquote:Op zondag 15 maart 2020 10:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Lekker. welkom België. Wir schaffen das.
dat zou ook kunnen. ik dacht dat iedereen dit topic had gelezenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is zondagochtend 10 uur, iederen ligt de roes uit te slapen.
Ja, dan blijf je thuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Dat rare / vage advies van de regering van : bij verkoudheid en/of hoesten en/of griep : blijf thuis, werkt toch ook totaal niet?
Ik merk nu dat ik wat last begin te krijgen van mijn keel met slikken, en mijn keel vaak aan het schrapen ben. Ook zit mijn neus wat verstopt maar dat is nagenoeg chronisch, soms wat meer, dan wat minder.
Ga je dan echt meteen thuis blijven of hoe zit datIk werk net bij een nieuwe baan, dan denk je toch wel vijf keer na voordat je meteen je ziek gaat melden met zoiets. Je moet mensen dat getwijfel gewoon ontnemen.
communicatie is altijd al een ramp geweest hier in Nederland, omdat veel mensen alleen maar bezig zijn met hun zelf en eigen leven en totaal geen inleving hebben in het leven van een anderequote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef Confetti het volgende:
Henk Knol is vooral bang voor het 'angstvirus'. We moeten dus vooral beter gaan voorlichten![]()
Heel Europa staat in brand en wij hebben een informatieprobleem. Right.
nou, je hebt van die valse, die zich nep ziek melden, dus jou instelling is de nog goed te noemenquote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Dat rare / vage advies van de regering van : bij verkoudheid en/of hoesten en/of griep : blijf thuis, werkt toch ook totaal niet?
Ik merk nu dat ik wat last begin te krijgen van mijn keel met slikken, en mijn keel vaak aan het schrapen ben. Ook zit mijn neus wat verstopt maar dat is nagenoeg chronisch, soms wat meer, dan wat minder.
Ga je dan echt meteen thuis blijven of hoe zit datIk werk net bij een nieuwe baan, dan denk je toch wel vijf keer na voordat je meteen je ziek gaat melden met zoiets. Je moet mensen dat getwijfel gewoon ontnemen.
Dat is mensen toch ook ontnomen? Ze zeggen precies wanneer je thuis moet blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Je hoeft je niet ziek te melden, tenzij je niet vanuit huis kunt werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Ga je dan echt meteen thuis blijven of hoe zit dat Ik werk net bij een nieuwe baan, dan denk je toch wel vijf keer na voordat je meteen je ziek gaat melden met zoiets. Je moet mensen dat getwijfel gewoon ontnemen.
"Hallo ik heb symptomen en blijf thuis. Houd je op de hoogte doei"quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Ze moeten het gewoon strafbaar maken om op straat te hoesten, snotteren of niezen. Hup de gevangenis in.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Zondagochtend altijdquote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef weetjewel5 het volgende:
andere beelden dan gisteren op de Dam! leeg
En dan op zijn chinees alle bedrijven sluiten inclusief winkels en distributiecentra?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:17 schreef Scrapyard het volgende:
Je moet mensen dat getwijfel gewoon ontnemen.
opzich wel, maar nu ben ik nog wel redelijk mondig. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een groot obstakel is om je. af te melden als je dit soort milde. symptomen hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mensen toch ook ontnomen? Ze zeggen precies wanneer je thuis moet blijven.
Ik heb zelf een handeltje in toilet-papier opgezet.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn jullie al van jullie voorraad aan het snoepen of straks lekker gulzig bijkopen bij de Albert Heijn?
En voordeuren dichttimmeren!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan op zijn chinees alle bedrijven sluiten inclusief winkels en distributiecentra?
Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
opzich wel, maar nu ben ik nog wel redelijk mondig. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een groot obstakel is om je. af te melden als je dit soort milde. symptomen hebt.
Ligt ook maar net. aan de band die je hebt met je werkgever. Daarom moet je als overheid ook niet zeggen ''werk bij voorkeur thuis'', maar zoiets als ''iedereen in een niet vitale sector werkt verplicht thuis''. Dan krijg je dit soort issues / halve maatregelen ook niet.
komt vanmiddag welquote:Op zondag 15 maart 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:20 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
opzich wel, maar nu ben ik nog wel redelijk mondig. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een groot obstakel is om je. af te melden als je dit soort milde. symptomen hebt.
Ligt ook maar net. aan de band die je hebt met je werkgever. Daarom moet je als overheid ook niet zeggen ''werk bij voorkeur thuis'', maar zoiets als ''iedereen in een niet vitale sector werkt verplicht thuis''. Dan krijg je dit soort issues / halve maatregelen ook niet.
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuisquote:Op zondag 15 maart 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok, dat was inderdaad beter geweest.
Dat is korte termijn denken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.
Voor piloten is het ook best moeilijk om thuis te werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuis
En met mij heel erg veel anderen, die niet thuis kunnen werken.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan trek je direct de hele economie om, aangezien veel beroepen niet eens vanuit thuis uitgevoerd kunnen worden.
Dat wordt toch ook geadviseerd: werk thuis als dat mogelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar niet iedereen kán thuiswerken. Ik zit in de techniek en kom bij Jan en alleman over de vloer, dat kan allemaal niet thuis
Nee, mijn vader zit in de installatietechniek... Die kan moeilijk een ketel ophangen vanuit huis...quote:Op zondag 15 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |