Je hebt een premium account nodig om het verder te lezen.. Jammer.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
hier de bewijs
https://www.diepresse.com(...)-dem-virensundenbock
quote:
Ja, heel vaak tegenwoordig de slimmerikken.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je hebt een premium account nodig om het verder te lezen.. Jammer.
Ik heb dat artikel een stukje gelezen,ze zoeken een sundebock.En er is niets aantoonbaar.Lekker makkelijk.quote:
Dat is altijd zo, speculerenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel een stukje gelezen,ze zoeken een sundebock.En er is niets aantoonbaar.Lekker makkelijk.
Het zou natuurlijk wel uitkomen een zondebok te vinden c.q. een verantwoordelijke die aantoonbaar een fout heeft gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel een stukje gelezen,ze zoeken een sundebock.En er is niets aantoonbaar.Lekker makkelijk.
Zou me niet verbazen wanneer er weer een Oostenrijker verantwoordelijk is dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel uitkomen een zondebok te vinden c.q. een verantwoordelijke die aantoonbaar een fout heeft gemaakt.
Die krijgt dan van de wereld een schadeclaim..
ja maar de meestal infizierten zijn in oberitalien middelitaliequote:Op zondag 15 maart 2020 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen wanneer er weer een Oostenrijker verantwoordelijk is dan.
No effence Mario.
Daar zijn ze gewoon erg onvoorzichtig geweest in grote groepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de meestal infizierten zijn in oberitalien middelitalie
Lekker onhandig zo dingquote:Op zondag 15 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
de leven is soms hart, lopen en slapen met de Tor op de hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent wel een soort van beschermd.quote:
O ben je klaar mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en monsterkostum moeten altijd 2 vanaf zaterdag tot zondag anhebben ook met slapen
Je staat er versteld van.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:00 schreef aKboR het volgende:
Wat tv makers niet allemaal verzinnen om kijkers te trekken..
weet je al wie de ddtime had?quote:Op zondag 15 maart 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je klaar mee.
Hoe verzinnen ze het.
Ja van Dev, jij toch? Gefeliciteerdquote:
Ja, lijkt mij ook. Je weet ongeveer wanneer het komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:04 schreef aKboR het volgende:
Je moet een gewoon geluk hebben voor de dtime..
Was het druk vannacht?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Je weet ongeveer wanneer het komt.
Ik zou mijn slaap er niet voor opofferen, het zijn hoogstens 15 punten toch?
Trusten devzero.quote:
Eigenlijk een beetje ongezond om zo te spelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:10 schreef mario390 het volgende:
ik had maar laatste 7 nachten ook blackout en de dtime gemist soms was het 5 minutt erder dat ik weggeknikkt ben
quote:
Gisternacht deed hij een salto.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje ongezond om zo te spelen.
Zeker nu in de tijd van het virus.
Dan heb je een goede gezondheid en rust nodig door goed te slapen in plaats van in slaap vallen tijdens een spelletje.
GM Mrs L.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM Mrs L.
Ja aKbor,ze gaat al bijna weer slapen.
Een ander slaapmutsje dan maarquote:Op zondag 15 maart 2020 07:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen koffie voor mij want ik val niet meer in slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |