Ik mag van Rutte en mijn werkgever toch echt niet thuis blijven bij een verkoudheid.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk eerder dat mensen zoals jij die met verkoudheid perse toch willen blijven werken en reizen het probleem van het ov is.
Mijn eigen moeder van over de 70 is ook zo. Ongelofelijk, en dan boos zijn als ik zeg dat ze beter even haar kleinkind niet kan zien, want het snot drupt eruitquote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo zijn Nederlanders niet, die willen hun leven blijven leiden, op stap, uit eten,op vakantie, center parks, festivals, bioscoop, terrassen.
ze willen niet hun leuke dingen opgeven voor een "griepje"
dit wordt het 3de debat of overleg om de scholen te sluiten, als Rutte het nog steeds niet doet, kan het volk in opstand komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze gaan echt wel zwichten voor de ontstane druk
Euh nee maar mijn werkgever zegt ook niet hier kreetje jij voelt je beetje verkouden en kan wel corona zijn... ik betaal je gewoon door en blijf lekker thuis....?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen zoals jij die met verkoudheid perse toch willen blijven werken en reizen het probleem van het ov is.
Zal dit komen doordat wij hier gewend zijn aan een jaarlijkse griepgolf, een aantal verkoudheidsfeestjes per jaar en verder (in de recente geschiedenis) geen ervaring hebben met serieuze epidemieën?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo zijn Nederlanders niet, die willen hun leven blijven leiden, op stap, uit eten,op vakantie, center parks, festivals, bioscoop, terrassen.
Het ging hiervoor al te lang goed. We weten niet dat onze lifestyle een heel grote luxe was.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gaat over Kree zeker?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
kunnen we deze user niet gewoon negeren? Dit is er zo één die ook stomlazarus gaat rijden, daar krijg je geen verstand in gepraat.
Ik heb niet de illusie dat dat alleen in Nederland zo is. De Italianen zijn ook niet vrijwillig binnen gebleven, daar was ook de carabineri voor nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nederlanders zijn eigenwijs en betweterig.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder van over de 70 is ook zo. Ongelofelijk, en dan boos zijn als ik zeg dat ze beter even haar kleinkind niet kan zien, want het snot drupt eruit
Onvoorstelbaar.... die gaat gewoon nog overal heen, inclusief haar eigen broer en zus die ieder aan de chemo zitten.....
Want ja, anders kan je helemaal niets meer
knettergek
Who else?quote:
Dat zeg je heel goed. Spijker op z'n kop.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:21 schreef XDo het volgende:
[..]
Het ging hiervoor al te lang goed. We weten niet dat onze lifestyle een heel grote luxe was.
Yeah right.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit wordt het 3de debat of overleg om de scholen te sluiten, als Rutte het nog steeds niet doet, kan het volk in opstand komen.
En de lakse, laconieke houding van de overheid/RIVM in deze situatie doe de rest.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal dit komen doordat wij hier gewend zijn aan een jaarlijkse griepgolf, een aantal verkoudheidsfeestjes per jaar en verder (in de recente geschiedenis) geen ervaring hebben met serieuze epidemieën?
onvoorstelbaarquote:Op zondag 15 maart 2020 08:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nederlanders zijn eigenwijs en betweterig.
Het is ook eigen verantwoordelijkheid om je niet te gek te laten maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarna de burger uit allerlei bronnen te horen krijgt dat handgel beter is dan zeep, dat zeep beter is dan handgel, dat mondkapjes moeten, dat mondkapjes nutteloos zijn, dat je mondkapjes van de praxis ook kan gebruiken, dat het virus dagen op oppervlakken kan overleven, dat het virus niet op oppervlakken kan overleven,dat de supermarkten prima bevoorraad worden, dat het toiletpapier op is, dat alleen oude mensen in gevaar zijn, dat kinderen ziek kunnen worden, dat honden drager kunnen zijn, dat huisideren geen risico kunnen lopen etc. etc. etc.
Waardoor de burger geen flauw idee heeft en mensen vanalles door elkaar gaan doen en de situatie verergert.
Er loopt ook een topic over, maar zal het proberen uit te leggen;quote:Op zondag 15 maart 2020 03:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ok thanks. Ergens in dit topic is hier namelijk een uitgebreide analyse van gedaan. Inclusief waar deze strains heen zijn gegaan. Die analyse toonde aan dat de L en S strain in China zijn ontstaan, maar vooral de L-strain naar Europa en Amerika zijn gegaan. Niet waar dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er ook niet diep in, maar dit is wat ik ervan begrepen heb.
[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 15-03-2020 08:28:40 ]
De ziekenhuizen in Brabant hebben al aangegeven dat het lastig wordt...quote:Op zondag 15 maart 2020 08:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat hun besluit ook afhangt van het aantal nieuwe besmettingen en personen dat door Corona op de intensive care ligt, of eventueel is overleden.
Als dat aantal meevalt, in Brabant op de IC kunnen ze het dus nog goed aan, zou het zomaar kunnen dat ze besluiten nog even zo door te gaan omdat de genomen maatregelen effect hebben.
niet echt, ze hebben zoiets van, wij werken, dus heb ik recht op leuke dingenquote:Op zondag 15 maart 2020 08:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal dit komen doordat wij hier gewend zijn aan een jaarlijkse griepgolf, een aantal verkoudheidsfeestjes per jaar en verder (in de recente geschiedenis) geen ervaring hebben met serieuze epidemieën?
Heel goed gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:21 schreef XDo het volgende:
[..]
Het ging hiervoor al te lang goed. We weten niet dat onze lifestyle een heel grote luxe was.
Spoedoverleg vandaag met de FMS, geen debat idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Trouwens, volgens de NOS komt er geen spoeddebat. Een meerderheid van de coalitie zag dat toch niet zitten?![]()
Dus dan maandag gewoon school.
Hou is op? Wil echt niet moeilijk doen maar geef ff realiteit aan enzo hoe het voor mij is?quote:Op zondag 15 maart 2020 08:20 schreef Pharkus het volgende:
@:kree open maar een algemeen topic of mensen met klachten moeten / mogen gaan werken. Niet hier en niet alleen op jezelf gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |