Staat ook een boete of straf op toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 06:05 schreef engine het volgende:
Bij een bruiloft in Druten is zaterdagavond ingegrepen nadat er meer dan 100 personen aanwezig waren.
hebben ze 50 man weg moeten sturen
Ja, maar kleine kinderen kunnen wel andere besmettenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Juist,en wat was meneer stellig dat dat wel meeviel.
,,Er wordt een sanctie opgelegd, maar wat dat is wordt morgen pas bepaald,” aldus de woordvoerder.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat ook een boete of straf op toch?
Ja, mensen gaan gewoon door, stond gisteren ook iets in de krant over het winkelen in de stad en het terrasje pakenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:05 schreef engine het volgende:
Bij een bruiloft in Druten is zaterdagavond ingegrepen nadat er meer dan 100 personen aanwezig waren.
hebben ze 50 man weg moeten sturen
Ja heb ook ergens gelezen dat er ingrepen kan worden en het strafbaar is.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat ook een boete of straf op toch?
Meer van dit soort logica gaat ons vast helpen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:06 schreef mario390 het volgende:
deze duivelsziekte ,en nu weet ik ook waarom in italie de meestal ziek zijn
om dat in mailand en fabrik is waar chinesen werken
wat bedeol je?quote:Op zondag 15 maart 2020 06:08 schreef engine het volgende:
[..]
Meer van dit soort logica gaat ons vast helpen.
Begin het een beetje beu te worden. Of eigenlijk was ik het dat al
Dat dit kwatch is.quote:
Hear hear.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)Q_mknXqfZ7ZeBE3b9Xd8
Dan klopt dat,maar de rest blijft kwatch.Je legt een link die er niet is.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat in italie zo en fabrik is klopt
ik heb geen link geplaatstquote:Op zondag 15 maart 2020 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan klopt dat,maar de rest blijft kwatch.Je legt een link die er niet is.
Ik heb een broek.quote:
Ik heb van de week ook ergens gelezen dat dit virus verspreid zou zijn met een biowapen door de chinezen Kan het niet meer terug vinden gggrrrrquote:
Ik kan het ook niet vinden,maar klinkt plausibel.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook ergens gelezen dat dit virus verspreid zou zijn met een biowapen door de chinezen Kan het niet meer terug vinden gggrrrr
Slaap lekker Engine, tot strakkiesquote:Op zondag 15 maart 2020 06:24 schreef engine het volgende:
Jooow slapen![]()
![]()
Fijne dag kameraden en kameradinnen
Soul had het vandaag over een boek van 20 jaar geleden waar dit voorspeld was.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Heb wel dit gevonden, maar dat is niet het stuk wat i bedoelde
Al minstens acht jaar geleden experimenteerden wetenschappers met voorlopers van het huidige coronavirus. Ze wilden de werking ervan op de menselijke luchtwegen versterken. Precies wat het huidige coronavirus zo gemeen maakt. Vanwege voorziene gezondheidsrisico's werd de financiering van het onderzoek door de Amerikaanse overheid al in 2013 stopgezet.
Het coronavirus dat het dagelijks leven momenteel verstoort is niet zo nieuw als instituties ons willen doen geloven. Publicaties in wetenschappelijke tijdschriften, die (nog steeds) via internet toegankelijk zijn, wijzen terug naar minstens 2012. Lees bijvoorbeeld dit artikel in Nature.
https://www.duurzaamnieuw(...)rium-voor-biowapens/
https://www.duurzaamnieuw(...)oor-volksgezondheid/
Lekker slipe.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:24 schreef engine het volgende:
Jooow slapen![]()
![]()
Fijne dag kameraden en kameradinnen
Goedenmorgen heer aKboR.quote:
The eyes of darkness van Dean Koontz toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had het vandaag over een boek van 20 jaar geleden waar dit voorspeld was.
Ik ga haar nu niet wakker maken welk boek.
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The eyes of darkness van Dean Koontz toevallig?
Die dot is verleidelijk héquote:Op zondag 15 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.![]()
Ja, laat haar maar lekker slapenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.![]()
Hier kom ik later op terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ongemerkt.quote:
Wil het niet op me geweten hebben dat hij Soul uit haar slaap haaltquote:
Ja,deze moet het zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, laat haar maar lekker slapen
Iemand hiervoor wakker maken is niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wat sommige bewerenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:35 schreef aKboR het volgende:
Dus een Chinese poging de wereld over te nemen.
Het is dus niet zomaar een foutje met vleermuizen maar een uit het lab. ontsnapt virus.
Je had 1 x klikken van mij te goed. Bij dezequote:
Geïnfecteerde vleermuizen die uit een lab ontsnapt zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:40 schreef aKboR het volgende:
Het zal geen bewuste poging zijn.. maar wel opvallend dat ze bezig waren iets dergelijks te ontwikkelen.
Het is dus heel goed mogelijk dat het een uit een laboratorium ontsnapt virus is.
Kan, of dat een van de medewerkers is besmet en heeft weer andere besmetquote:Op zondag 15 maart 2020 06:40 schreef aKboR het volgende:
Het zal geen bewuste poging zijn.. maar wel opvallend dat ze bezig waren iets dergelijks te ontwikkelen.
Het is dus heel goed mogelijk dat het een uit een laboratorium ontsnapt virus is.
Pass the toiletpaper.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
hier de bewijs
https://www.diepresse.com(...)-dem-virensundenbock
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geïnfecteerde vleermuizen die uit een lab ontsnapt zijn.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.
Ik had ook een paar linken hier neer gezet Mario. ALs je zin hebt moet je die ook even lezen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
hier de bewijs
https://www.diepresse.com(...)-dem-virensundenbock
quote:Op zondag 15 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.
Chinese fam. BBQ?quote:
Was in china geloof ik, er werden in een dierenzaak heel veel vleermuizen voor de verkoop aangeboden en die zijn in beslag genomen en verbrand. IK weet niet of het levend was heb het afgezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |