Lekker slipe.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:24 schreef engine het volgende:
Jooow slapen![]()
![]()
Fijne dag kameraden en kameradinnen
Goedenmorgen heer aKboR.quote:
The eyes of darkness van Dean Koontz toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had het vandaag over een boek van 20 jaar geleden waar dit voorspeld was.
Ik ga haar nu niet wakker maken welk boek.
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The eyes of darkness van Dean Koontz toevallig?
Die dot is verleidelijk héquote:Op zondag 15 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.![]()
Ja, laat haar maar lekker slapenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta ik dus al bijna op om het wel te vragen.![]()
Hier kom ik later op terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ongemerkt.quote:
Wil het niet op me geweten hebben dat hij Soul uit haar slaap haaltquote:
Ja,deze moet het zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, laat haar maar lekker slapen
Iemand hiervoor wakker maken is niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wat sommige bewerenquote:Op zondag 15 maart 2020 06:35 schreef aKboR het volgende:
Dus een Chinese poging de wereld over te nemen.
Het is dus niet zomaar een foutje met vleermuizen maar een uit het lab. ontsnapt virus.
Je had 1 x klikken van mij te goed. Bij dezequote:
Geïnfecteerde vleermuizen die uit een lab ontsnapt zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:40 schreef aKboR het volgende:
Het zal geen bewuste poging zijn.. maar wel opvallend dat ze bezig waren iets dergelijks te ontwikkelen.
Het is dus heel goed mogelijk dat het een uit een laboratorium ontsnapt virus is.
Kan, of dat een van de medewerkers is besmet en heeft weer andere besmetquote:Op zondag 15 maart 2020 06:40 schreef aKboR het volgende:
Het zal geen bewuste poging zijn.. maar wel opvallend dat ze bezig waren iets dergelijks te ontwikkelen.
Het is dus heel goed mogelijk dat het een uit een laboratorium ontsnapt virus is.
Pass the toiletpaper.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
hier de bewijs
https://www.diepresse.com(...)-dem-virensundenbock
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geïnfecteerde vleermuizen die uit een lab ontsnapt zijn.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.
Ik had ook een paar linken hier neer gezet Mario. ALs je zin hebt moet je die ook even lezen.quote:Op zondag 15 maart 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
hier de bewijs
https://www.diepresse.com(...)-dem-virensundenbock
quote:Op zondag 15 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe gisteren een hoop gevangen vleermuizen verbrand werden.
Chinese fam. BBQ?quote:
Was in china geloof ik, er werden in een dierenzaak heel veel vleermuizen voor de verkoop aangeboden en die zijn in beslag genomen en verbrand. IK weet niet of het levend was heb het afgezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |