Ja, mensen zitten te hakketakken over de informatie en ondertussen valt iedereen dood neer.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Nederlandse regering geeft ook verwarrende informatie uit.
Bijzonder dat er nog landen zijn waar je datalimieten hebt op je vaste internetaansluiting...quote:Op zondag 15 maart 2020 09:19 schreef iBenny het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)t&utm_medium=twitter
Voor de Belgen onder ons... Jullie krijgen meer internet
Je vergeet dat 50% van NL besmet zal worden en dat 90% daarvan een paar dagen ziek is of niks merkt.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie moeten er dan werken als ze straks allemaal ziek zijn?
nee hoor ik meld me gewoon ziek. ziek is ziek.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vergeet dat 50% van NL besmet zal worden en dat 90% daarvan een paar dagen ziek is of niks merkt.
Nou die kunnen dus gewoon werken.
En wij leren er niks van. Of nouja, de mensen die de besluiten moeten nemen leren er niks van. Of die zijn gewoon een beetje stout en doen wat anders. Dat zou ook kunnen, maar daar heb ik nog geen bron van kunnen vindenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
idd die italianen hadden ook een paar weken nodig om t te snappen.
Toen was er geen lockdown. Straks wel, komende week sowieso in Brabant.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof jij dat?
Misschien mogen ze de kist niet bezoeken en gaat het wat snel maar de familie krijgt echt wel een korte gelegenheid.
Maar hoe denk je dat dit ging bij de griepgolf 2017/2018 waarbij 9000 mensen in NL dood ging in een paar weken?
Ach als je de wegen ziet is het verbijsterend dat ze uberhaupt internet hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog landen zijn waar je datalimieten hebt op je vaste internetaansluiting...
Als je er letterlijk niks van merkt, ben je dus niet ziek.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee hoor ik meld me gewoon ziek. ziek is ziek.
mensen zoals jij moeten iig overuren gaan maken, omdat er zoveel zieken zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vergeet dat 50% van NL besmet zal worden en dat 90% daarvan een paar dagen ziek is of niks merkt.
Ik vind het ook bijzonder dat je landen hebt waar mobiele data en WhatsApp twee losse dingen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog landen zijn waar je datalimieten hebt op je vaste internetaansluiting...
Nou ik hoop eigenlijk wel dat hier een lockdown komt, ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen was er geen lockdown. Straks wel, komende week sowieso in Brabant.
ik kan wel anderen aansteken.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er letterlijk niks van merkt, ben je dus niet ziek.
Heb je nieuwsuur van gisterenavond gezien?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof jij dat?
Misschien mogen ze de kist niet bezoeken en gaat het wat snel maar de familie krijgt echt wel een korte gelegenheid.
Maar hoe denk je dat dit ging bij de griepgolf 2017/2018 waarbij 9000 mensen in NL dood ging in een paar weken?
[klacht]quote:Op zondag 15 maart 2020 09:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ach als je de wegen ziet is het verbijsterend dat ze uberhaupt internet hebben
Klopt, maar dan mag echt niemand meer naar buiten. Ook de mensen die zich kerngezond voelen.quote:
België is een weeffout in de structuren van tijd en ruimtequote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
[klacht]
Domme kutbelgen die het principe van het clignoteurgebruik op een rotonde niet machtig zijn of gewoon niet willen snappen.
Goddomme, iedere keer als ik in België ben rij ik mn auto bijna in de prak op een rotonde omdat die domme belgen het gewoon niet begrijpen hoe het werkt.
Wat ook nergens op gebaseerd is. Maar als het zo is, dan moeten we spreiden. Maar dit is pas 40-45 keer gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het financiële systeem zal ook klappen krijgen, de banken stonden voor corona al op omvallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef StephanL het volgende:
Straks als de corona voorbij is, overal meteen te kort aan personeel natuurlijk. Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk, aan de andere kant, zal de economie nog wel even ontwricht zijn.
hier is een ernstige vorm van een griepvirus, dus komt elk jaar weer voorbij, welcome in HELL!!quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef StephanL het volgende:
Straks als de corona voorbij is, overal meteen te kort aan personeel natuurlijk. Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk, aan de andere kant, zal de economie nog wel even ontwricht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |