nee hoor ik meld me gewoon ziek. ziek is ziek.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vergeet dat 50% van NL besmet zal worden en dat 90% daarvan een paar dagen ziek is of niks merkt.
Nou die kunnen dus gewoon werken.
En wij leren er niks van. Of nouja, de mensen die de besluiten moeten nemen leren er niks van. Of die zijn gewoon een beetje stout en doen wat anders. Dat zou ook kunnen, maar daar heb ik nog geen bron van kunnen vindenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
idd die italianen hadden ook een paar weken nodig om t te snappen.
Toen was er geen lockdown. Straks wel, komende week sowieso in Brabant.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof jij dat?
Misschien mogen ze de kist niet bezoeken en gaat het wat snel maar de familie krijgt echt wel een korte gelegenheid.
Maar hoe denk je dat dit ging bij de griepgolf 2017/2018 waarbij 9000 mensen in NL dood ging in een paar weken?
Ach als je de wegen ziet is het verbijsterend dat ze uberhaupt internet hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog landen zijn waar je datalimieten hebt op je vaste internetaansluiting...
Als je er letterlijk niks van merkt, ben je dus niet ziek.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee hoor ik meld me gewoon ziek. ziek is ziek.
mensen zoals jij moeten iig overuren gaan maken, omdat er zoveel zieken zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vergeet dat 50% van NL besmet zal worden en dat 90% daarvan een paar dagen ziek is of niks merkt.
Ik vind het ook bijzonder dat je landen hebt waar mobiele data en WhatsApp twee losse dingen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog landen zijn waar je datalimieten hebt op je vaste internetaansluiting...
Nou ik hoop eigenlijk wel dat hier een lockdown komt, ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen was er geen lockdown. Straks wel, komende week sowieso in Brabant.
ik kan wel anderen aansteken.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er letterlijk niks van merkt, ben je dus niet ziek.
Heb je nieuwsuur van gisterenavond gezien?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof jij dat?
Misschien mogen ze de kist niet bezoeken en gaat het wat snel maar de familie krijgt echt wel een korte gelegenheid.
Maar hoe denk je dat dit ging bij de griepgolf 2017/2018 waarbij 9000 mensen in NL dood ging in een paar weken?
[klacht]quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ach als je de wegen ziet is het verbijsterend dat ze uberhaupt internet hebben
Klopt, maar dan mag echt niemand meer naar buiten. Ook de mensen die zich kerngezond voelen.quote:
België is een weeffout in de structuren van tijd en ruimtequote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
[klacht]
Domme kutbelgen die het principe van het clignoteurgebruik op een rotonde niet machtig zijn of gewoon niet willen snappen.
Goddomme, iedere keer als ik in België ben rij ik mn auto bijna in de prak op een rotonde omdat die domme belgen het gewoon niet begrijpen hoe het werkt.
Wat ook nergens op gebaseerd is. Maar als het zo is, dan moeten we spreiden. Maar dit is pas 40-45 keer gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het financiële systeem zal ook klappen krijgen, de banken stonden voor corona al op omvallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef StephanL het volgende:
Straks als de corona voorbij is, overal meteen te kort aan personeel natuurlijk. Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk, aan de andere kant, zal de economie nog wel even ontwricht zijn.
hier is een ernstige vorm van een griepvirus, dus komt elk jaar weer voorbij, welcome in HELL!!quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef StephanL het volgende:
Straks als de corona voorbij is, overal meteen te kort aan personeel natuurlijk. Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk, aan de andere kant, zal de economie nog wel even ontwricht zijn.
Lockdown is een overdreven maatregel. Kijk naar nieuwsuur waarbij mensen worden verbrand en er geen gelegenheid is tot afscheid.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen was er geen lockdown. Straks wel, komende week sowieso in Brabant.
twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Rustig... het zal waarschijnlijk, zoals alle coronavirussen, afzwakken en gewoon 1 van de griepvarianten zijn die je kan krijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier is een ernstige vorm van een griepvirus, dus komt elk jaar weer voorbij, welcome in HELL!!
In Nederland helemaal niet. Die hebben juist veel grotere buffers aan moeten houden sinds 2008.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het financiële systeem zal ook klappen krijgen, de banken stonden voor corona al op omvallen.
Ja als je het ons niet verbied gaan we gewoon doorquote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef Momo het volgende:
twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Ik neem aan dat er onderweg voldoende wordt getütertquote:Op zondag 15 maart 2020 09:27 schreef Slayage het volgende:
Zojuist ook een bericht gelezen van een Turkse stichting die overleden Turken naar Turkije brengt. Dat ze wel de overblijfselen zullen vervoeren maar dat er geen mensen mee mogen om de overblijfselen te begeleiden.
De cijfers vanuit Hong Kong.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ook nergens op gebaseerd is. Maar als het zo is, dan moeten we spreiden. Maar dit is pas 40-45 keer gezegd.
Wat denk je wat ze in Hong Kong gedaan hebben? toevallig wel weinig besmettingen daar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lockdown is een overdreven maatregel. Kijk naar nieuwsuur waarbij mensen worden verbrand en er geen gelegenheid is tot afscheid.
Zijn allemaal jongeren, die lopen geen risico.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef Momo het volgende:
Zelf nadenken is voor velen zeer lastig.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je het ons niet verbied gaan we gewoon door
ik zou kwaad zijn als dooie, geen begrafenis en afscheid.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lockdown is een overdreven maatregel. Kijk naar nieuwsuur waarbij mensen worden verbrand en er geen gelegenheid is tot afscheid.
Dat neurotypische tuig wordt onze DOOD.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Een belg die gisteren in nederland was.
' ja het is toch wel fijn om onder de mensen te komen'
Nieuwsuuur
Verwacht eigenlijk dat men de beurzen stil leggen vanaf maandag.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Nederland helemaal niet. Die hebben juist veel grotere buffers aan moeten houden sinds 2008.
Op deze manier hebben alle getroffen maatregelen totaal geen zin en kan je die net zo goed weer afschaffen. Bizar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:28 schreef Momo het volgende:
BRON???quote:Op zondag 15 maart 2020 09:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Rustig... het zal waarschijnlijk, zoals alle coronavirussen, afzwakken en gewoon 1 van de griepvarianten zijn die je kan krijgen
dat is in bijna alle landen nog zo , wij hebben hier in nederland echt wat betreft het internet een luxequote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ja of omdat de rest van de landen het via de regering gaat hier denken dat de situatie nog niet zo ernstig is?quote:
Heel interessant, duidelijke simulatiesquote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef D_A het volgende:
Washington Post heeft wel een mooi artikeltje gemaakt waarom we thuis zouden moeten blijven.
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Hoezo straks een tekort?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef StephanL het volgende:
Je hebt je cijfers zoals altijd niet in orde.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
hoe groot zijn die buffers dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Nederland helemaal niet. Die hebben juist veel grotere buffers aan moeten houden sinds 2008.
Dat zou wel heel naïef zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of omdat de rest van de landen het via de regering gaat hier denken dat de situatie nog niet zo ernstig is?
Gedwongen ontslagen nu. Uitzendkrachten worden naar huis gestuurd. Moeten straks weer allemaal aan het werk.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo straks een tekort?
De slachtoffers vallen primair in de beroepsbevolking?
Is dat nieuw? Ik dacht dat ze vooral in de 70+ categorie vielen?
De helft wat op de IC ligt is onder de 60.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo straks een tekort?
De slachtoffers vallen primair in de beroepsbevolking?
Is dat nieuw? Ik dacht dat ze vooral in de 70+ categorie vielen?
https://www.volkskrant.nl(...)reep-houdt~b8cf1979/quote:Op zondag 15 maart 2020 09:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wat denk je wat ze in Hong Kong gedaan hebben? toevallig wel weinig besmettingen daar.
Voor de goedkoopste formule. Bij proximus is het 150 GB, daarna wordt de sneheid verlaagd tot 1 Mbps. Kost me slechts 8¤ per maand, dus ik klaag niet...quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker maar je kan het ook een stapje voor zijn toch als je weet dat de rest van de EU ongeveer de noodtoestand heeft uitgeroepen?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou constant werd ons opgeroepen het rivm te volgen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |