hehehehe ik zit aan de thee en net mijn ontbijtje opquote:Op zondag 15 maart 2020 07:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thee mag wel en als je toch bezig bent maak dan ook maar een ontbijtje
Vorige maand toen ik wel voor de punten speelde haalde ik een gemiddelde van 122 puntenquote:Op zondag 15 maart 2020 07:08 schreef aKboR het volgende:
Ach soms verdien je gewoon meer tijd met normaal posten dan de hele dtime bij elkaar
Zijn er wel meer die hier de nacht doorbrengen voor de punten hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 07:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje ongezond om zo te spelen.
Zeker nu in de tijd van het virus.
Dan heb je een goede gezondheid en rust nodig door goed te slapen in plaats van in slaap vallen tijdens een spelletje.
Af en toe...quote:Op zondag 15 maart 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
die hier de nacht doorbrengen voor de punten hoor
ik makte soms in dez januar 150 op 1 dagquote:Op zondag 15 maart 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige maand toen ik wel voor de punten speelde haalde ik een gemiddelde van 122 punten
[..]
Zijn er wel meer die hier de nacht doorbrengen voor de punten hoor
En zo is dts ook bedoeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pak wel gewoon punten met gezellig kletsen
Ja, dei tijd is niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik makte soms in dez januar 150 op 1 dag
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nou daar heb je precies wat ik ook doe. ALleen kan ik door omstandigheden langer hier zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pak wel gewoon punten met gezellig kletsen
Precies, af en toe bolken mag ook.. en ik gun iedereen punten, maar mezelf wel wat meerquote:Op zondag 15 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar heb je precies wat ik ook doe. ALleen kan ik door omstandigheden langer hier zitten.
Gewoon gezellig kletsen en toch een beetje het spel spelen door mensen te bolken, of mensen weer wat te gunnen.
Eigen schuld...quote:Op zondag 15 maart 2020 07:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg steeds stomme slogggi reclame inbeeld
quote:Op zondag 15 maart 2020 07:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg steeds stomme slogggi reclame inbeeld
Had het gedaan als het per maand konquote:Op zondag 15 maart 2020 07:40 schreef aKboR het volgende:
Met een paar eurootjes help je FOK! en ben je van de reclame af
(als je dat wilt)
Klopt,dat was een sms abbo.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gedaan als het per maand kon
Ik wil met niet laten verplichten voor een half jaar iets te nemen.
Ik meende dat het in het verleden wel kon voor een maand
Ja, zal administratief wel veel werk zijn voor een maandquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
Sloggi zijn toch die oma onderbroeken?
Ja en ik ben geen eens omaquote:Op zondag 15 maart 2020 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
Sloggi zijn toch die oma onderbroeken?
Is dit nu een klacht tegenquote:Op zondag 15 maart 2020 07:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer eens veel te kort geslapen.
Die man van mij laat de hond weer in de gang snachts, dus die rent de hele tijd het kattenluik in en uit.
De katten doen dat met beleid, maar de hond die laat dat ding zo hard klepperen...
Al lijkt het daar soms wel opquote:Op zondag 15 maart 2020 07:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is dit nu een klacht tegen
het kattenluik
de hond
je man
Oh nee we zitten hier niet op KLB
Ik heb het ook meer over het algemeenquote:Op zondag 15 maart 2020 07:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik vind dat vanmorgen wel erg meevallen, nauwelijks geklaag gezien..
Dat begreep ik ja..quote:Op zondag 15 maart 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over het algemeen
Ja je hebt ze nodig of niet..quote:
Haha nee dit is een constatering.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is dit nu een klacht tegen
het kattenluik
de hond
je man
Oh nee we zitten hier niet op KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |